• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ontvangst is altijd hartelijk.De uit te . voeren werkzaamheden worden altijd besproken en datering vastgesteld . Bij problemen wordt naar een oplossing gezocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede afspraken, deskundigheid en goed overleg bij reparaties en onderhoud

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de controle van de achter ramen is er een beschadiging in de lak gemaakt en ik hoop dat dit netjes opgelost wordt, ik ben daar niet echt blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door misverstand mijnerzijds stond ik met mijn Camper een week te vroeg om olie te laten verversen . Maar door receptioniste prima geholpen kon mijn camper toch met nieuwe olie mee terug naar huis . Toppie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte service en duidelijke afspraken. Het wachten met goede koffie en een leuke legpuzzel was geen enkel bezwaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Receptioniste was exact op de hoogte van de reden van mijn bezoek. Werd op de hoogte gebracht van de stand van zaken met betrekking tot eventueel te vervangen onderdelen. Beslissing werd aan de klant overgelaten voordat actie werd ondernomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier met mijn privé auto, en ook met onze bedrijfsvoertuigen, als wagenparkbeheerder.\r\n\r\nmvg, Adrie/A3

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 11-3-2019 afspraak gemaakt voor onderhoud op 26-3-2019. Tijdens afspraak gevraagd naar globale hoogte van de nota. Volgens medewerkster PTA ongeveer € 229,00. \r\nZelf aangegeven dat ik uitga van een bedrag van ongeveer € 300,00, dus enige marge ingebouwd. Bij het brengen van mijn auto bleek dat de nota, ervan uitgaande dat indien datgene dat op de nota stond ook uitgevoerd moest worden, € 451,00 zou gaan bedragen. Bijna het dubbele. Heb bij het ophalen van mijn auto aangegeven dat het zo weinig zin heeft om bij het maken van een afspraak te vragen wat de rekening globaal gaat bedragen, als het bedrag in werkelijkheid het dubbele bedraagt. Ik ben hier op zijn zachtst gezegd niet gelukkig mee. Zou het op prijs stellen als Peugeot Nederland ter compensatie een tegemoetkoming voor zou stellen, bijvoorbeeld in de vorm van een korting op een volgende onderhoudsbeurt of iets dergelijks.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en klantgerichtheid. Jammer, dat de offerte voor de nieuwe banden niet op tijd gemaild is. Moest er zelf achteraan bellen om op tijd te zijn voor de bandenwisseling. Graag daarbij ook aandacht voor de tenaamstelling van de mailbox.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima contacten, correct behandeld, aardig en werknemer zelfs na werktijd behulpzaam!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weer een prettige ervaring bij mijn onderhoudsbeurt gelijktijdig met de 1e Apk-keuring. Prima volgens afspraak en met een leenauto werd alles goed en naar mijn wens uitgevoerd.

Over Automotions

Peugeot Opel Ford Mercedes-Benz smart Automotions is een toonaangevende mobiliteitsgroep met 16 vestigingen en ruim 500 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!

Over Automotions Peugeot Goes

Filter op Taal