Prima service, vriendelijk personeel

Ik heb de auto gebracht voor een onderhoudsbeurt. Ik werd netjes afgezet bij mijn kantoor en later weer opgehaald.

• Ervaring met: Bedrijfswagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klantvriendelijkheid is TOP

Mijn echtgenote had haar hoorapparaat in de opening bij de handrem laten vallen. Ben daags daarna naar de Peugeot Goes gereden en heb het probleem uitgelegd. Monteur heeft direct gekeken of hij het probleem kon oplossen. Helaas was dat niet mogelijk, en is er een vervolgafspraak gemaakt. Binnen een half uur hadden ze alsnog het hoorapparaat gevonden. Opgelucht kon ik weer huiswaarts. Dank voor de snelle en adequate service.

• Reden bezoek: Andere reden

Goed en klant vriendelijk

• Reden bezoek: N.v.t.

Keurige en nette service

Zoals altijd een keurig geholpen door nette en vriendelijke medewerkers van de vestiging in Goes.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klantvriendelijk en snel geholpen

Bij aankomst direct geholpen. Zelfs uitgenodigd voor een kopje koffie/thee voor tijdens het wachten. Binnen de gegeven tijdstip klaar.

• Ervaring met: N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ontvangst is altijd hartelijk.De uit te . voeren werkzaamheden worden altijd besproken en datering vastgesteld . Bij problemen wordt naar een oplossing gezocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede afspraken, deskundigheid en goed overleg bij reparaties en onderhoud

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de controle van de achter ramen is er een beschadiging in de lak gemaakt en ik hoop dat dit netjes opgelost wordt, ik ben daar niet echt blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door misverstand mijnerzijds stond ik met mijn Camper een week te vroeg om olie te laten verversen . Maar door receptioniste prima geholpen kon mijn camper toch met nieuwe olie mee terug naar huis . Toppie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte service en duidelijke afspraken. Het wachten met goede koffie en een leuke legpuzzel was geen enkel bezwaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Receptioniste was exact op de hoogte van de reden van mijn bezoek. Werd op de hoogte gebracht van de stand van zaken met betrekking tot eventueel te vervangen onderdelen. Beslissing werd aan de klant overgelaten voordat actie werd ondernomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier met mijn privé auto, en ook met onze bedrijfsvoertuigen, als wagenparkbeheerder.\r\n\r\nmvg, Adrie/A3

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 11-3-2019 afspraak gemaakt voor onderhoud op 26-3-2019. Tijdens afspraak gevraagd naar globale hoogte van de nota. Volgens medewerkster PTA ongeveer € 229,00. \r\nZelf aangegeven dat ik uitga van een bedrag van ongeveer € 300,00, dus enige marge ingebouwd. Bij het brengen van mijn auto bleek dat de nota, ervan uitgaande dat indien datgene dat op de nota stond ook uitgevoerd moest worden, € 451,00 zou gaan bedragen. Bijna het dubbele. Heb bij het ophalen van mijn auto aangegeven dat het zo weinig zin heeft om bij het maken van een afspraak te vragen wat de rekening globaal gaat bedragen, als het bedrag in werkelijkheid het dubbele bedraagt. Ik ben hier op zijn zachtst gezegd niet gelukkig mee. Zou het op prijs stellen als Peugeot Nederland ter compensatie een tegemoetkoming voor zou stellen, bijvoorbeeld in de vorm van een korting op een volgende onderhoudsbeurt of iets dergelijks.

Over Automotions

Automotions is met de merken Peugeot, Mercedes-Benz en smart een toonaangevende mobiliteitsgroep met 10 vestigingen en ruim 200 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!