3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is altijd goed geweest Alleen deze keer was er wat onenigheid over de oorzaak van de reparatie. Ik zal het nogmaals naar waarheid zeggen Ik heb Bleu getankt op de pomp voor personen auto\'s pomp 4 Voor 40,89 cent Als dit verkeerde benzine had geweest had de auto niet meer kunnen rijden.\r\nEchter de storing was al opgetreden voor dat ik getankt had.De ANWB wegenwacht constateerde toen al dat de ontsteking niet goed was.Ik hoop ook dan op een goede samenwerking in de toekomst

Geachte heer de Vlaming, Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site. Wat vervelend te horen dat er een onenigheid is ontstaan over de oorzaak van de reparatie. Uiteraard hoop ik dat verder alles naar tevredenheid is verlopen en is hersteld en dat wij u in de toekomst als tevreden klant terug welkom mogen heten. Wel heb ik gevraagd of er nog telefonisch contact met u opgenomen kan worden om alles nog eens rustig te bespreken. Nogmaals dank voor u terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beetje raar dat er voor een paar lampjes vervangen van me koplamp 26 euro Word gerekend . Terwijl autopia het gratis doet .

Geachte heer de Pijper, Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site. Ik heb uw melding voorgelegd aan de chef werkplaats en hij zal hierover telefonisch contact met u opnemen. Uiteraard hoop ik wel dat wij u in de toekomst weer als tevreden klant bij ons mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ontvangst was goed maar de werkzaamheden die op de werkorder stonden waren niet zo afgesproken, leuk geprobeerd om extra werkzaamheden te creeeren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de ervaring is prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het meest positieve vind ik de persoonlijke benadering bij de mensen van werkplaatsplanning. Goed overleg en meedenken. Ervaringen met monteurs en magazijn zijn ook zondermeer goed. En niet te vergeten de mensen van verkoop 2e hands.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij Opel Middelharnis met een zeer goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, heel vriendelijk geholpen en deskundig personeel.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwaliteit en kundigheid is goed, alleen de service voor deze reparatie vind ik heel slecht omdat van een auto van 2 1/2 jaar, dan een veer afbreekt van het koppelingspedaal en daarvoor moet betalen vind ik een slechte service\'s.

Geachte heer van 't Hof, Bedankt voor uw melding op onze site. Ik vind het erg jammer dat u geen goede ervaring heeft gehad bij uw laatste werkplaatsbezoek. Om uw melding verder met u te bespreken heb ik deze in behandeling laten nemen en zal u hiervoor telefonisch benaderd worden. Uiteraard zie ik u in de toekomst graag als tevreden klant bij ons terug en ervaart u de service zoals u deze van ons mag verwachten. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer dan 30 jaar klant. Altijd goede ervaringen. Ook nu nadat het Automotions is geworden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede garage met uitstekende service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk en vakkundig geholpen.\r\nDuidelijke uitleg over wat er aan mijn auto gedaan is (onderhoudsbeurt) en eventuele gebreken besproken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf maar de prijzen van lampen vervangen zijn redelijk hoog.\r\nKwam hier om een voorlamp te vervangen wat ik ieder jaar wel een keer moet doen maar meestal kost het tussen de 10 en 20 euro maar bij deze garage was ik 36 euro kwijt.\r\nViel heel erg tegen.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette vriendelijke garage.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben super geschrokken van de factuur.\r\nNog nooit eerder bij een ander merk deze ervaring.\r\nAlleen al de prijs van de motorolie na 1 jaar - nieuwe auto - zuinige motor!!!! Reden om op zoek te gaan naar iets anders. Een x Opel nooit meer Opel zo voelt het.

Beste mevrouw Punt, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Ik vind het jammer te horen dat u niet tevreden bent over uw laatste werkplaatsbezoek. Om dit met u te bespreken zal er telefonisch contact met u opgenomen worden. Uiteraard zien wij u graag terug als tevreden klant en kunnen wij uw vertrouwen in ons herstellen. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, vlotte correcte vriendelijke behandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naar volle tevredenheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

Over Automotions

Peugeot Opel Ford Mercedes-Benz smart Automotions is een toonaangevende mobiliteitsgroep met 16 vestigingen en ruim 500 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!

Over Automotions Opel Middelharnis

Filter op Taal