Zeer slechte service

Auto is al drie weken kapot en word maar aan het lijntje gehouden voor vervangend vervoer diep triest

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jammer dat ik niet vooraf was ingelicht over wegwerkzaamheden waardoor ik later aan de beurt was

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service enz. gekregen.\r\nTijdens het bespreken van de werken was er een prijs genoemd, tijdens de afrekening bleek deze enkele honderden euro’s meer te zijn. Dit is niet wat ik verwacht van zo een professioneel bedrijf.\r\nDus maw. ik was teleurgesteld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na mn beurt werkt de Airco nauwelijks meer (voor de beurt perfect) hier mag ik voor langskomen, maar dat moet ik bijna na iedere beurt sinds we naar Roosendaal moeten. Ook klopt het bedrag op de factuur niet als ik de getallen bij elkaar optel. zit een verschil van meer dan 100 euro in en dat is niet de BTW. Hier moet ik nog mee langs gaan. De service van het ophalen van de auto en weer thuisbrengen is TOP!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service mbt vervangen brandstofpomp, echter verzuimd de klant te vertellen dat de reparatie 2 uur zou duren. (slordigheidje) Dan had ik bij jullie een auto gehuurd ivm verjaardag van mijn vrouw

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn contact.. super vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt SUPER !!! Speciale dank aan Jeffrey Kling. Een fijne man.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit keer niet zo tevreden. Bandenwissel van winterbanden naar zomerbanden. Op de terugweg naar huis reed de auto raar. Dacht dat ik even aan andere banden moest wenen. Dit bleef. Wat bleek. Bandenspanning op 2,8 gezet!! Auto stuiterde de weg af. Levensgevaarlijk. Bandenspanning moet volgens boekje zijn, en dat is 2,2. Hiervoor gebeld naar garage. Deden er nogal laconiek over. Uiteindelijk zelf maar naar de \r\n dichtstbijzijnde garage gereden om het probleem zelf te verhelpen.

Geachte mevrouw Pelzers, Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site. Ik heb uw melding in behandeling laten nemen en er zal één dezer dagen telefonisch contact met u opgenomen worden om dit met u te bespreken. Uiteraard zien wij u in de toekomst graag als tevreden klant bij ons terug en ervaart u de service zoals u deze van ons mag verwachten. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, zeer behulpzaam en correct geholpen. Jammer dat er al na twee en een half jaar geen garantie meer zit op een kapotte radiateur, die vervangen moet worden door een nieuwe.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhoud is goed uitgevoerd echter is de maand te voren aangegeven GPS update niet gedaan aangezien dit niet was doorgegeven aan de werkplaats door jullie. Nadat ik nogmaals heb aangegeven dit wel te willen en hiervoor dus terug te moeten komen ben ik hiervoor nog steeds niet benaderd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een auto is altijd duur,ik heb twee uur gewacht, dus men kan even een opmerking maken wanneer de auto klaar zou zijn,medewerkers die niets te doen hebben lopen heen en weer zodat ik een raar gevoel krijg in mijn portemonnee.verder goed afgewerkt.ook na een telefoontje van mij.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende en betrouwbare medewerkers. Erg terzake kundig.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jammer dat een APK keuring bij Opel minder makkelijk verloopt dan bij andere garages. Een auto afkeuren voor een kapotte mistlamp aan de voorzijde is niet nodig volgens een Renault garage, als je de andere mistlamp ook maar niet laat branden. \r\nVerder is de olie ververst volgens de nota, maar ik krijg nu steeds de melding \"Olie moet ververst worden\". \r\nDat zijn toch zaken die niet nodig moeten zijn bij een officiele opel garage. Kost me weer een extra rit naar de garage om een reset te laten uitvoeren.

Geachte heer Willemen, Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site. Ik heb uw melding in behandeling laten nemen en er zal binnenkort telefonisch contact met u opgenomen worden om dit verder met u te bespreken. Uiteraard zie ik u in de toekomst graag als tevreden klant bij ons terug en ervaart u de service zoals u deze van ons mag verwachten. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk ontvangen, echter na 3 (!) bezoeken aan de werkplaats is de storing nog steeds niet verholpen.

Geachte mevrouw van den Maagdenberg, Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site. Het spijt mij te horen dat de storing niet opgelost blijkt te zijn. Ik heb dit dan ook voorgelegd aan mijn collega en hij zal binnenkort telefonisch contact met u opnemen om dit verder met u te bespreken. Graag zie ik u in de toekomst bij ons terug en ervaart u dan de service zoals u deze van ons mag verwachten. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het zijn hele vriendelijke menen, ze staan je altijd te woord

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gewoon toppie netjes met de taxi naar huis gebracht en weer op gehaald klasse

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, maar ivm drukte wordt er een hoop vergeten.\r\nOok als je bel ivm problemen kan je niet terecht ivm drukke agenda maar prima bedrijf.

Over Automotions

Peugeot Opel Ford Mercedes-Benz smart Automotions is een toonaangevende mobiliteitsgroep met 16 vestigingen en ruim 500 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!

Over Automotions Opel Roosendaal

Filter op Taal