Geachte heer Timmer, Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site. Ik vind het erg vervelend te horen dat er door miscommunicatie een vervelende ervaring is ontstaan, waarvoor mijn excuses. Uw klacht heb ik wel in behandeling genomen, zodat wij er alles aan kunnen doen om dit in de toekomst uiteraard te voorkomen. Ondanks deze ervaring, hoop ik u toch nog bij ons terug te zien zodat wij de kans krijgen u de service te geven welke u van ons mag verwachten. Nogmaals bedankt voor uw terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys
Geachte mevrouw De Waard, Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site. Ik heb begrepen dat mijn collega u deze morgen gebeld heeft. Mijn oprechte excuses dat het zo is verlopen, dit is niet de werkwijze welke Automotions uit wil dragen. Uiteraard hoop ik dat u ons in de toekomst nog een kans wil geven zodat u de service ervaart waar Automotions voor wil staan. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.