• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het wel heel erg jammer dat ik een afspraak had om 8.00 en dat er pas 8.35 mee begonnen werd. Dat hij dan vervolgens om 9.10 klaar was, was dan een meevaller maar wel frustratie natuurlijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele goede service en vriendelijk personeel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet best. Men had beloofd mij te bellen als er problemen zouden optreden bij de apk. Hoewel ik niet was gebeld bleek de auto toch niet goedgekeurd te zijn. Het probleem kon ook niet direct worden verholpen dus kreeg ik een leenauto mee. Ik zou alleen de brandstofkosten hoeven te betalen.\r\n\r\nDe volgende dag was de auto klaar. Ik ben naar Goes gereden en heb de auto afgedankt bij Shell Arnemuiden (4 liter).\r\n\r\nDrie dagen later kreeg ik een factuur van Automotions Goes voor € 11,68 met als referentie brandstof. Tussen Arnemuiden en Goes is het max 20 km, dus meer dan 1,5 liter kan het niet geweest zijn.\r\n\r\nDit is de laatste keer dat ik mijn auto ter reparatie bij Automotions Goes heb gegeven. \r\n\r\nOok zal ik familie, vrienden en bekenden afraden nog zaken te doen met dit bedrijf.\r\n\r\n

Geachte heer Stroo, Bedankt voor u melding op onze site. Ik heb uw klacht in behandeling laten nemen en mijn collega zal één dezer dagen telefonisch contact met u opnemen om dit met u te bespreken. Het lijkt berust te zijn op een miscommunicatie, waarvoor mijn excuses. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over het algemeen prima maar zit nog op antwoord te wachten van mij afgelopen vrijdag 21/6 verstuurde mail inzake de factuur van meer dan € 70 voor een ontstopping daarover van 20 minuten. Vond ik wat hoog nl

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 4jaar geleden nieuwe Meriva gekocht. Navigatie (Navi600) enkel maar te updaten via oude kaarten, waar men ook nog eens het lef voor heeft om hier geld voor te vragen, nieuwe updates worden niet meer gemaakt. Dat dit zou gebeuren was al langer bekend. Zowel Opel als de dealer weigert me hierin tegemoet te komen. Waardeloze service.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg slechte ervaringen doordat gemaakte afspraken niet worden nagekomen: eerst wordt er een creditnota toegezegd aan de balie door medewerker omdat een verschil tussen werkorder en factuur niet kan worden getraceerd. Creditnota volgt niet waardoor ik zelf moet gaan bellen. Vervolgens is medewerker er achter gekomen dat er extra werkzaamheden zijn verricht waarbij de in rekening gebrachte kosten ter discussie kan worden gesteld. Aan de telefoon geeft medewerker aan dat hij niet de persoon was waarmee ik aan de balie had gesproken wat een leugen is. Vervolgens ben ik langsgereden naar de garage om e.e.a. af te stemmen omtrent de toegezegde creditnota waarna medewerker aan geeft niet meer te weten een creditnota te hebben toegezegd wat weer een leugen is. E.e.a. zou door hem nader met collega worden afgestemd en ik zou op de dag zelf of de volgende dag worden teruggebeld wat niet is gebeurd want we zijn inmiddels dagen verder. Tot op de dag van vandaag niets van hen vernomen waardoor ik waarschijnlijk zelf weer maar eens moet gaan bellen?\r\nVerder heb ik al vaker het gevoel gehad wat telkens weer bevestigd wordt dat er heel erg makkelijk kosten in rekening worden gebracht. \r\nNa de gedane reparatie krijg je dan zo\'n mooi boekje mee met de kreet: wij streven naar een 10!\r\nHoezo een 10? je hoeft jezelf dan toch immers niet meer te verbeteren?\r\nDoor al deze bovenstaande handelingen komt men nog niet eens in de buurt van een voldoende. Laat men eerst de basisbeginselen op orde hebben en niet tegen klanten liegen.\r\n\r\nDe conclusie van bovenstaande kunt u zelf trekken: een dikke onvoldoende!

Geachte heer Siereveld, Bedankt voor uw reactie op onze site. Zoals eerder aan u vermeld heb ik uw klacht in behandeling laten nemen en zal er één dezer dagen telefonisch contact met u worden opgenomen om dit verder met u te bespreken. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed, maar niet goedkoop.\r\nDeze keer ging het telefonisch afspraak maken niet erg vlot. Na erg lang wacht en Beetje van het een naar het ander. Verbinding verbroken en weer erg lang wachten bij opnieuw bellen. Schijnbaar te weinig telefonistes of te veel bedrijven om vlot te bedienen. Autoteam is een erg groot concern aan het worden. Gelukkig weten ze in Goes mij als persoon nog wel bij naam te noemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijke ontvangst.\r\nUitstekend geholpen\r\nSnelle service\r\nTotaal geen klachten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, zeer klantvriendelijk en deskundig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aankoop van een tigra, niet bij de opel garage, waarbij het motormanagement systeem lampje ging branden. Belde ik smorgens en kon net na de middag terecht. Alle fouten uitgelezen en het euvel gemaakt, krukas sensor. Binnen een uur was het gemaakt en de kosten 146, viel mij mee

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg jammer dat voor een simpele kleine reparatie (zoals een sleutel programmeren) of voor onderdelen op zaterdag niet terrecht kan.

Geachte heer Reijnders, Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site. Ik begrijp dat het jammer is dat er op de zaterdag geen opening is van onze werkplaats voor reparaties en onderhoud. Deze zaterdag opening is enkel voor het stellen van diagnoses en noodoplossingen. Wellicht dat hier in de toekomst verandering in komt, maar voor nu kan ik hier niets aan veranderen. Wel hoop ik natuurlijk dat u in de toekomst als tevreden klant bij ons terug zal komen. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, correct en alles goed bespreken.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geachte heer/mevrouw,\r\n\r\nGraag wil ik het volgende aan u voorleggen.\r\n\r\nAl 8 jaar lang breng ik elke jaar omstreeks Juni mijn auto naar\r\nAutomotions in Goes (vroeger zat dit bedrijf in Vlissingen). Het autobedrijf weet dus precies welk onderhoud en kilometerstand mijn auto heeft. De auto heb ik daar gekocht in Juni 2010.\r\n\r\nDit jaar heb ik op 30 April online een afsrpaak gemaakt voor: * Apk, * Airco reinigen * 2 deurstrips vastzetten en het jaarlijks onderhoud wat nodig is.\r\n\r\nDe kilometerstand van mijn auto is nu 106.300. Ik rijd zo’n 10.000 kilometer per jaar. Vorig jaar , Juni 2018, stond de kilometerteller op 95800 km. Toen is de 90.000 tussenbeurt/inspectie uitgevoerd. Correct dus en niets aan de hand.\r\n\r\nMaar op mijn factuur van Juni 2019 staat ineens een bedrag van circa € 400 voor de 120.000 km beurt! Deze kilometerstand bereik ik ongeveer in Januari 2021!!\r\n\r\nVrijdag 14 Juni contact gezocht met de garage en vandaag ben ik er over teruggebeld. Als antwoord o.a. : diverse zaken hadden eigenlijk in 2017 / 2018 moeten plaatsvinden…. Ik zeg; maar ik breng hem elk jaar naar jullie toe. Verder geen duidelijk antwoord daarover. \r\nOm het verhaal iets korter te maken bieden ze een korting aan van € 150 op de rekening van € 637. Dat betreft de bougies! Die hebben ze namelijk pas 10.000 geleden vervangen in April 2018 en die zijn er nu weer uitgehaald en vervangen. Volgens mij gaan bougies zo’n 50.000 km mee.\r\n\r\nIk vind de factuur heel onduidelijk en waarom voer je een 120.000 km beurt uit bij 106.000 km Bij een onderhoudsbeurt verwacht ik dat zaken worden uitgevoerd die noodzakelijk zijn.\r\n\r\nOp de dag dat de auto bij de garage was ben ik nog zelf gebeld, dat de Apk prima was en als aandachtpunt de voorbanden met een profiel van 2,5. Verder is over niets anders gesproken. En als advies gaf hij de voorbanden voor de winter te vervangen. En daar ben ik het ook helemaal mee eens. \r\n\r\nVerbaasd was ik dus dat ik ‘s avonds de factuur kreeg.\r\n\r\nEen oplossing? Dat zou ik direct niet weten maar ik wil dit verhaal aan jullie voorleggen want\r\nIk heb er een zeer bittere nasmaak aan overgehouden en dat kan toch nooit de bedoeling zijn als je het beste onderhoud voor je auto wilt bij een Bovag vakgarage.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nMarcel den Engelsman

Geachte heer den Engelsman, Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site. Het spijt me te horen dat niet alles naar tevredenheid verlopen is. Ik heb uw klacht in behandeling laten nemen en er zal binnen 2 werkdagen contact met u opgenomen worden om dit met u te bespreken. Uiteraard hoop ik dat wij u in de toekomst weer als tevreden klant welkom mogen heten en dat u dan weer de service ervaart zoals u deze al jaren van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klacht goed.prima aangehoord. Ben door een geachte (Werkpl.)medewerker meer dan bijzonder betrokken en heeft ook de klacht verholpen. Kortom ben een verwende klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, baliemedewerkster zeer klantvriendelijk

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto is snel nagekeken zodat ik al aan het begin van de middag hem op kon halen, hier had ik ook om gevraagd.\r\nWat mij enigszins stoorde was het feit dat de medewerkster die mij te woord stond en de sleutel ophaalde vervolgens eerst een monteur te woord stond en daarna de sleutel en papier aan een collega door gaf met het verzoek het e.e.a. met mij af te handelen.\r\n\r\nIn uw mail aan mij zegt u dat u geprobeerd heeft mij telefonisch te bereiken en dat dit niet gelukt is. Zowel op mijn mobiel als op mijn vaste nummer heb ik niet gezien dat u gebeld heeft.\r\nGraag zou ik in het vervolg de juiste informatie willen ontvangen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Normaliter vind ik het niet chique om via reviews op het internet een zogenaamde \" natrap\" te geven, maar in dit geval kan ik niet anders.\r\n\r\nOp 9 mei jongstleden ging er in mijn Opel Corsa een motorstoringslampje branden, wat betekent dat je naar de garage moet. Omdat de Opel garage in Goes - waar zo ongeveer drie generaties van mijn familie klant zijn geweest- de meest logische keuze voor mijn bezoek was, zal ik puntsgewijs door middel van dit schrijven, uitleggen waarom ik hier nooit meer zal komen.\r\n\r\nTen eerste: Bij binnenkomst sta ik voor een lege balie en welgeteld 4 meter verderop staan twee medewerkers met elkaar te praten zonder dat er ook maar 1 iemand van die twee doorheeft, dat er een klant binnen staat bij een lege balie. Ik ben maar wat gaan bewegen en hoesten, totdat iemand van achter een schotje achter de balie die met zijn rug naar me toe zat doorhad dat er misschien een mogelijke klant zou kunnen zijn.\r\n\r\nMijn auto moest uitgelezen worden om een duidelijke diagnose te kunnen maken. Dit zou enige tijd in beslag nemen, waarop mijn vraag was, of ik een leenauto zou kunnen krijgen. Dit was geen probleem en de kosten hiervan zijn 48 euro inclusief de BTW. Nu weet ik dat bij veel garages een leenauto gratis is exclusief de brandstof dan, maar ik heb hier verder niet moeilijk over gedaan. Drie uur later werd ik teruggebeld en mij werd mede gedeeld dat de rekening meeviel. Totaal moest ik 99,24 euro betalen. ( dit is inclusief de leenauto) omdat volgens hun lezing er een storing was, omdat de auto een ander rijgedrag vertoonde. Aparte constatering als je beseft, dat er wereldwijd continue auto\'s van eigenaren veranderen. Maar Prima.....\r\n\r\nLos van het feit dat ik de week erna een factuur binnenkreeg van de kosten voor de leenauto, die ik gelijk heb betaald en waar ik drie dagen voor heb gebeld en in totaal 7 keer ben doorverbonden om te vragen of het nu in orde was, ging een paar dagen erna weer het storingslampje branden.\r\n\r\nDeze keer besloot ik maar geen gebruik te maken van een leenauto en ik heb gewacht op de volgende diagnose. \"Nou Meneer, dat wordt een pittige rekening\" Er bleek iets mis te zijn met mijn lambdasonde. Dit grapje zou me om en nabij 420 euro gaan kosten. Waarop ik in mijn naiviteit zei: \" Nou, dat moet dan maar. \" De afspraak werd ingepland acht dagen na dit bezoek. Dat was op zich fijn, want dan heb je de tijd om eens te gaan informeren her en der of dit allemaal wel klopt. Inmiddels kreeg ik natuurlijk steeds meer \"onderbuikgevoelens\" over deze gang van zaken en werd mijn rugzak steeds voller. Het lampje brandde inmiddels ook al een tijdje niet meer en ik heb besloten de afspraak te cancelen en ook niet te verzetten. Om dit voor elkaar te krijgen, word je eerst drie keer doorverbonden ( maar dat was ik al gewend bij dit bedrijf) om vervolgens een soort \"gevecht\" aan te gaan met een medewerker, die zich constant verschuild achter het feit, dat hij er nog niet zo lang werkt en die het dan ook nog gaat hebben over kosten die gemaakt zijn, die het bedrijf op mij wil verhalen. Hij zou dit intern overleggen en hij zou erop terugkomen. \r\n\r\nMoet je even voorstellen dat je klant bent..... Je hebt zojuist aan drie verschillende personen uitgelegd, dat je de afspraak wil cancelen en niet wil verzetten en dan mag iemand, die er nog niet zo lang werkt mij gaan vertellen, dat ik mogelijk voor de kosten moet opdraaien. Maar dat moet hij nog wel overleggen. \r\nDit is trouwens dezelfde man die het verhaal bedacht van de \" andere rijstijl \" en dat de rekening om en nabij 420 euro zou gaan kosten.\r\n\r\nUiteindelijk werd ik gebeld met de mededeling, dat er geen annuleringskosten betaald moeten worden, omdat het een gangbaar product is. Ik zei nog : \" Je werkt er nog niet zo lang he ? \"\r\n\r\nNu is mijn storingslampje wederom gaan branden, maar na deze amateuristische ervaringen met auto motions, besloot ik maar naar een andere garage te gaan. \r\n\r\nIk werd gelijk gesignaleerd trouwens en binnen 5 minuten werd de diagnose vastgesteld. In 2 dagen kon ik een afspraak maken, omdat ook zij het artikel niet op voorraad hebben. Saillant detail: De rekening was 208,88 euro inclusief BTW\r\n\r\nEn mocht ik in de toekomst terugkomen als klant, is de leenauto gratis en betaal ik alleen de brandstof.\r\n\r\nik denk dat ik dat maar eens ga doen......\r\n\r\n

Geachte heer Robijn, Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site. Uw klacht is in behandeling genomen en er zal binnen 2 werkdagen telefonisch contact met u opgenomen worden om dit met u te bespreken. Het spijt me te horen dat er een miscommunicatie is geweest en dat dit tot een vervelende ervaring heeft geleid, waarvoor onze excuses. Uiteraard hoop ik dat u toch in de toekomst weer bij ons terug zal komen en dat u dan weer de service ervaart zoals u deze van ons gewend mag zijn. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

Over Automotions

Peugeot Opel Ford Mercedes-Benz smart Automotions is een toonaangevende mobiliteitsgroep met 16 vestigingen en ruim 500 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!

Over Automotions Opel Goes

Filter op Taal