1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto ging weg voor gekraak/gepiep bij de rechter voor vering. Ik ging de auto ophalen na een dag was er niks gebeurd want de onderdelen moesten besteld worden. Had toen al zoiets van dat kan toch niet. De Opel Karl is 10,000e keren verkocht. Waarom heb je van zon auto dan geen voorraad onderdelen liggen. Maar oké, ze zouden bellen wanneer het onderdeel binnen was. Paar weken later gebeld. Onderdeel is binnen meneer. Auto weer naar de garage. Die\r\nMiddag de auto weer ophalen. Bleek dat het onderdeel wat vervangen was niet het probleem oploste!! Moest WEER een onderdeel Besteld worden. Voor mij met alle ongemakken als gevolg ik moet mijn werktijden aanpassen wanneer de haal en breng service tijd heeft want vervangend vervoer zit pas in mijn pakket als het langer als 1 dag duurt. Inmiddels al weer 3 dagen met het onderhoud bezig geweest en het is nog niet gemaakt. Momenteel zit ik al weer een paar weken te wachten tot hopelijk het onderdeel wat het probleem op moet lossen binnenkomt. Dat betekent weer een dag met de haal en breng service, weer een dag mijn werktijden aanpassen op wanneer de taxi tijd heeft. Al met al een hoop ongemakken voor mij en een probleem wat blijft lopen.

Geachte heer Hofsteenge, Bedankt voor uw melding op onze site. Ik vind het erg jammer dat het geplaatste onderdeel niet de oplossing is geweest en dat u hiervoor nogmaals moet terugkomen. Uw melding heb ik voorgelegd aan mijn collega en er zal één dezer dagen telefonisch contact met u opgenomen worden om dit verder met u te bespreken. Uiteraard zien wij u in de toekomst graag als tevreden klant bij ons terug en ervaart u de service zoals u deze van ons mag verwachten. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste heer De Leuw, Bedankt voor uw melding op onze site. Uiteraard vind ik het erg jammer dat u ons niet aanbeveelt. Omdat u enkel aangeeft dat het gaat om de aanschaf van een nieuwe auto, heb ik uw melding doorgezet naar de verkoper. Hij zal één dezer dagen telefonisch contact met u opnemen om het een en ander met u te bespreken. Uiteraard zie ik u graag in de toekomst bij ons terug als tevreden klant en ervaart u dan de service zoals u deze van ons mag verwachten. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik kwam voor een afspraak om een trekhaak op mijn auto te laten plaatsen. deze afspraak was 3-4 weken van te voren gemaakt. op de dag zelf had ik de auto om 8.30 ingeleverd en werd om 15.00 gebeld dat ze nog niet klaar waren. mij was bij het inplannen van de afpraak aangegeven dat het een halve dag zou duren. aangezien in mijn kinderen moest halen was een auto best cruciaal ook omdat ik niet om de hoek woon. Ik kreeg pas om 17.15 een auto mee in ieder geval thuis te komen want het had anders nog tot 18.00 of langer geduurt en met twee kleine kinderen op de opvang kan het niet echt veel later worden. er werd mij wel gevraag om na het rijden de auto even bij te tanken. ik vond dit een best minder puntje van dit bezoek aangezien ik optijd mijn auto had ingeleverd, op tijd de afspraak had in gepland en nog tot best laat heb moeten wachten op een oplossing, waar ik uit eindelijk ook nog extra heb voor moeten betalen voor het tanken.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Beste heer de Joode, Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site. Ik heb uw klacht doorgezet ter behandeling en er zal één dezer dagen telefonisch contact met u opgenomen worden om dit met u te bespreken. Uiteraard zie ik u graag in de toekomst bij ons terug als tevreden klant en ervaart u weer de service zoals u deze van Automotions mag verwachten. Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nog steeds\r\nGEEN AFSTANDSBEDIENING GEDETECTEERD\r\nTRAP OP REM VOOR HERSTART

Beste heer Luijkx, Bedankt voor uw melding op onze site. Ik heb begrepen dat er een aantal keer telefonisch contact geprobeerd is te leggen, maar dat dit niet is gelukt. Uiteraard hoop ik dat de storingsmelding inmiddels is opgelost. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, hoor ik dat graag. Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, Angelique Kruys

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben heel tevreden over het bedrijf altijd vriendelijk behulpzaam en aandacht voor de klant \r\nEn wat voor mij belangrijk is er wordt met mij meegedacht ben een alleenstaande vrouw

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke medewerkers.\r\nWordt klantvriendelijk te woord gestaan en\r\ndes kundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Winterbanden verwisselen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn alleen maar positief\r\n\r\nHet feit dat ik al jaren klant ben zegt volgens mij genoeg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, fijn dat de shuttle bus mij naar huis brengt en weer ophaalt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen negatieve ervaringen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fantastisch en eerlijk bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zich ben ik heel tevreden, op 1 puntje na. Mijn auto moest voor 1 beurt. Heb wel 3x gevraagd moet hij geen grote beurt, nee een kleine beurt mevr, zal ongeveer €200 kosten.\r\nBlijkt het een beurt te zijn van €382. \r\nViel mij wel tegen na ik t al een aantal keren aangegeven te hebben. Verder ben ik zeer te vreden over de garage. \r\nGroetjes Erna

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn binnen voorruit was nog heel vettig. Jammer dat het niet afgenomen was. Voor de rest tevreden!

Over Automotions

Peugeot Opel Ford Mercedes-Benz smart Automotions is een toonaangevende mobiliteitsgroep met 16 vestigingen en ruim 500 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!

Over Automotions Opel Breda

Filter op Taal