Filters

10

Netjes te woord gestaan en uitstekend geholpen!!

Na mindere ervaring te hebben gehad in Den Bosch, Geef ik alles wat Goes in deze voor mijn Vito heeft gedaan een 11!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Bedrijfswagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
10

Voortreffelijk

Vooryreffelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
10

Top geregeld

goede service de auto werd gratis thuis opgehaald en natuurlijk weer gewassen en schoon teruggebracht! uitgevoerde werkzaamheden vielen onder ster garantie en apk keuring was tot mijn verbazing geheel Gratis voor mij geen andere merk auto meer

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
7

Goed

Wij kochten deze auto (A180)met 38000km Met dien verstande dat we voorlopig geen kosten hebben. Wat blijkt, na 8000km moet hij een A-service beurt hebben. Dan krijg je de rekening om stijl van achterover te slaan!!!!!!!!(bijna€900) Misschien is het wel verstandig om dit bij verkoop te melden of beurt uitvoeren. Het is niet dat ik het niet weet rijd al 30jaar mercedes. P.S bij dit soort bedragen kan er niet eens een leen auto af voor een dag. M.Vr.Gr. Gerrit Maaskant

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Prima

Onderhoudsbeurt netjes en snel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

gewoon goed

onderhoudsbeurt net afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Snelle service

Snel service en je kan op de auto wachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Andere reden
10

perfect

Ik bezit een SLK 250 uit 2011 en kocht die in 2019. Na een paar maanden ontwikkelde zich een krakend geluid in het dak , vooral bij het torderen, wat zelfs een SLK doet . Smering van rubbers hielp niet. Bij een werkplaatsbezoek in dit voorjaar, kon men in de werkplaats geen oplossing bieden. Wel een factuur van meer ongeveer €130! Weggegooid geld! Nu heeft monteur Remon eraan gewerkt en hij loste het probleem wel op. Tot mijn grote tevredenheid . Hulde voor Remon!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Geweldig!

Wat een service. Onderhoud is keurig uitgevoerd. Alle werkzaamheden zijn verteld en in een map in de uit gelegd. Keurig gewassen en uitgezogen weer terug gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Mijn ervaring is altijd prettig

Je wordt altijd keurig te woord gestaan en geholpen. Ook aan persoonlijke aandacht ontbreekt het niet. Dat waardeer ik zeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Super

Goed contact met chef garage over werkzaam heden !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
5

Op alles goed opletten en voortaan doorvragen.

Vorig jaar mijn auto gekocht, Mercedes A met 83.000 km en automotions pro garantie (995 Euro) Dan denk je na 17.000 km gereden te hebben en de tarieven op site dat de kosten meevallen. Tot mijn verbazing was de rekening boven de 900 euro ( 95 Euro navagatie update mijn keuze). Wat bleek de automatische transmissie verversen was 385 euro, dat verwacht je niet na 17.000 km rijden, is ook nooit verteld bij aankoop of laat staan bij de beurt. Zelfs de verkoper reageerde verbaasd. Nog over gebeld maar het het eindigde bij de telefoniste met feit dat de auto zo onder de mobiliteitsgarantie viel. Daarnaast had ik van te voren mijn ruitenwisser vloeistof bijgevuld deze stond n.b. twee keer op de rekening. Bij een bekende van mij was hetzelfde in het verleden gedaan. Technisch hebben ze misschien goed werk gedaan en zijn de aardig, maar mijn vertrouwen is weg. Volgens mij ga je op deze manier veel klanten verliezen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Prima

probleem was zo opgelost. En dat voor zomaar even tussendoor de andere karweien

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Andere reden
4

Klantvriendelijkheid en telefonische bereikbaarheid niet in orde

Contactslot vervanging; levering zou 4 werkdagen duren na 1 week zelf gebeld, men zou het uitzoeken en terugbellen, na wederom 1 week maar weer zelf gebeld en telkens doorverbonden van magazijn naar werkplaats enz...Op enig moment wordt er wel een sms gestuurd en als je dan dat nummer belt weet de receptie uiteraard niet wie je moet hebben. Enfin, ook bij de werkplaats receptie zelf zowel bij brengen als ophalen van mijn sprinter niemand aanwezig en lang moeten wachten. Bij ophalen bleek maar 1 sleutel te werken van de 2, men had verzuimd om te vertellen dat ze beide nodig waren. Dat een contactslot heel erg duur is reken ik Automotions MB Goes niet aan, dat komt op conto van de importeur. Wat enorm stoort is de slechte bereikbaarheid en desinteresse.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Bedrijfswagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
1

Miserabel

Afspraak voor kleine beurt Camper bij mercedes van oeveren in goes op 12 juni jl. Donderdag de 11e gebracht alles doorgenomen en afgesproken dat er ook nog mistlampen in de voorbumper geplaatst zouden worden,tel nummer achtergelaten voor evt bijzonderheden. Vrijdagavond opgehaald, maar 1 medewerker in de garage die van niets wist, na wat zoekwerk in de papieren wist hij te vertellen dat de kleine beurt was uitgevoerd. De camper stond aan de doorgaande weg geparkeerd met alle ramen open, de weersituatie was op dat moment zeer dreigend(onweer). De mistlampen waren niet geplaatst, medewerker wist van niets. Na ruim 2 maanden niets gehoord te hebben van dit autobedrijf komt in 1 keer per mail een betalingsherinnering,of ik maar per direct de rekening kon voldoen. Gebeld en uitgelegd dat er nog helemaal geen rekening verstuurd was en dat alle zaken die zich voorgedaan hadden compleet onacceptabel waren. De dame aan de telefoon heeft alles genoteerd en ik zou teruggebeld worden . Dit was zaterdag 8 augustus jl. Tot vandaag geen enkele reactie gekregen

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima garagebedrijf, kwaliteit en klantvriendelijk.

Prima garagebedrijf, kwaliteit en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Het was zoals ik gewend ben gewoon goed.

Of de servicebeurt goed is uitgevoerd daar ga ik gewoon van uit. Ook is mijn auto netjes gewassen tevens is de binnenzijde ook gereinigd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Direct geholpen en probleem in no-time opelost

Storing in elektrisch systeem van mijn Mercedes A180. Oorzaak in buitenland niet te achterhalen. Bij thuiskomst kon ik dicrect langs komen en onmiddelijk opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
10

snelle service goed geholpen

snelle vakkundige hulp bij kleine storing nog in garantie periode.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Andere reden
9

Goede snelle service

Vriendelijke mensen goede kundige service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
3

Slecht!!

volgens de planner van automotions, ben je de auto 1 hele dag kwijt, wij waren de auto 1,5 dag kwijt, hoe dan?

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Bedrijfswagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
6

3x terug geweest voor problemen ruitenwisser

2x een nieuw equipment geplaats, maar dat heeft niet geholpen. Probleem was een breuk/knik in een kabel.vond het te betalen bedrag aan de hoge kant.personeel receptie prima,netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Bedrijfswagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
10

Goede kwaliteit en alles conform afspraak

Hele goede ervaring, kwaliteit en performance

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
7

goed

geen gratis smart bij reparatie auto

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.
10

Goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Over Automotions

Automotions is met de merken Peugeot, Mercedes-Benz en smart een toonaangevende mobiliteitsgroep met 10 vestigingen en ruim 200 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.