Netjes te woord gestaan en uitstekend geholpen!!

Na mindere ervaring te hebben gehad in Den Bosch, Geef ik alles wat Goes in deze voor mijn Vito heeft gedaan een 11!

Voortreffelijk

Vooryreffelijk geholpen

Top geregeld

goede service de auto werd gratis thuis opgehaald en natuurlijk weer gewassen en schoon teruggebracht! uitgevoerde werkzaamheden vielen onder ster garantie en apk keuring was tot mijn verbazing geheel Gratis voor mij geen andere merk auto meer

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Wij kochten deze auto (A180)met 38000km Met dien verstande dat we voorlopig geen kosten hebben. Wat blijkt, na 8000km moet hij een A-service beurt hebben. Dan krijg je de rekening om stijl van achterover te slaan!!!!!!!!(bijna€900) Misschien is het wel verstandig om dit bij verkoop te melden of beurt uitvoeren. Het is niet dat ik het niet weet rijd al 30jaar mercedes. P.S bij dit soort bedragen kan er niet eens een leen auto af voor een dag. M.Vr.Gr. Gerrit Maaskant

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Onderhoudsbeurt netjes en snel uitgevoerd.

gewoon goed

onderhoudsbeurt net afgewerkt

Snelle service

Snel service en je kan op de auto wachten

perfect

Ik bezit een SLK 250 uit 2011 en kocht die in 2019. Na een paar maanden ontwikkelde zich een krakend geluid in het dak , vooral bij het torderen, wat zelfs een SLK doet . Smering van rubbers hielp niet. Bij een werkplaatsbezoek in dit voorjaar, kon men in de werkplaats geen oplossing bieden. Wel een factuur van meer ongeveer €130! Weggegooid geld! Nu heeft monteur Remon eraan gewerkt en hij loste het probleem wel op. Tot mijn grote tevredenheid . Hulde voor Remon!!!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Wat een service. Onderhoud is keurig uitgevoerd. Alle werkzaamheden zijn verteld en in een map in de uit gelegd. Keurig gewassen en uitgezogen weer terug gekregen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Mijn ervaring is altijd prettig

Je wordt altijd keurig te woord gestaan en geholpen. Ook aan persoonlijke aandacht ontbreekt het niet. Dat waardeer ik zeer.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed contact met chef garage over werkzaam heden !

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Op alles goed opletten en voortaan doorvragen.

Vorig jaar mijn auto gekocht, Mercedes A met 83.000 km en automotions pro garantie (995 Euro) Dan denk je na 17.000 km gereden te hebben en de tarieven op site dat de kosten meevallen. Tot mijn verbazing was de rekening boven de 900 euro ( 95 Euro navagatie update mijn keuze). Wat bleek de automatische transmissie verversen was 385 euro, dat verwacht je niet na 17.000 km rijden, is ook nooit verteld bij aankoop of laat staan bij de beurt. Zelfs de verkoper reageerde verbaasd. Nog over gebeld maar het het eindigde bij de telefoniste met feit dat de auto zo onder de mobiliteitsgarantie viel. Daarnaast had ik van te voren mijn ruitenwisser vloeistof bijgevuld deze stond n.b. twee keer op de rekening. Bij een bekende van mij was hetzelfde in het verleden gedaan. Technisch hebben ze misschien goed werk gedaan en zijn de aardig, maar mijn vertrouwen is weg. Volgens mij ga je op deze manier veel klanten verliezen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

probleem was zo opgelost. En dat voor zomaar even tussendoor de andere karweien

• Reden bezoek: Andere reden

Klantvriendelijkheid en telefonische bereikbaarheid niet in orde

Contactslot vervanging; levering zou 4 werkdagen duren na 1 week zelf gebeld, men zou het uitzoeken en terugbellen, na wederom 1 week maar weer zelf gebeld en telkens doorverbonden van magazijn naar werkplaats enz...Op enig moment wordt er wel een sms gestuurd en als je dan dat nummer belt weet de receptie uiteraard niet wie je moet hebben. Enfin, ook bij de werkplaats receptie zelf zowel bij brengen als ophalen van mijn sprinter niemand aanwezig en lang moeten wachten. Bij ophalen bleek maar 1 sleutel te werken van de 2, men had verzuimd om te vertellen dat ze beide nodig waren. Dat een contactslot heel erg duur is reken ik Automotions MB Goes niet aan, dat komt op conto van de importeur. Wat enorm stoort is de slechte bereikbaarheid en desinteresse.

Miserabel

Afspraak voor kleine beurt Camper bij mercedes van oeveren in goes op 12 juni jl. Donderdag de 11e gebracht alles doorgenomen en afgesproken dat er ook nog mistlampen in de voorbumper geplaatst zouden worden,tel nummer achtergelaten voor evt bijzonderheden. Vrijdagavond opgehaald, maar 1 medewerker in de garage die van niets wist, na wat zoekwerk in de papieren wist hij te vertellen dat de kleine beurt was uitgevoerd. De camper stond aan de doorgaande weg geparkeerd met alle ramen open, de weersituatie was op dat moment zeer dreigend(onweer). De mistlampen waren niet geplaatst, medewerker wist van niets. Na ruim 2 maanden niets gehoord te hebben van dit autobedrijf komt in 1 keer per mail een betalingsherinnering,of ik maar per direct de rekening kon voldoen. Gebeld en uitgelegd dat er nog helemaal geen rekening verstuurd was en dat alle zaken die zich voorgedaan hadden compleet onacceptabel waren. De dame aan de telefoon heeft alles genoteerd en ik zou teruggebeld worden . Dit was zaterdag 8 augustus jl. Tot vandaag geen enkele reactie gekregen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima garagebedrijf, kwaliteit en klantvriendelijk.

Prima garagebedrijf, kwaliteit en klantvriendelijk.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Het was zoals ik gewend ben gewoon goed.

Of de servicebeurt goed is uitgevoerd daar ga ik gewoon van uit. Ook is mijn auto netjes gewassen tevens is de binnenzijde ook gereinigd.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Direct geholpen en probleem in no-time opelost

Storing in elektrisch systeem van mijn Mercedes A180. Oorzaak in buitenland niet te achterhalen. Bij thuiskomst kon ik dicrect langs komen en onmiddelijk opgelost.

snelle service goed geholpen

snelle vakkundige hulp bij kleine storing nog in garantie periode.

Goede snelle service

Vriendelijke mensen goede kundige service

Slecht!!

volgens de planner van automotions, ben je de auto 1 hele dag kwijt, wij waren de auto 1,5 dag kwijt, hoe dan?

3x terug geweest voor problemen ruitenwisser

2x een nieuw equipment geplaats, maar dat heeft niet geholpen. Probleem was een breuk/knik in een kabel.vond het te betalen bedrag aan de hoge kant.personeel receptie prima,netjes geholpen

• Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

Goede kwaliteit en alles conform afspraak

Hele goede ervaring, kwaliteit en performance

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

geen gratis smart bij reparatie auto

• Ervaring met: N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Over Automotions

Automotions is met de merken Peugeot, Mercedes-Benz en smart een toonaangevende mobiliteitsgroep met 10 vestigingen en ruim 200 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!