is goed

super en snel

Geweldige service

• Ervaring met: N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Goed geholpen en uitstekende service

Prima, snel en deskundig

Vriendelijk personeel. Kon wachten terwijl auto voor APK in werkplaats stond. Uitstekende koffie.

Prettig

De flexabiliteit is altijd weer een feestje

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik heb dit in een klein verslag hieronder weergegeven.

Over all heel tevreden over de service maar deze maal iets minder omdat ik 3 maanden heb moeten wachten voor de plaatsing van een wegklapbare trekhaak. De plaatsing heeft ook 2 dagen geduurd ! Afspraak was dat ik hem op maandag tegen 17u kon ophalen en terwijl ik onderweg was kreeg ik om 16u30 een tel. dat de wagen niet klaar was. Ik reed toen reeds de Westerschelde tunnel binnen zodat Ik 2X tol moest betalen voor niets en terug huiswaarts kon rijden (Zuiddorpe-Goes). Men had mij op zijn minst iets vroeger kunnen bellen zodat mij de rit bespaart bleef. Bij de aflevering moest ik zelf vragen waar de knop voor de ontgrendeling zat en toen pas ging er iemand mee met mij om dit te laten zien. Later constateerde ik dat alle adressen uit mijn navigatie waren, waarschijnlijk door een reset ? maar daar is ook niets van gemeld bij de aflevering. Alles bij elkaar verdiend dit bezoek/afhandeling niet de schoonheidsprijs. Tot slot, men was ook vergeten de witte nummerplaat te bestellen. Na anderhalve week heb ik zelf moeten bellen of deze binnen was !

Netjes en correct geholpen

Voor een terugroepactie bij de dealer geweest. Goed vervangend vervoer gekregen. Duidelijk over wat er ging gebeuren en hoe lang de reparatie duurde. Netjes geholpen.

• Reden bezoek: Andere reden

Hele fijne garage met een prima service

Altijd een goed gevoel bij deze garage, vakmensen die weten waar het om gaat. En gaat er iets mis wordt het keurig opgelost.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed geholpen; het was een tussendoortje.

Daags ervoor gebeld voor een klein defect. Ondanks de drukte werd het ingepland en geheel volgens de planning afgehandeld.

Prima; zoals altijd

Lekke band probleem. zonder afspraak naar garage, werd direct geholpen. Schade hersteld (kleine lek) en geen rekening ontvangen. Zoals altijd: Weer prima geholpen.

Slechte Communicatie

Ik maak een afspraak voor het vervangen van een contactsleutel, omdat dit niet verkocht mag worden over de magazijn balie. Ik moet de afspraak maken via het call center, aldaar wordt het voertuig een week later ingepland voor het vervangen van het contactslot. De donderdag ochtend dat wij het voertuig brengen wordt ik half de middag terug gebeld dat er geen goedkeuringsdocument is opgemaakt en ondertekend?!! Hierdoor noodgedwongen nog drie werkdagen moeten wachten ivm een speciale sleutel. Conclusie twee weken een voertuig kwijt geweest voor 15min. werk!

teleurstellend

Met verbazing lezen we de revieuws die erg hoog worden gewaardeerd. 3 jaar geleden werden we naar deze garage gestuurd als mysterieshoppers om onze auto in te ruilen. De verkopers waren destijds niet erg toeschietelijk, maar reden toen ook geen Mercedes en dachten dat het daaraan lag. De liefde voor Mercedes is bij ons toen wel ontstaan en elders zo'n mooie bolide aangeschaft. Omdat deze inmiddels 3 jaar is, willen we graag vernieuwen en dus deze week een tweede poging gewaagd bij Automotions. De verkoper kwam met moeite vanachter zijn desk en was niet erg toeschietelijk ons te helpen. Een zeer teleurstellend bezoek, zelfs zonder offerte, jammer dat we toch weer moeten uitwijken naar een garage verder van huis. Het zal ws aan ons neus liggen ;)

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goed zoals te verwachten.

Klantvriendelijke benadering..prima.

Persoonlijke service

In de bijna vier jaar dat ik klant ben bij automotions mercedes goes is er voor wat de klantvriendelijkheid veel verbeterd. Was het eerder zakelijk koel, is het nu persoonlijk geworden en voel ik me als klant herkend en gewaardeerd.

• Ervaring met: N.v.t.

top service

Na de accuwissel is het systeem weer volledig in zijn oorspronkelijke stand gezet.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Super snelle assistentie bij vervangen koplamp.

Zelf lampje wisselen lukte niet, helaas.

• Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

Zoals gewoonlijk vriendelijk en goed geholpen.

Alles is prima gedaan, een probleem met de standkachel is nog niet opgelost maar dat vereist nader onderzoek over het hoe en waarom maar ook dat zal ongetwijfeld in orde komen.

Gewoon top

Ze staan altijd voor je klaar en lossen problemen snel op je kunt er zelfs wachten en tijdens het wachten word je als klant ook nog eens verwend met lekkere koffie of iets anders

veel ervaring in klantbehandeling

blijf dit niveau vasthouden

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service en erg klantvriendelijk

Fenomenaal

Werkplaats v. Oeveren Goes werkt zeer klantgericht en zijn flexibel in hun optreden. Doen wat ze beloven.

alles volgens afspraak gelopen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Er zit een storing in de auto en gelijk alle software nagekeken en ge-update tevens overleg met Mercedes over de storingsanalyse mocht storing terug komen dat wordt er gelijk een onderdeel vervangen Prima geregeld. Boden zelfs aan om de auto op te komen halen in Kapelle omdat de er iemand in Kapelle woonde👍

Uitstekende servies

Er is een punt die ik niet prettige vond In het begin is er gevraagd of ik een Update wilde hebben van het navigatiesysteem dit zou 22 euro kosten Bij thuis komst blijkt er een hele nieuwe kaart van Carmin in te zitten van 160,- Ben ik niet echt blij mee !

Uitstekend, geen opmerkingen.

Breng -en haalservice + uitvoeren drie verschillende opdrachten. Werd correct gebeld voor "extra" behandeling van de airco. Daarbij werd direct het totaalbedrag van de rekening aangegeven.

Over Automotions

Automotions is met de merken Peugeot, Mercedes-Benz en smart een toonaangevende mobiliteitsgroep met 10 vestigingen en ruim 200 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!