top

top

Een beetje slordig

Een trekhaak laten monteren onder mijn CLA kost elders €750,-. Toch heb ik ervoor gekozen de trekhaak bij Automotions te laten monteren. Dit omdat ik meer vertrouwen heb in hun deskundigheid. Jammer dat ik extra terug moest komen omdat de verloopstekker niet paste. Het probleem werd snel en eenvoudig opgelost, maar toch. Ik moest nog een 2e keer terug omdat de achterbumper niet meer netjes aansloot op het rechter achterscherm. De reactie van de receptionist vond ik niet netjes. Gelukkig deed de monteur meer moeite en werd ook dit euvel netjes opgelost.

• Reden bezoek: Andere reden

Vito weggebracht voor nieuwe banden en service beurt B. Beurt B niet uitgevoerd!!!!!!

Vito weg gebracht voor nieuwe banden en servicebeurt B omdat deze al dik 7000 km overschreden was dat gaf de VITO aan in het service display. Tot mijn grote verbazing hij is beurt B niet uitgevoerd erg jammer van de tijd want de bus heeft dik 1 1/2 dag bij jullie gestaan. Een van de oudste monteur had gekeken en zei hij moet nog 10.000 km voordat we de beurt kunnen uitvoeren, op het service display van de bus staat beurt overschreden sinds 7000 km. Erg vervelend en jammer van de tijd! De jongen achter het desk zei dat jullie met een passende oplossing zouden komen via de mail. Heb tot op heden niks mogen ontvangen! Vandaar dat ik nu dit zo en zo anders had ik had geschrapt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk personeel, neemt de tijd voor extra toelichting/uitleg waar nodig en zorgt altijd weer voor een goed gestofzuigde en gewassen auto wanneer deze retour komt!

Helemaal top!

Goede telefonische bereikbaarheid, goede en snelle service, heldere communicatie enz.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede verzorging, klantvriendelijk en goed vakwerk

zie hierboven

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede communicate, snel hersteld en thuis gebracht.

Goede ervaring.

Topi

Heel vriendelijk en goed geholpen .

Perfecte service

Auto was teruggeroepen voor controle spoiler. Nadat deze actie gebeurd was kreeg ik de auto gewassen en stofgezogen mee terug.

Zeer goede service

Ik kwam onverwacht met een lekke band. Geen probleem zeiden ze aan de balie. Binnen 15 minuten weer onderweg.

zeer tevreden

Ruit is 100% onzichtbaar gerepareerd

is goed

super en snel

Geweldige service

• Ervaring met: N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Goed geholpen en uitstekende service

Prima, snel en deskundig

Vriendelijk personeel. Kon wachten terwijl auto voor APK in werkplaats stond. Uitstekende koffie.

Prettig

De flexabiliteit is altijd weer een feestje

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik heb dit in een klein verslag hieronder weergegeven.

Over all heel tevreden over de service maar deze maal iets minder omdat ik 3 maanden heb moeten wachten voor de plaatsing van een wegklapbare trekhaak. De plaatsing heeft ook 2 dagen geduurd ! Afspraak was dat ik hem op maandag tegen 17u kon ophalen en terwijl ik onderweg was kreeg ik om 16u30 een tel. dat de wagen niet klaar was. Ik reed toen reeds de Westerschelde tunnel binnen zodat Ik 2X tol moest betalen voor niets en terug huiswaarts kon rijden (Zuiddorpe-Goes). Men had mij op zijn minst iets vroeger kunnen bellen zodat mij de rit bespaart bleef. Bij de aflevering moest ik zelf vragen waar de knop voor de ontgrendeling zat en toen pas ging er iemand mee met mij om dit te laten zien. Later constateerde ik dat alle adressen uit mijn navigatie waren, waarschijnlijk door een reset ? maar daar is ook niets van gemeld bij de aflevering. Alles bij elkaar verdiend dit bezoek/afhandeling niet de schoonheidsprijs. Tot slot, men was ook vergeten de witte nummerplaat te bestellen. Na anderhalve week heb ik zelf moeten bellen of deze binnen was !

Netjes en correct geholpen

Voor een terugroepactie bij de dealer geweest. Goed vervangend vervoer gekregen. Duidelijk over wat er ging gebeuren en hoe lang de reparatie duurde. Netjes geholpen.

• Reden bezoek: Andere reden

Hele fijne garage met een prima service

Altijd een goed gevoel bij deze garage, vakmensen die weten waar het om gaat. En gaat er iets mis wordt het keurig opgelost.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed geholpen; het was een tussendoortje.

Daags ervoor gebeld voor een klein defect. Ondanks de drukte werd het ingepland en geheel volgens de planning afgehandeld.

Prima; zoals altijd

Lekke band probleem. zonder afspraak naar garage, werd direct geholpen. Schade hersteld (kleine lek) en geen rekening ontvangen. Zoals altijd: Weer prima geholpen.

Slechte Communicatie

Ik maak een afspraak voor het vervangen van een contactsleutel, omdat dit niet verkocht mag worden over de magazijn balie. Ik moet de afspraak maken via het call center, aldaar wordt het voertuig een week later ingepland voor het vervangen van het contactslot. De donderdag ochtend dat wij het voertuig brengen wordt ik half de middag terug gebeld dat er geen goedkeuringsdocument is opgemaakt en ondertekend?!! Hierdoor noodgedwongen nog drie werkdagen moeten wachten ivm een speciale sleutel. Conclusie twee weken een voertuig kwijt geweest voor 15min. werk!

teleurstellend

Met verbazing lezen we de revieuws die erg hoog worden gewaardeerd. 3 jaar geleden werden we naar deze garage gestuurd als mysterieshoppers om onze auto in te ruilen. De verkopers waren destijds niet erg toeschietelijk, maar reden toen ook geen Mercedes en dachten dat het daaraan lag. De liefde voor Mercedes is bij ons toen wel ontstaan en elders zo'n mooie bolide aangeschaft. Omdat deze inmiddels 3 jaar is, willen we graag vernieuwen en dus deze week een tweede poging gewaagd bij Automotions. De verkoper kwam met moeite vanachter zijn desk en was niet erg toeschietelijk ons te helpen. Een zeer teleurstellend bezoek, zelfs zonder offerte, jammer dat we toch weer moeten uitwijken naar een garage verder van huis. Het zal ws aan ons neus liggen ;)

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goed zoals te verwachten.

Klantvriendelijke benadering..prima.

Over Automotions

Automotions is met de merken Peugeot, Mercedes-Benz en smart een toonaangevende mobiliteitsgroep met 10 vestigingen en ruim 200 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!