Alles naar wens afgehandeld

Prima service, uitermate klantvriendelijk en op tijd geholpen. De business lounge is een prima plek om de wachttijd nuttig te besteden.

Goede Service

afspraak nakomen

afspraak qua tijd ed zijn goed nagekomen

Kan beter.

Bij mijn nieuwe Vito tourer (op dat moment een week oud) kreeg ik een melding over de Ad-blue en moest me zsm bij de werkplaats melden, dit was tegen de avond ik heb toen gelijk gebeld maar de werkplaats medewerkers waren toen al weg, ik zou de volgende ochtend gelijk teruggebeld worden, uiteindelijk zelf maar gebeld rond 11:00, na enig aandringen kon ik wel rond de middag komen, heb toen een vervangende auto (Citan) meegekregen met de mededeling dat deze afgedankt terugmoest, ik begrijp dit als er veel mee gereden gaat worden maar voor twee keer de afstand Roosendaal/Breda voor een garantiegeval (ik had die ritten normaal niet hoeven te maken) zou ik dat als bedrijf anders oplossen bijvoorbeeld 100km vrij! Deze actie kost mij immers ook een paar uur terwijl je verwacht met een nieuwe auto enige tijd zorgeloos te kunnen rijden.

Beste Service’s in Brabant

mijn ervaring in woorden zal heel kort en krachtig zijn “Geen woorden maar daden” Petje af bij deze mannen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer goede service en klantvriendelijk

Zie boven

Zeer goed geholpen

Zeer klantvriendelijk

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Naar behoren B3 beurt afgehandeld.

Los van het gegeven dat er nog een aanvullend bezoek is vereist vanwege nalevering van een onderdeel en los van het gegeven dat ik de factuur nog niet heb ontvangen, is de geplande beurt (B3) conform afgehandeld. Alles conform een werkwijze die je bij een topmerk mag verwachten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Snelle afspraak en vakkundig geholpen aan de moterstoring.

Snel en goed geholpen door de baliemedewerker, had uit zichzelf ook de updates laten uitvoeren. Complimenten voor de service.

Aan te bevelen Mercedes Roosendaal

• Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

Prima , snel en zeer goed

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ook kleine problemen goed en snel opgelost

Lekke band, direct geholpen. Moest gewisseld worden met zomerband, direct weer een afspraak gepland voor wissel. Snel, kundig en vriendelijk geregeld.!

• Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

Ze doen wat ze moeten doen

Deze autogarage doet wat ze moet doen, maar verwacht niet meer dan dat. Krijgt de auto onderhoud? Dan krijg je onderhoud niet meer niet minder. Ik kan niet zeggen dat ze klantonvriendelijke zijn maar het is ook niet bepaald vriendelijk of hartelijk. Wel heeft deze garage een hoge mate van deskundigheid maar dat zie je dan ook terug op de factuur. Verder vind ik het ongelofelijk dat er betaald moet worden voor vervangend vervoer. Bij andere garages waar ik ben geweest of nog steeds kom, voor mijn 2e auto, is gratis vervoer inbegrepen. Een ander praktisch punt, rijdt je 25 km met de leenauto. Dan moet deze uiteraard afgetankt ingeleverd worden. Maar er is geen benzine pomp in de buurt waar je minder dan 5 liter kan afnemen. Tank je die 1/1,5 verbruikte liter niet, dan krijg je daar dus een geweldige rekening voor.

goede ervaring

Ik had een vraag over de auto maar ik kreeg vlot een telefoontje . voorlopig is get opgelost maar ik ben momenteel tevreden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Mercedes Nederland zorgt voor oplossingen a.u.b.

Een aantal problemen kunnen blijkbaar niet worden opgelost. De beoordeling "deskundigheid" is dus voor de rekening van Mercedes Nederland en niet voor Automotions. De spraakcomputer zegt met regelmaat en ongevraagd"wat kan ik voor uw doen? Niet opgelost Het software van het navigatiesysteem werkt niet nauwkeurig en werkt minder precies dan dat die van andere auto merken. Niet opgelost Aan het neurotische systeem om de auto binnen de lijnen te houden is nog steeds geen oplossing gevonden. Niet opgelost De lak van de auto spring er vanaf, daarvoor wordt nog contact opgenomen. Wanneer krijg ik dat te horen?

Probleem goed opgelost

Goede communicatie

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Blijkbaar willen ze hier geen auto's verkopen

Afgelopen dinsdag een offerte opgevraagd voor een demo C Klasse diesel. Binnen 5 minuten reeds een offerte ontvangen. Deze zou alleen maar beter uit kunnen pakken bij een tweede offerte. In plaats van een beter aanbod wenst men plotskllaps EUR 1.300,- méér uit de portemonnee. Op de vraag hoe zoiets mogelijk is wacht ik dus al bijna een week. Verkoopadviseur was eigenlijk ronduit vriendelijk, maar als het dus spannend word haakt men af. Onprofessioneel dus. Mijn auto verkeert in nieuwstaat (slechts twee jaar oud) dus daar kan het nooit aan liggen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

zeer tevreden vooral ook over de chef werkplaats

zeker de chef werkplaats, kale kop :) met alle respect uiteraard, staat prima. meegereden, piepende remmen achter opgelost en de remschijven prachtig gemaakt, zat roest op. Zeer tevreden klasse werk.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

beste service

beter dan de rest

ik ben adequaat en goed geholpen

ik ben adequaat en goed geholpen

uitstekende service

Zoals gewoonlijk weer snel en vakkundig geholpen.

SUPER

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Correct, snel en heel schappelijk geprijsd

Één telefoontje en de ernst van de storing werd geanalyseerd als urgent. Een dag later kon de wagen gerepareerd worden. Na een kopje koffie was dat al gerealiseerd en kon ik weer op weg.

Heel goed

Het zijn fijne mensen die naar je luisteren. En mee denken wat het besten is voor de auto en jou. Dankjewel.

zeer goed

normaal uitstekend, maar nu even iets minder (qua tijd gebruik)

Over Automotions

Automotions is met de merken Peugeot, Mercedes-Benz en smart een toonaangevende mobiliteitsgroep met 10 vestigingen en ruim 200 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!