3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemelde problemen zijn niet (allemaal) opgelost.\r\n\r\nSymptomen bestrijden i.p.v de oorzaken opzoeken?\r\nbv.. bij mogelijke hartproblemen niet alleen aan de monitor in rust leggen, maar ook in belaste toestand.\r\n\r\nAls er problemen zijn bij warm weer zoals gemeld, dan is aan de test apparatuur in de werkplaats leggen blijkbaar niet voldoende.\r\n\r\nOnderhoud auto, hopelijk goed.\r\n\r\nAanbeveling, pas als peperdure opties van mijn auto werken.\r\nMercedes verkoopt opties die niet en/of zeer slecht werken.\r\nBlijkbaar kunnen de monteurs de problemen( nog) niet oplossen?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 25 jullie ben ik voor de adblue bijvullen bij de Mercedes garage in Roosendaal gewist.\r\nZe hebben mijn kofferbak en accu en de achterbumper vies achtergelaten in die melding + nog een melding heb ik nog steeds in mijn board computer. \r\nIk denk dat ik niet meer bij die garage zullen gaan. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte en deskundige afhandeling van

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf op zich prima, echter veel vragen als mijn auto een 25.000 km nodig heeft ga ik ervan uit dat de garage weet wat er gedaan moet worden en mij niet gevraagd wordt wat er gedaan moet worden. Verder werd gevraagd of mijn auto gewassen moest worden dit was bij mijn vorige garage altijd standaard dat ik deze gewassen terug kreeg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht telefonisch contact zeggen elke keer te bellen wat ze gaan doen en wanneer de auto klaar zou zijn na zelf 3keer te bellen eindelijk een belletje terug voor de rest klacht netjes op gelost en vriendelijk aan de balie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zijn klant vriendelijke en behulpzaam. Alleen de leen auto tot 2x keer toe niet aanwezig op het afgesproken tijdstip. Dit wel opgelost wel veel tijd mee verloren. Hier kan nog wel aan gewerkt worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd klantvriendelijk. Snel om te helpen. kleine verbeterpuntjes maar dat is wat ik zelf vind. Verder goed tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben voor een onderhoudsbeurt geweest. Ontvangst, afhandeling en klantvriendelijkheid waren in orde. Maar: De prijs is altijd weer een verrassing. De kleine beurt kost soms meer dan een grote beurt. Het zou voor de klanten helder zijn als Mercedes niet de prijzen van de \'kale\' onderhoudsbeurten geeft, maar de meer reële prijzen. Immers, het is bekend dat een auto na bijvoorbeeld 75.000km onder andere een brandstoffilter, luchtfilter en vervanging van de remvloeistof nodig heeft. Dit kan in de vaste tarieven meteen worden meegenomen. Daarmee is het voor de klant minder een verrassing dat niet 300, maar 700 euro moet worden afgerekend, ook al is het dan maar een \'kleine\' beurt. De verwerking hiervan in tabellen moet naar mijn idee niet zo moeilijk zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne zaak hoor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op afspraak weer geweest voor de APK keuring + algemene controle voor mijn camper. Op mijn verzoek is gelijk de brandstoffilter vervangen. Net als vorig jaar prima geholpen. Heel fijne is, dat je in dit bedrijf mag meelopen met de monteur en bij een evt. reparatie mag blijven en meekijken. Ook het stellen van een technische vraag wordt graag beantwoord. De camper wordt na de keuring direct afgemeld, dus je kan er op wachten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf goede mensen prima werkplaats \r\nPrijs onderdelen materialen oliën te bruto te hoog

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mooi bedrijf wordt goed en vriendelijk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!\r\n\r\n\r\nReparatie van voorruit had m.i. echter wat netter gekund.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mercedes Roosendaal

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over Uw werkplaats zijn wij al 20 jaar ZEER tevreden alsook over het personeel aldaar. Waar we ZEER ONTEVREDEN over zijn is Uw telefonische bediening. Dames die op een heel andere plaats zitten, blijkbaar nergens van af weten, stellen dat zij de werkplaats hebben gebeld terwijl dit aanwijsbaar gelogen is gebleken breken Uw bedrijf af. Het is dat Uw mercedes personeel van de werkplaats en vooral de chef aldaar deskundig en klantvriendelijk zijn anders waren wij na 20 jaar Uw klant te zijn naar een ander overgestapt. Wat een ellende om Uw dames die nog niet eens bij Uw mercedes bedrijf werken aan de telefoon te krijgen. ONPERSOONLIJK KLANTONVRIENDELIJK EN VOORAL NERGENS VAN AF WETEN Ik weet zeker als dit zo blijft zal het U klanten gaan kosten. Over Uw werkplaatspersoneel, balipersoneel en chef werkplaats niets dan goeds zij zijn de reden dat ik Uw klant blijf

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ja,nu heb ik drie gratis wasbeurten te goed van M B Roosendaal denk ik dan.\r\nHet moet maar lukken denk je dan,toeval of dikke pech,onlangs bij een service beurt werd gevraagd of de auto gewassen mocht worden geen bezwaar ,maar helaas ook deze keer niet en dat voor de 3keer op rij.De eerste 2keer werd er nog verteld dat de wasstraat defect was nu weet ik de reden niet werd me niet verteld .Gewoon pech .?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verkeerde diagnose , kosten 350,- van een brandstofpomp reparatie a 2000,- waar na eigen diagnose een sensor kapot was die 50,- koste.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, komt afspraken altijd stipt na, helder in de werkzaamheden en lekkere koffie. Wat wil je nou nog meer??

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed,wel na apk geconstateerd dat koelvloeistof niet was bijgevuld.(melding 1 dag er na).

Over Automotions

Peugeot Opel Ford Mercedes-Benz smart Automotions is een toonaangevende mobiliteitsgroep met 16 vestigingen en ruim 500 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!

Over Automotions MB Roosendaal

Filter op Taal