7

wachttijd bij receptie

Zowel bij het wegbrengen als ophalen van de auto moest ik wachten terwijl er geen andere klanten bij de receptie stonden. De mensen waren met andere werkzaamheden bezig. Ik voelde me daarom niet welkom.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
10

correct

correcte service en afgesproken tijdsplanning

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima

Zoals altijd 100%tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Bedrijfswagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

alles prima geregeld/gedaan

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
6

2 keer terugkomen voor 1 reparatie

Mijn navigatie knop moest worden vervangen Afspraak gemaakt en op de dag 1,5 gewacht : blijkt niet het juiste onderdeel besteld. De tweede keer terug moeten komen Niet echt een 9 of 10 waard Wel prettige mensen achter de balie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
6

ontvangst kan vriendelijker voor de rest goed

Een goede service alleen de receptionist mag wel wat vriendelijker zijn gezien het bedrag wat daar besteed word

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Hele goede en nette services

Hele sympathieke medewerkers aan de service balie die je netjes goed te woord staan en vriendelijk zijn. En nog verstand van zaken hebben betreffend de techniek

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
2

Ontevreden

Auto kwam voor: niet starten, contactslot niet in orde, ging ook niet op stuurslot. Uiteindelijk auto wel weer starten, alleen nog niet op stuurslot. Tevens ineens melding dat onderhoud met 8.400 km overschreden is ondanks dat reeds uitgevoerd was. Bij terugkomst schade geconstateerd op achterbumper, overleg gehad met Jack Machielse, foto's toegestuurd. 100% zeker dat er geen schade op de achterbumper zat bij het brengen van de auto. Wederom telefonisch contact, 0,0 medewerking vanuit Jack Machielse, er van overtuigd dat het niet bij jullie gebeurt is. Wij, en dus klant, 100% ervan overtuigd dat dit niet op de auto zat toen hij bij MB Automotions Roosendaal is weg gezet. Tevens ook geen compromis zoals 50/50 om de schade te herstellen. Kosten bedragen €450,- excl. btw om te herstellen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Bedrijfswagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
10

Ik ben zeer tevreden, hoe alles ook deze keer weer perfect geregeld was.

Zoals ik van deze garage gewend ben, is de reparatie aan mijn auto weer zeer vakkundig opgelost. Zelfs viel deze keer de kosten van de reparatie beduidend lager uit, als was opgegeven. Ook wel eens leuk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
10

Uitstekende service bij 140.000 km beurt

De afspraak was snel gemaakt via de website, deze werd telefonisch bevestigd. Een paar dagen vantevoren kon ik nog vervangend vervoer regelen en de beurt zelf ging vlot en soepel. Kort voor 12 uur werd ik al gebeld dat mijn auto klaar stond, gewassen en wel. Super bedankt allemaal!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

gewoon volgens verwachting

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Bedrijfswagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Altijd klantvriendelijk

Je weet altijd wat het gaat kosten en bij terughalen auto krijg je deze keurig gewassen en gestofzuigd terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Goede service

Ik heb een erg mooie vervangende auto ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
9

Goede service door kundige mensen

Klantvriendelijke goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Top

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
9

zoals altijd gaat alles naar wens !

Al vele Jaren al bij deze garage en naar tevredenheid .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
7

prima service alleen kosten zijn wat hoog

Ik heb geen idee, moet er maar vanuitgaan dat het goed is

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Directe reparatie gewenst

Tijdens een rij-examen ging spontaan de ruit van de deur bij de bestuurder open en jawel: niet meer dicht. Na het examen naar de dealer met de vraag: kan het nu gerepareerd worden, want zo meteen is die auto weer nodig voor een rijles. Antwoord van de receptionist: gaat u maar even zitten en terwijl u geniet van de koffie gaan wij kijken of er iets aan te doen is. Een half uur later komt de receptionist en zegt: hier is uw sleutel, het raam functioneert weer, u mag de auto meenemen. Dat is service! Top! Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Bedrijfswagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
10

Goed gedaan, niets op te merken

Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Goed, tevreden

Snelle service en duidelijke afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
9

positief!

Gemaakte afspraken correct nagekomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

goede uitvoering

De ontvangst was prima. Mij werd een plaats in de lounge aangeboden als ik meer rust wilde als beneden in de showroom, waar ik overigens geen gebruik van gemaakt heb. Het wisselen van 3 banden duurt immers niet zo lang. Kort daarna kreeg ik een kopje koffie aangebpden. Al met al duurde het best lang, voordat de auto klaar was (bijna 2 uur). Daarover werd ik niet actief geinformeerd. In Zwitserland laten ze de auto vrijwel altijd even door de wasstraat lopen. Dat is hier niet gebeurd. De baliemedewerker stuurde mij de verkeerde kant op om mijn auto weer op te halen. Heb eerst nog lopen zoeken op een vol parkeerterrein en ben toen in de werkplaats zelf gaan navragen. Daar was een aardige medewerker, die mij naar mijn auto gebracht heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires
3

Heel raar verhaal

Auto is aangeboden voor grote beurt en rammelen er werd medegedeeld dat het levensgevaarlijk is en vervolgens sturen jullie een medewerker van jullie met die auto naar putte om hem terug te brengen Reparatie kon niet omdathij eerst naar de schadeafdeling moest

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Prima geregeld

Zeer tevreden, kalkachtige owpgelost en vervangend vervoer goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
10

Goed

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Filter op taal

Over Automotions

Automotions is met de merken Peugeot, Mercedes-Benz en smart een toonaangevende mobiliteitsgroep met 10 vestigingen en ruim 200 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!