snel, zakelijk, afspraak is afspraak, goede terugkoppeling

zie boven

Geen woorden maar daden

Altijd goede service’s TOP !! En heel vriendelijk personeel achter de balie als achter de schermen monteurs Petje af

Snel en correct geholpen

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

hopelijk zijn de klachten opgelost.

Voor de zoveelste keer terug geweest met mijn auto met dezelfde klachten. Wij zijn pas terug van vakantie en daardoor is het nog niet duidelijk of de klachten nu wel zijn verholpen. Hopelijk wel. Al een paar dagen geen klachten. Bedankt alvast voor als het zo blijft. Alleen de reactie van de auto wanneer je over de streep rijdt is veel te heftig. Hopelijk vind Mercedes daarvoor snel een oplossing. Groeten, Ger Frietman

voor dit onderhoud

heb twee voertuigen in onderhoud bij M.B Roosendaal altijd keurig afgeleverd maar deze keer niet en waarom niet vier lampen vervangen maar niet even de EHBO tasje terug gedaan maar zo achter in de kofferbak gegooid is een klein ding maar hoort niet

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zoals afgesproken dezelfde dag nog gereed.

• Ervaring met: Bedrijfswagens
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

Keurig netjes. Professioneel. Vriendelijk.

Voor mijn Mercedes wil ik de beste techniek. Ik word goed op de hoogte gehouden. Geen verrassingen.

uitstekend

Uitstekend ontvangst en een goede terugkoppeling naar het bedrijf betreffende wensen

• Ervaring met: Bedrijfswagens

Gewoon netjes

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Minder positief, een paar slordigheden ervaren

Alleen jammer dat zomaar, plotseling de motormanagment lamp aan ging en aan bleef, bleek dat de luchtpompslangen en stekker los lagen, dat waarschijnlijk bij de vorige beurt, gebeurt moet zijn geweest. Tussentijds was wel een paar keer het motormanegmentlampje gaan branden, maar ook weer vanzelf gedooft. Dit zijn wel onnodige, extra ergenissen en kosten. Na de APK, stond 1 koplamp naar beneden( bij een eerdere apk ook al eens), wel de volgende dag verholpen. Hierdoor maar een 6

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijne jongens aan de balie die mij als oude klant uit Bergen op Zoom kennen, Mark en Peter!

zie boven.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijne mensen en een prima service

Goed ontvangst. Alles wordt van te voor doorgenomen . Er wordt uitstekend geëvacueerd

Perfect service

Perfect service

Banden en velgen zoek

Ik werd gebeld door Automotions Roosendaal met het verzoek of ik mijn winterbanden (van de vorige eigenaar) wilde ophalen. Ik een dagje vrij nemen van werk en rijden vanaf Amsterdam. Toen ik daar aankwam en vroeg waar mijn banden waren kreeg ik te horen dat die er niet lagen. En nu? Ja, ik weet het niet meneer. Helemaal niks, niet eens excuses aangeboden. Waar zijn mijn banden? 2x klacht ingediend waar niet eens op gereageerd is. Zéér slecht, kan niet bevatten dat deze organisatie nog kan blijven bestaan met deze zéér slechte service!

• Reden bezoek: Andere reden

goede service

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

ik ben de derde generatie klant en altijd perfect

best dealer ever ook voorheen agam en jan sturm en nu automotions als ik er kom is het altijd of je bij vrienden komt

• Ervaring met: N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

👍

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemelde problemen zijn niet (allemaal) opgelost.\r\n\r\nSymptomen bestrijden i.p.v de oorzaken opzoeken?\r\nbv.. bij mogelijke hartproblemen niet alleen aan de monitor in rust leggen, maar ook in belaste toestand.\r\n\r\nAls er problemen zijn bij warm weer zoals gemeld, dan is aan de test apparatuur in de werkplaats leggen blijkbaar niet voldoende.\r\n\r\nOnderhoud auto, hopelijk goed.\r\n\r\nAanbeveling, pas als peperdure opties van mijn auto werken.\r\nMercedes verkoopt opties die niet en/of zeer slecht werken.\r\nBlijkbaar kunnen de monteurs de problemen( nog) niet oplossen?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 25 jullie ben ik voor de adblue bijvullen bij de Mercedes garage in Roosendaal gewist.\r\nZe hebben mijn kofferbak en accu en de achterbumper vies achtergelaten in die melding + nog een melding heb ik nog steeds in mijn board computer. \r\nIk denk dat ik niet meer bij die garage zullen gaan. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte en deskundige afhandeling van

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf op zich prima, echter veel vragen als mijn auto een 25.000 km nodig heeft ga ik ervan uit dat de garage weet wat er gedaan moet worden en mij niet gevraagd wordt wat er gedaan moet worden. Verder werd gevraagd of mijn auto gewassen moest worden dit was bij mijn vorige garage altijd standaard dat ik deze gewassen terug kreeg.

Over Automotions

Peugeot Opel Ford Mercedes-Benz smart Automotions is een toonaangevende mobiliteitsgroep met 16 vestigingen en ruim 500 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!

Over Automotions MB Roosendaal