werkelijk fantastische.....

donderdag 9 July ,net voor sluitingstijd een bus via de site gereserveerd voor de dag erna,3 minuten later via de telefoon een bevestiging van de receptie ontvangen. vrijdag 10 July ,10 voor 8 op de receptie,3 voor 8 reed ik weg met de bus. wel eens meer een auto voor 3 weken bij dit bedrijf gehuurd voor vakantie naar Spanje ,ook dit ging zonder enig slag of stoot. deze mensen zijn betrouwbaar en zijn er NIET op uit om zoveel mogelijk van je borg in te houden.........een aanrader dus.

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg, mooie ondersteuning voor ons goede doel.

Super vriendelijke benadering!

Professionele houding, auto stond netjes klaar. Alles verliep naar verwachting

Vriendelijke mensen

Met de auto zelf geen enkel probleem gehad. Het personeel was vriendelijk en kan je altijd bekijken voor vragen als er wat is.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Medewerkers

Ik heb het zeer prettig ervaren! Alles werd goed uitgelegd en vriendelijk personeel

• Medewerkers

Een flexibele en vriendelijke behandeling en afhandeling

zie boven. Ian van Hofwegen verdient een pluim.

perfecte service

goeie service en precies wat ik nodig had, aardige medewerkers!

• Medewerkers

Duidelijk, geen gedoe, makkelijk, goedkoop. Puntje extra als men ook zichtbaar maatregelen zou nemen mbt corona zoals de sleutel even afnemen en een schone pen geven om het contract mee te ondertekenen.

Super!

• Medewerkers

Uitstekend, muv innameformulier en gebruik van ad-blue

Bij het innameformulier zat een bijlage schaderapport. Het was niet eenvoudig om te concluderen dat ik geen schade had veroorzaakt. De reeds aanwezige schades aan de auto stonden vermeld. Nu moest ik telefonisch navraag doen of ik aangeslagen zou gaan worden voor vermeende schade. Op het innameformulier stond in het tweede blok bij ‘schade bij inname niets ingevuld. Het ware beter en gerustellender indien hier in mijn geval ‘GEEN SCHADE’ zou zijn vermeld. Als niet dieselrijder is het goed om vooraf ad-blue ge-/verbruik uitgelegd te krijgen.

• Medewerkers

goede ervaring zeer goed geholpen

Fantastisch

meedenken, snel en betrouwbaar

Steeds als ik een auto haal, word ik snel en vriendelijk geholpen. Als ik speciale verzoeken heb, denkt men mee. Als er problemen zijn, worden ze samen opgelost. Aardige collega's.

Super!!

kan maar 1 ding zeggen. SUPER!!

Vriendelijk geholpen

Ik ben bij huurmij terecht gekomen omdat een ander bedrijf geen busjes te verhuren had. Ik ben direct goed en vriendelijk geholpen en dingen werden duidelijk uitgelegd als ik ze niet begreep.

Uitstekend!

Snel geregeld, goedkoop en vriendelijk ook nog! Me volgende auto huur ik zo weer hier.

• Medewerkers

Een prettig bedrijf, en fijne locatie om huurauto te halen en terug te brengen

Vakkundig verhuurbedrijf waar je altijd prima auto's mee krijgt. Rijd er altijd met een prettig gevoel vandaan. Ga zo door!

goede service

Je gaat uitlopen van een verhuizing kom ik er toch nog een dagje bij huren zonder problemen

• Medewerkers

Heel fijn, goede service en flexibel

Goed en snel geholpen!

gewoon top

Wat moet ik meer zeggen dat ….als je hier nog nooit bent geweest, mis je wat in je leven.

• Medewerkers

Goede prijs voor goede auto

Bij ophalen wel vervelend dat er zo veel schade aan de wagen zat. Prima te besturen en te beladen. 650kg is echt te laag gewicht om te laden met een verhuizing. Service was prima . Bij retour brengen van 2 wagens waren ze tot de nok toe afgetankt 300mtr voor aflevering. Ondanks dat, vindt ik het wel kleinzielig om alsnog 2 liter in rekening te brengen.

• Medewerkers

Goed geholpen door de professioneel team. Snel geregeld.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en erg behulpzaam

Goed en vriendelijk

Goed en zakelijk

Het is erg duidelijk en efficiënt. Goed personeel. Terug koppeling via de mail was erg duidelijk. Alleen waren ze mijn rekening nummer vergeten te zetten bij het uit te betalen borg en kosten. Kreeg het geld een week later. Is het betaling bank nummer niet gekoppelde aan de trug betaling ?

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.