Prima geholpen

Prima, duidelijk en snel

Nog vóór openingstijd werd ik te woord gestaan. Zéér vriendelijke en duidelijke behandeling. Zeer klantvriendelijk.

goed busje gehuurd

Ik vond de personen achter de balie niet erg vriendelijk of meedenkend, overal hingen regeltjes over wat wel en niet. Busje reed verder goed en was groot genoeg.

• Medewerkers

Alles goed snel en vriendelijk geregeld. Afrekening op tijd. Vriendelijke mensen. Ik kom hier terug.

Uitstekend.

De gemaakte afspraak ging op een prettige manier. Uitgifte en inname auto waren prima en vlot. De financiële manier van Huurmij heb ik als zeer prettig ervaren: je betaalt bij de afspraak een borgbedrag en bij inname auto wordt binnen een paar werkdagen het retour bedrag uitbetaald op je rekening. Per mail ontvang je een gespecificeerde creditnota/afrekening. Het zakendoen als prettig en professioneel ervaren.

prima ervaring

Prima bus die rekker reed en functioneel perfect voor ons was. goede Service in Leiden

• Medewerkers

Zeer goed professioneel bedrijf!

vanaf het eerste contact liep alles prima, alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. De auto was in zeer goede staat en schoon. Ook tijdens de huur periode even contact gehad i.v.m technische vraag en ook hier perfect geholpen!

• Medewerkers

Fijne auto, alles snel en goed geregeld

Alles verliep voorspoedig zonder rompslomp, zowel tijdens de voorbereidende contacten als bij de afrekening

Praktisch en eerlijke prijs

Top personeel, makkelijk en vertrouwelijk reservering, simpel en snel om de auto af te halen en ook om terug te brengen (zelfs als het buiten kantoortijden is), schone e mooie auto - perfect. Tweede keer alvast, en zal zeker vaker huren bij Huurmij

• Medewerkers

Wat ik alleen vreemd vindt is dat je id en rijbewijs moet meenemen! Rijbewijs lijkt mij genoeg

• Medewerkers

Snel efficient, niks op aan te merken.

- Busje was schoon, netjes - Service was precies vriendelijke genoeg , maar ook snel - Goedkoop! :) Kom hier zeker weer terug

• Deskundigheid N.v.t.
  • Medewerkers

Ontzettend behulpzame medewerkers, die meedenken in de mogelijkheden.

Een week van tevoren belde ik het bedrijf met de vraag of ik een bestickerde promotie-auto kon huren, wat zou schelen in de kosten. Hoewel deze auto niet meer beschikbaar was op gewenste dag heb ik een onbestickerde auto meegekregen voor de prijs van een promotie-auto. Behulpzame medewerkers en service.

• Medewerkers

Vriendelijk, duidelijk uitleg. Goede autos, dus prijs valt mee.

• Medewerkers

lieve mensen en super behulpzaam

ik werd goed geholpen en kreeg duidelijke uitleg omtrent het betalen van mijn huurauto.

Prima verhuur bedrijf

Prima uitleg en service

• Medewerkers

Prettige medewerkers, prompte service en prima voertuigen.

Dat dit veld verplicht is, is weer een tegenvaller. Heb verder niks toe te voegen. Nou ja, misschien toch wel; gebrek aan parkeergelegenheid voor eigen auto.

• Medewerkers

Vaste huurder bij Inqar Huurmij Leiden.

Altijd met een prima auto op weg. En alles goed geregeld. Niets te klagen.

• Medewerkers

Auto huur prima, schade formulier verwarrend

De ervaring met onze auto was prima, fijne nette auto die ons goed geen en weer naar de wintersport heeft gebracht. Bij het uitgeven van de auto wordt er snel om de auto heengelopen met het schade formulier. Je hebt niet het idee dat je daar goed zicht op hebt. Bij het inleveren is het omgekeerd, dan wordt de auto minutieus aan een inspectie onderworpen. Vervolgens krijgen we een e-mail waarop staat dat er twee nieuwe schades geconstateerd zijn, bij inlevering was daarvan niets gezegd. Bleek achteraf ook niet juist. Kortom, huren auto is prima, invullen schade formulieren bij uitgifte en inname voelt onprettig.

• Medewerkers

Friendly staff and quick service

Reasonable prices too

heel goed werkbaar

het was erg gemakkelijk om een verhuisauto te huren alle handeling werden snel uitgevoerd bij ophalen als bij terug brengen een aanrader dus

Makkelijk

Borg stond snel weer op mijn rekening

Top service

Heel goed

zeer klantgericht

goede prijs/kwaliteitverhouding

• Medewerkers

Top service en een top auto

Service in het filiaal was top! Vriendelijke en kundige medewerkers. Auto was netjes en schoon

Goed geholpen

Telefonisch een busje geregeld, ging heel makkelijk en snel. Goed advies gekregen over welk busje ik het best kon huren dus helemaal tevreden!

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.