Prettige service en snelle afhandeling.

Fijn dat er vantevoren een schaderapport wordt opgemaakt zodat je niet in hoeft te zitten over de schade die er al was.

Gewoonweg goed

Uitstekende auto en service

• Deskundigheid N.v.t.

alles snel en professioneel

Gebeld, snel geholpen en reservering gemaakt. Bij ophalen was de auto niet beschikbaar en kreeg ik een betere versie aangeboden voor hetzelfde geld. Goede uitleg van parkeermogelijkheden bij terugbrengen. Fiets gestald. Administratie achteraf ook probleemloos

hdbyvanck@gmail.com

Prima service en nette prijs voor het busje.

vriendelijk - locaal - goedkoop - professioneel

Ik huur al jaren bij INQAr. Het personeel is vriendelijk en professioneel. De prijzen zijn OK, de terugbetaling van je deposit supersnel.

• Medewerkers

Duidelijke voorbereiding en prettige sevice

Kreeg een grotere auto mee zonder extra kosten omdat de auto van mijn voorkeur niet beschikbaar was. De huurauto was erg goed (vrij nieuw) met automaat.

• Medewerkers

Goed geholpen, vriendelijk personeel.

Vriendelijk en bekwaam.

Alles verliep zoals verwacht

Goede, verzorgde auto, Makkelijke terugbrengafspraak, Fietsstalling

Voor herhaling vatbaar

Soepel met de veranderde online reservering, klantvriendelijk, en geen probleem om even op het terrein te parkeren ipv het parkeerterrein ver weg!

Prims

Prima service!

Zie boven. Ook erg klantvriendelijk.

• Medewerkers

Het verhuur loopt op rolletjes

Alles verloopt volgens afspraak en gaat soepel. Geen ingewikkeld gedoe.

Goede service!

Vanwege problemen met mijn bedrijfswagen heb ik de afgelopen weken diverse auto’s gehuurd. Eerst een personenwagen, daarna een bestelbus voor één dag en toen weer een personenwagen. Zeer behulpzaam, vriendelijke en professioneel personeel. Niet één keer langer dan 10 minuten gewacht, ook al stond er een aantal klanten voor mij in de rij. De ene medewerker zet de klant in het systeem, wat echt snel gaat in vergelijking met andere verhuurbedrijven uit het verleden. De andere medewerker gaat met de klant naar de auto die verhuurd wordt. Écht een absolute aanrader!

Zoals gewoonlijk, goed!

Vriendelijk personeel. Goede auto’s. Misschien wel een idee ; mocht er weet eens zoveel sneeuw komen als afgelopen week misschien of winterband onder de auto’s of gratis eigen risico omlaag!

Soepel geregeld

Ik heb nu een paar keer via HuurMij een auto gehuurd, en het is elke keer soepel verlopen. Ik ging vroeger meestal naar Avis, maar het is toch een beetje onhandig dat die helemaal in Den Haag zitten.

Excellent service!

The service was fast, car was in good condition & clean! Reasonable price.

• Medewerkers

Busje gehuurd. Prima busje, eenvoudig reserveren en terugbrengen. Wat bovendien top was, dat toen ik bleek dat ik een andere dag moest verhuizen (leegruimen flat overleden Oma), het geen probleem was om de reservering naar een andere dag te verzetten

• Medewerkers

Snelle, heldere en gedegen communicatie en service.

Een auto reserveren via de website gaat gemakkelijk. De website is helder als het gaat om het aanbod, de voorwaarden, en de kosten. De reservering wordt snel omgezet in een bevestiging van de huur. Bij het ophalen van de auto wordt er ook duidelijk uitgelegd hoe de auto werkt, wat de afspraak voor terugbrengen is. Door het digitaal vastleggen van de schade aan de auto voorafgaand aan vertrek, krijg je het vertrouwen (terecht) dat je niet voor verrassingen komt te staan. De auto's rijden perfect, en het inleveren van de sleutels na sluitingstijd is erg handig.

Prima ervaring

Prima service en auto

Al vaker bij INQAR een auto gehuurd. Goede en snelle service. Prima auto's in alle soorten en maten.

• Medewerkers

Goede ervaring in het hele proces met één klein verbeterpuntje

Goed ervaring over het internetgedeelte, prima behandeling door medewerkster, snel, kordaat en vriendelijk. Alleen heb ik nog geen factuur gekregen. Wordt ongetwijfeld nog opgestuurd per email na dit verzoek.

• Medewerkers

Snel, duidelijk, en goede service

Last minute is geen problem en nette autos. Fin. Dat je de aantal kilometers mee kan nemen zodat je geen onverwachte kosten maakt.

• Medewerkers

Very good experience, nothing negative

Easy to rent and good price. Nothing negative to remark.

• Deskundigheid N.v.t.

Super geregeld allemaal

Zoals hier boven staat

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.