Je kunt snel je huurauto in en aan de slag!

Eenvoudig telefonisch bestellen, correcte afhandeling. Snelle afhandeling bij terugkomst.

Slecht

Vooraf gevraagde informatie bleek achteraf anders. Voel me genaaid

• Medewerkers

Klant had een dagdeel gehuurd van 13.00 tot 17.00, maar heeft de auto niet teruggebracht binnen openingstijden, waardoor er een dag is berekend. Het door beide partijen ondertekende contract en de uitleg was hier duidelijk in.

Alles super soepel allemaal!

Reserveren, afhalen, instructie, terugbrengen, afrekenen: alles soepel verlopen.

Heel goed!

Vlot geholpen, goede verhuisbus.

• Medewerkers

Goede dienstverlening voor een goede prijs

Voor een verhuizing een grote bakwagen gehuurd. Het huurproces verliep soepel. Ook het ophalen van het betreffende voertuig ging snel met een uitleg van het voertuig. Na inleveren van het voertuig de borg binnen twee dagen weer op m'n rekening ontvangen. Top!

Snel en vriendelijk geholpen

Via de telefoon eerst een vraag gesteld en toen vriendelijk te woord gestaan. Daarna via de website een auto gehuurd. Het ophalen ging snel en soepel, en de auto reed ook erg fijn.

• Medewerkers

Voordelig, kundig, en geen gezeur met de afhandeling

Heb eerder wel eens problemen gehad met de terugbetaling van borg. Terugbetaling was soms onterecht te laag en vond het vervelend steeds scherp te moeten zijn op of ik wel genoeg terug kreeg. Afgelopen ervaringen zijn echter louter positief geweest. Uiteindelijk heb je bij Inqar gewoon een ontzettend goede deal te pakken.

Goed geregeld, prima verhuiswagen

Stond met 5 minuten met de auto weer buiten. Snel en goed

professioneel en vriendelijk

Gewoon helemaal goed. Mooi busje, goede offerte en vriendelijke benadering.

zeer tevreden

goede auto, snel bevestiging voor inleveren op een niet werkdag en snel terugstorten van resterend bedrag

• Medewerkers

Nieuwe huurauto met goede prijs

Hoge kwaliteit auto, gemakkelijk bestel en afhandelingsproces, kon de auto een dag van te voren ophalen zonder extra kosten (vanwege Pinksteren).

• Medewerkers

Aardige medewerkers en goede prijs

Had een paar dagen van te voren gebeld om een busje te huren en alles was snel geregeld. Goede uitleg over het busje en de rest voor een mooie prijs

• Medewerkers

Het was uitstekend ik ben goed geholpen voertuig was ook uitstekend wat ik kan zeggen is hou het zo.

Alles geweldig geregeld

Alles goed geregeld mooie bus!!

Snelle service, prima auto

2 uur van tevoren een auto kunnen reserveren die al klaar stond toen ik daar aan kwam. Prima auto, vriendelijke service!

• Medewerkers

Voor de tweede keer gehuurd bij Huurmij. De communicatie is top! ze staan klaar voor onduidelijkheden of vragen. Bussen rijden gemakkelijk, zelfs voor mij (drie jaar rijbewijs). Sterk aan te raden!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Medewerkers

Goede vrachtwagen, geen gedoe bij verhuur

Simpele procedure, vrachtwagen stond voor ons klaar, makkelijk af te tanken met tankstation dichtbij en huurprijs werd verrekend met borg.

was prima service en vlotte afhandeling

was prima service en vlotte afhandeling

Prima.

Prima. Zorgvuldig en auto was netjes. Geen minpunten. Ga zo door!

• Medewerkers

Goede service op centraal gelegen huurlocatie

Reserveren ging vlot en probleemloos, het ophalen van de auto + gehuurde spullen eveneens. Aardige medewerkers die de tijd namen om alles uit te leggen en nu tijdens corona alles schoon te maken. Handige centrale locatie, dichtbij tankstation om af te tanken. Top!

• Medewerkers

Auto was goed, de service was rommelig

De auto was in goede conditie, en de prijs/kwaliteitsverhouding is top. Puur op basis van de auto zou ik dus zeker terugkomen, maar bij het online reserveren en meekrijgen van de auto was er van alles aan de hand. In de reserveringsbevestiging zat een fout ten opzichte van het formulier dat ik had ingevuld online, waardoor er een extra huurdag bij kwam. Op locatie in de vestiging werd er nog een fout gemaakt ten opzichte van de reserveringsbevestiging, waardoor de huurperiode nog langer werd. Ook waren er andere extra opties die we hadden aangevraagd verwijderd (ik heb naderhand in mijn mail nog gecheckt of de fout niet bij ons lag, maar de automatische kopie van het formulier klopte perfect met wat de bedoeling was). Er werd geen tijd genomen om rustig door de opties te lopen om te checken of alles klopte, ook al was het erg rustig in de vestiging. Daarnaast hadden we aangegeven de auto in te willen leveren buiten sluitingstijd, maar liet de medewerker ons niet de sleutelkluis zien, zoals wel was aangekondigd in de mail. Gelukkig was dit ter plaatse makkelijk op te lossen.

• Medewerkers

Prima geholpen, goede bus.

Prima geholpen, goede bus

• Medewerkers

Als ik een busje nodig heb dan huur ik die eigenlijk altijd hier, het is gemakkelijk om online te reserveren en ophalen en wegbrengen gaat snel.

Een heel goede ervaring

Ik ziu de volgende keer weer bij jullie een auto of bus huren.

Goede prijs. Goede service

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.