Al vaker gehuurd bij de vestiging leiden. Altijd vriendelijk geholpen. Je wordt er warm onthaald als klant
Er ontbrak een wieldop op een van de wielen. Misschien is mij dit bij afgifte wel gezegd, maar niet zo duidelijk dat ik het heb meegekregen. Toen ik het de derde dag ontdekte kreeg ik wel even de schrik. Het is per slot van rekening wel een auto van iemand anders. Verder niets dan lof.
goede service en goede auto\'s
Goede service
Door de duidelijke en eerlijke informatie was het mij wederom een genoegen een auto te huren voor de skivakantie. Compleet en veilig onderweg zonder addertjes onder het gras
Praktisch ingesteld, snel
Zeer prettig
Prima auto voor prima prijs. Te weinig parkeergelegenheid om eigen auto achter te laten indien een verhuiswagen/bus wordt gehuurd.
Busje 12m3 gehuurd
vriendelijk, kordaat
Super! Snel! Communiceren duidelijk! Graag mijn naam/woonplaats niet weergeven of alleen de voorletters
Keurig
goed
Ongeveer twee jaar geleden heb ik hier een bus gehuurd en er zijn er twee fouten gemaakt door Huurmij en een door mij (schade rijden). De fouten die Huurmij heeft gemaakt is door mij een zakelijk contract te geven en door regels met betrekking tot een consumenten contract niet te respecteren. Consumenten contract heeft een eigen risico van maximaal €1000 en zij hebben geprobeerd om mij een eigen risico te geven van €1900. In het consumenten contract staat letterlijk het volgende: Artikel 11 Aansprakelijkheid van de huurder voor schade 1. Huurder is in geval van schade van de verhuurder per schadegeval aansprakelijk tot het op het huurcontract vermelde eigen risico. Voor voertuigen tot 3500 kilogram geldt in geval van bovenhoofdse schade een eigen risico dat maximaal € 1500,- bedraagt en voor andere schadegevallen maximaal € 1000,-. Doordat ik schade heb gereden en ik dus wat dieper in het contract ging kijken kwam ik erachter dat ik het verkeerde contract had meegekregen. Dit is vrij snel toegegeven, maar de regels van het consumenten contract zijn door de vestigingsmanager nooit gerespecteerd. Ik heb duidelijk verteld dat de gerekende eigen risico van €1900 bijna het dubbele was van wat is toegestaan maar daar werd niks mee gedaan, ik heb mijn vermoedens toen geverifieerd met BOVAG en zij hebben mij in het gelijk gesteld. Het heeft toen nog een poosje geduurd en het management van Huurmij heeft flink moeten vergaderen of dit wel klopte en bladiebladiebla. Maar uiteindelijk ben ik na een lange tijd in het gelijk gesteld. Het verbaasd mij eigenlijk niet dat het nooit is aangepast op de website, want er zijn natuurlijk een hele hoop mensen die als ze schade rijden niet het contract erbij gaan pakken. Maar ik hoop dat als mensen schade rijden dat ze hieraan denken en Huurmij wijzen op het feit dat een maximaal eigen risico is toegestaan van €1000 euro voor consumenten! Mocht je er niet uit komen moet je ook zeker niet betalen, maar gewoon laten bemiddelen door BOVAG.
Vriendelijke mensen, prima service en de bus rijdt geweldig lekker.
Geniaal
Een goed bedrijf met goede service en goed betaalbaar.Als ik volgende keer weer wat moet verhuizen ga ik zeker weer naar huurmij.
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours