Uitsteken geholpen. Ik ben zeer tevreden!

Ik had in het weekend een uitvaart, Mijn auto kreeg ineens de kuren. Bij INQAR net buiten werktijd in 5 minuten nog een auto kunnen huren. Geweldige service. Mijn dank is groot...

• Medewerkers

super service, super auto! Heerlijke reis parijs en weer terug gehad!

Een reservering was zo gemaakt en toen bleek dat de online gereserveerde auto niet aanwezig was kreeg ik zelfs een betere optie. De auto zag er super uit en de reis was super comfortabel. In overleg de auto op de afgesproken tijd afgeleverd en de afhandeling was super fijn.

Zeer tevreden!

Een grote bus gehuurd voor onze verhuizing. Vooraf werd samen met ons om de de bus heengelopen. Bus was zeer schoon en bijna nieuw. Alles werd duidelijk uitgelegd, geen verassingen. Bij inleveren samen om de bus gelopen. De borg stond 1 dag later alweer op de rekening.

• Medewerkers

Men is heel begripvol en meedenkend naast het leveren van nette en schone auto's!

Gewoon goed

• Medewerkers

Transparant , makkelijk afspraken make n

Snel en makkelijk een bakwagen gereserveerd, het verlengen van een dag deel was geen probleem. Snel netjes en correct

heel erg goed.

wordt zeer vriendelijk geholpen en een prima service.

• Medewerkers

Klantvriendelijk, meedenkend, vriendelijk, service gericht!

Zeer vriendelijke receptionist (locatie Almelo) die mij perfect geholpen heeft!

Groter model en 2 dagen voor de prijs van 1

Zeer goed, het systeem van de contracten werkte helaas niet mee dus op de ouderwetse manier snel een contract opgesteld. Ontving een schone auto die ik het hele weekend kon gebruiken, zolang deze voor maandagochtend terug.

Autoverhuur Inqar/Bleeker vind ik uitstekend, uitstekende service en betaalbaar, geen hoge borgkosten en 400 km vrij, in het weekend, kortom een uitstekend autoverhuurbedrijf.

Snelle en goede service. Huurauto kom direct gehaald worden. En ook eerder inleveren dan voorheen afgesproken was geen probleem. Wij hadden even een auto nodig omdat onze auto plotseling naar de garage moest.

Goede auto en netjes onderhouden. (Schoon)

?

Medewerker aan de telefoon was meedenkend. Ook qua kostenplaatje omdat wij de bus van vrijdag tot zaterdag nodig hadden. Ze hebben meegedacht met de prijs, geen volle weekend hoeven te betalen. Erg fijn! Zal ze zeker aanbevelen aan anders. Bedankt.

Goede service en klantvriendelijkheid , top!

Vriendelijk personeel en een goede prijs

Erg vriendelijk personeel met een prima prijs! Ze doen ook niet moeilijk als je de verhuiswagen wat langer nodig hebt dus prima service.

Prima en correct geholpen

Prettig en klantvriendelijk! Met dank aan Joost.

Alles goed geregeld, vriendelijke service

Alles prima geregeld zoals het hoort

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met INQAR Bleeker Almelo autoverhuur. Super vriendelijk. Prima service. Snel geholpen. Niet veel papier en goede auto\'s. Was weer top. Tot de volgende keer.

• Communicatie:

Prima samenwerken met zjoodt!!

• Communicatie:

Voor de eerste keer een transportbus gehuurd. Prima advies gekregen, keurige communicatie en alles voor een redelijke prijs. Ook de afwikkeling na terug brengen van de bus verliep zeer correct en klantvriendelijk.

• Communicatie:

Prima service! Snel geholpen, niet veel papier en goede auto. Dikke aanrader.

• Communicatie:

Het is allemaal perfect geregeld.

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.