Super prijs kwaliteit verhouding, genoten tijdens het Paasweekend

Een auto huren bij INQAR Ad Melissant is naar mijn mening een stuk goedkoper dan bij menig ander verhuurbedrijf. Vandaar dat ik de prijs-kwaliteit verhouding vijf sterren heb gegegeven. Wij hebben de auto gehuurd voor twee dagen tijdens het Paasweekend. We kwamen de auto wat eerder ophalen dan afgesproken, en brachten de auto ook weer iets later terug. Dit alles was geen enkel probleem. De auto was helemaal schoon. Dat kon ook niet anders want er stond pas 15km op de teller. Hele fijne automaat, waar we Zaandam, Volendam en Edam mee verkend hebben. Bedankt en hopelijk tot ziens voor short lease. Ps. Het is mogelijk om met de fiets te komen en deze op het terrein te plaatsen. Wel zo makkelijk.

Goeden betrouw

Betrouwbaar

Duidelijke uitleg

Duidelijk, behulpzaam en vriendelijk

Alleszins klaar, uitleg was duidelijk en de auto zeer goed! Ik werd zeer vriendelijk geholpen en ik kon de auto op ieder tijdstip terug brengen, ditmaal het gebruik relaxer.

• Medewerkers

Werkelijk niets op aan te merken.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima geregeld.

Enige minpuntje was dat ik toch iets duurder uit was omdat de auto die ik wilde niet aanwezig was, maar daar kunnen hun niks aan doen. Voor de rest erg vriendelijk en behulpzaam geholpen, mijn rijbewijs lag daar nog, is ook netjes opgelost.

Flexibel en goed materiaal

Makkelijk reserveren Snelle reactie Goede overdracht Goed en net materiaal Flexibel in terug breng tijd Aanrader

Fijn persoonlijk contact.

Fijn bedrijf.

• Medewerkers

Duidelijk geholpen en goede service

Goede ervaring. Duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.

• Medewerkers

Goed geholpen en makkelijk auto inleveren

Bus met laadklep nodig gehad voor de verhuizing. Huren was erg makkelijk en ging snel. Bus inleveren buiten openingstijden was ook erg makkelijk. Terugstorten van borg was vlot

Aangenaam verrast.

Zeer positief.

• Medewerkers

gemakkelijk en snel een voertuig geregeld

INQAR Ad Melissant is een begrip in autoverhuur in Tilburg. Ik weet nog dat ik als student bij een verhuizing van de ene naar de andere kamer een busje huurde wat toen nog Ad Melissant autoverhuur heette. Nog steeds is Ad Melissant een degelijk autoverhuurbedrijf, heb ik gemerkt. Inmiddels kun je digitaal een reservering voor een vervoersmogelijkheid op maat voor jezelf regelen via hun website. Op de dag dat je wilt huren wordt je telefonisch benaderd of het voertuig -dat je hebt gereserveerd- beschikbaar is. Tot nu toe is het voertuig dat ik had gereserveerd altijd beschikbaar. Indien dit niet zou zijn, weet ik niet wat INQAR dan aanbiedt, maar bij binnenkomst van het bedrijf, wordt je als "koning" binnengehaald: tot op het laatste moment kun je extra wensen kenbaar maken en wordt daar in alle redelijkheid aan meegewerkt. Én niet onbelangrijk, de concurrent lijkt goedkoper, maar het is juist INQAR die de betere=goedkopere aanbieding heeft.

• Medewerkers

Auto schoon, gereed Prima communicatie. Allen heel vreemd dat € 1000,00 reservering op creditcard pas na 2/3 weken wordt los gelaten. Mag wettelijk niet.

Snel geregeld

Snel geregeld, duidelijke communicatie.

• Medewerkers

Goed geholpen door het personeel. Keurige auto. Alles duidelijk.

aardige personeel - heel professioneel

de dag die ik de bakwagen huren was geen succes, maar tocht het einde goed

• Medewerkers

Klantvriendelijk, onverwachte schade niet inzichtelijk

Er bleek schade te zijn, ik weet niet hoe die ontstaan is maar begrijp dat de schuld bij mij wordt gelegd. Voor het herstel zijn kosten in rekening gebracht waarvan ik de correctheid moeilijk kan checken terwijl het wel over veel geld gaat. De afhandeling was overigens prima.

• Medewerkers

Perfect tot in de puntjes

Zeker een aanrader

gemakkelijk en prettig

bak wagentje gehuurd om mijn ouders te verhuizen. de reservering werd snel telefonisch bevestigd. Het ophalen ging er vlot en zonder moeite. de dag erna is meteen alles afgehandeld borg factuur enz. erg prettig en snel. Fijn bedrijf !!

• Medewerkers

Vanwege sneeuwval konden we de vrachtwagen zonder problemen een halve dag eerder al meekrijgen. Super service!

Aan te bevelen

Snel, makkelijk, duidelijk en super nette bestelbus

Snelle afhandeling en service

Prima service!

Prima service!

Heieinde 14 5047 SX Tilburg

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.