Meer als perfect!

Flexibel, deskundig, meedenkend en super vriendelijk. Alles wat je maar kan wensen van een autoverhuurbedrijf. Echt geweldig! In korte tijd 2 keer gehuurd, snel soepel geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Medewerkers

Alles volgens afspraak. Prima bus, goed geregeld

zie boven

• Medewerkers

Oude auto met slechte remmen.

Afspraken prima. Procedure aan balie kan veel korter. Vul alles online in en klaar. Auto is wel afgeschreven. Remmen waren niet best. Maar allemaal gelukt dus prima.

• Medewerkers

prima dienstverlening,goed wagenpark !

Niets op aan te merken.

Super service

Hele goede service. Alles netjes geregeld. Zelfs een grotere bus met laadklep gekregen voor dezelfde prijs dan wat we geboekt hadden.

Zeer professioneel!

Interactie was zeer professioneel, correct en juist.

Eenvoudig en snelle service

Uitstekende ervaring. Vriendelijk en vlotte service. Uitstekende bus. Redelijke prijs.

Goed, flexibel

Goede busjes, goede prijs. Voor 2 dagen gereserveerd, maar na terugbrengen op einde 1e dag gewoon maar voor 1 dag berekend. Netjes!

Top geregeld

Super makkelijk geregeld en toppie service

Prima geregeld, soepel met ophalen en afleveren

Prima geregeld, soepel met ophalen en afleveren

Friendly and quick

Everything was as agreed, staff communicating in English. They delivered on what they promised.

goede service

goede prijs-kwaliteit

• Medewerkers

Super prijs kwaliteit verhouding, genoten tijdens het Paasweekend

Een auto huren bij INQAR Ad Melissant is naar mijn mening een stuk goedkoper dan bij menig ander verhuurbedrijf. Vandaar dat ik de prijs-kwaliteit verhouding vijf sterren heb gegegeven. Wij hebben de auto gehuurd voor twee dagen tijdens het Paasweekend. We kwamen de auto wat eerder ophalen dan afgesproken, en brachten de auto ook weer iets later terug. Dit alles was geen enkel probleem. De auto was helemaal schoon. Dat kon ook niet anders want er stond pas 15km op de teller. Hele fijne automaat, waar we Zaandam, Volendam en Edam mee verkend hebben. Bedankt en hopelijk tot ziens voor short lease. Ps. Het is mogelijk om met de fiets te komen en deze op het terrein te plaatsen. Wel zo makkelijk.

Goeden betrouw

Betrouwbaar

Goed geholpen

Duidelijke uitleg

Duidelijk, behulpzaam en vriendelijk

Alleszins klaar, uitleg was duidelijk en de auto zeer goed! Ik werd zeer vriendelijk geholpen en ik kon de auto op ieder tijdstip terug brengen, ditmaal het gebruik relaxer.

• Medewerkers

Werkelijk niets op aan te merken.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima geregeld.

Enige minpuntje was dat ik toch iets duurder uit was omdat de auto die ik wilde niet aanwezig was, maar daar kunnen hun niks aan doen. Voor de rest erg vriendelijk en behulpzaam geholpen, mijn rijbewijs lag daar nog, is ook netjes opgelost.

Flexibel en goed materiaal

Makkelijk reserveren Snelle reactie Goede overdracht Goed en net materiaal Flexibel in terug breng tijd Aanrader

Fijn persoonlijk contact.

Fijn bedrijf.

• Medewerkers

Duidelijk geholpen en goede service

Goede ervaring. Duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.

• Medewerkers

Goed geholpen en makkelijk auto inleveren

Bus met laadklep nodig gehad voor de verhuizing. Huren was erg makkelijk en ging snel. Bus inleveren buiten openingstijden was ook erg makkelijk. Terugstorten van borg was vlot

Aangenaam verrast.

Zeer positief.

• Medewerkers

gemakkelijk en snel een voertuig geregeld

INQAR Ad Melissant is een begrip in autoverhuur in Tilburg. Ik weet nog dat ik als student bij een verhuizing van de ene naar de andere kamer een busje huurde wat toen nog Ad Melissant autoverhuur heette. Nog steeds is Ad Melissant een degelijk autoverhuurbedrijf, heb ik gemerkt. Inmiddels kun je digitaal een reservering voor een vervoersmogelijkheid op maat voor jezelf regelen via hun website. Op de dag dat je wilt huren wordt je telefonisch benaderd of het voertuig -dat je hebt gereserveerd- beschikbaar is. Tot nu toe is het voertuig dat ik had gereserveerd altijd beschikbaar. Indien dit niet zou zijn, weet ik niet wat INQAR dan aanbiedt, maar bij binnenkomst van het bedrijf, wordt je als "koning" binnengehaald: tot op het laatste moment kun je extra wensen kenbaar maken en wordt daar in alle redelijkheid aan meegewerkt. Én niet onbelangrijk, de concurrent lijkt goedkoper, maar het is juist INQAR die de betere=goedkopere aanbieding heeft.

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.