Voor herhaling vatbaar

Al jaren huur ik een cabrio bij dit bedrijf. Altijd goede service en ben dik tevreden.

Uitstekend .

Een nette en een hele goede service .

Klantvriendelijk

Het huren, ophalen en terugbrengen ging prima. Wel bijzonder dat pas na ruim een week de afrekening wordt opgemaakt en het creditbedrag wordt teruggeboekt.

Prima auto en communicatie

Heerlijk gereden!

Even heen en weer naar Uithuizen in Groningen. Met een kleine, pittige, frisse en nette Citroen C1 van Inqar......en zuinig dat ie was! Even snel gerekend....1 op ruim 21.5 km. Goed voor mijn portemonnee èn voor het milieu! En de C1 mag dan klein zijn....hij rijdt als een sedan! Gewoon voor herhaling vatbaar!

Prima!

Eenvoudig reserveren, goede service en instructie, materiaal in orde. Gehuurde bus was een beetje aftands, maar dat was pech: alle andere bussen op de locatie zagen er prima uit. Overigens deed de bus het uitstekend, reed prima en deed wat-ie moest doen.

goed service en prijs

Altijd prima in orde

Sinds 1989 huur ik er indien nodig. In al die jaren alleen maar zeer tevreden. Vriendelijke mensen, nette auto’s.

Top geregeld

Snel, accuraat en prettig geholpen, keurige Bus , faire huurprijs . Een aanrader voor als je eens een busje wil huren .

Fijne verhuurder, mooie wagens

Fijne communicatie van te voren en op de ophaaldag. Mooie, goed uitgeruste verhuiswagen meegekregen. Allemaal top!

Everything was nice

It was very easy to get the car from the company, bring it back, and the van was also great. The people working on the rental place were also very nice and friendly! I have no complaints about the service. The website could have some improvements though, since it had some issues in google chrome, but that didn't affect the service provided in any way.

• Medewerkers

Zoals altijd niets aan te merken

Zoals altijd vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en alles was simpel te regelen

Gewoon goed

Busje op zondag gehuurd, pin apparaat deed het niet voor de borg. Geen probleem we sturen u wel een factuur. Laadbak auto was wel zeer zanderig van vorige huurder , dus hele bankstel zat vol zand na transport ,dus half puntje aftrek. Tip: zelf aftanken na gebruik want door Jonk laten tanken is niet goedkoop ( er zit een Tamoil in de buurt voor bodemprijzen) 16 euro diesel voor 94 gereden km is aan de prijs. Half puntje aftrek.

GOED!!

Per mail busje besteld en volgende ochtend opgehaald Service goed en correct auto vrij snel na enige administratie in bezit. Teruggave ook snel en correct afgehandeld. Zeker aanbevelen als verhuur bedrijf. Nette auto's!!!!

• Medewerkers

Al vaker en bus gehuurd. Prijs is prima, service prima, personeel vriendelijk en behulpzaam

• Medewerkers

Heel goed en deskundig geholpen. Goed meedenken en open communicatie. Heel fijn dat er direct bij de start duidelijke schade opnames en doorsturing via mail verstuurd wordt. Net als na de inlevering ditect weer schade opname en via mail bevestigd. Dit werkt zo fijn en voelt absoluut vertrouwd.

Soepel en aardig!!

Best in goed en uitstekend manier al geholpen!!

Helder en vriendelijk

Bijna 20 jaren terug huurde ik regelmatig personenbusjes bij Adrie Jonk en dat was altijd prima. Nu van de week eindelijk weer bij zelfde bedrijf ( nu Inqar) maar een bestelbus voor verhuizing: niks veranderd!! Zelfde Arno en zelfde helderheid en vriendelijkheid. Echt aanrader. En goede locatie om er met OV te komen.

Volgende keer meteen hier

Had een reservering gemaakt bij een bedrijf waarbij dat mogelijk is zonder dat een voertuig beschikbaar is. Dat bleek pas na een week. Alternatief was zonder hydraulische laadklep. Lekker met een verhuizing zeg. Toen hier gereserveerd en dat is heel goed bevallen. Let op dat de hydraulische laadklep vaak gebruiken flink stroom vraagt van de accu. Dan motor laten draaien anders start bij heel koud weer de wagen dus meer bleek toen.

Alles top geregeld

Ken je dat, opeens beseffen oefff beide afspraken op totaal verschillende plekken en maar 1 auto...... bij inqar snel een huurauto geregeld voor een goede prijs! Pfiewww ook weer opgelost....

Super!!

Super service vriendelijke mensen!!!

Prima keus

Vriendelijk personeel en een goede bestelbus.

• Medewerkers

Top bedrijf en super medewerkers!

Moest afgelopen zaterdag een bus huren, de gevraagde bus was helaas niet meer ter beschikking, maar de medewerker kwam gelijk met een goede oplossing! Bij het ophalen werd ik duidelijk ingelicht en kreeg uitvoerig uitleg over het voertuig! Mijn volgende bus huur boek ook gelijk bij Inqar.

Helemaal top!

Gewéldig, echt perfect als je even een verhuurbusje nodig hebt! Het busje rijd heerlijk en gelukkig genoeg ruimte om spullen te verplaatsen. Ik weet in elk geval waar ik voor de volgende keer heen kan als ik eens een auto of busje wil huren. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en denken met je mee. Kwa prijs is het ook zeker goed te doen.

Zeer goed geholpen!

Zeer goed geholpen op zondag ochtend 27-12-2020 in Zaandam. De auto reed zeer prettig en ik kreeg duidelijke uitleg. In de toekomst zou ik hier zeker weer een auto huren.

Newtonstraat 40 1446 VR Purmerend

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.