Super service

Super service! Snel geregeld. Nette bus mee gekregen voor het verhuizen. Communicatie verliep goed.

prima service en auto

goed geholpen prima auto alleen communicatie had iets beter gekund. zondag auto retour op woensdag pas afrekening per mail

• Medewerkers

Beste Jan, Dank je voor uw beoordeling, onze excuses voor de late afhandeling. Tegenwoordig pinnen wij de meeste borgen gelijk terug als de auto tijdens kantooruren terug is. De rest factureren wij de volgende werkdag. Op maandag is het dan vaak toch nog heel druk met terug melden/aftanken, maar dinsdagmorgen moet dan toch echt wel lukken. Helaas glipt er dan soms toch nog een contract tussendoor. We gaan nog beter onze best doen. MVG Arno Jonk

Super service

Ook al kon ik er pas precies om de sluitingstijd zijn hielp Yasin mij nog uitgebreid

Top en erg vriendelijk

Vriendelijke en flexibele medewerkers

Vriendelijke medewerkers. Qua prijs en kwaliteit uitstekend!

• Medewerkers

Prettige ervaringen met auto's huren

Als ik eens auto nodig heb huur ik deze online. Wordt snel en duidelijk geregeld. Op afgesproken dag en tijd wordt je vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Zodat je snel en fijn op weg kan gaan

Service en.... service

Prettig bedrijf om goeie betrouwbare voertuigen te huren. Er wordt serieus meegedacht om zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. En tot nu toe heb ik bepaald geen klagen. Geen poespas ook.

• Medewerkers

Snel geregeld en erg mooie auto.

Zeer goed bedrijf!! Na telefonisch contact kon ik 2uur later de auto ophalen ookal stond deze in een andere vestiging de auto werd opgehaald en was om afgesproken tijd op locatie. Hele fijne wagen en zag er erg netjes uit. Uitstekend bedrijf en voor iedereen een aanrader!!

Goede klantvriendelijke service

Klantvriendelijke behandeling. Alleen op een vraag wat het verbruik van een 34 ( V) VW Polo is, bleek dat de persoon niet veel te interesseren. Ik probeer zo zuinig mogelijk te rijden en het verbruik bleek netjes: 1:21 Verder ben ik prima en vriendelijk geholpen door deze medewerker.

• Service N.v.t.
  • Medewerkers

Alles snel en goed geregeld!

Goede service.

• Medewerkers

Zeer goede wagen én dienstverlening

De wagen waar ik mee reed was top (15 m3 koelwagen). Nul ervaring met een dergelijke wagen, maar hij reed soepel, zelfs toen hij volledig was volgeladen. Daarbij was de dienstverlening ook goed, vriendelijk en kreeg ik steeds snel reactie.

• Deskundigheid N.v.t.

Klantvriendelijk en effectief.

Het personeel is altijd klantvriendelijk en oplossings gericht. Dit schet vertrouwen en zorgt ervoor dat ik graag gebruik maak van de verhuur auto's.

Prima verhuurbrdrijf

Al diverse malen een busje gehuurd bij dit bedrijf.En het is steeds goed bevallen,een duidelijke uitleg en snelle terugbetaling.Wat mij betreft een aanrader

• Medewerkers

alles makkelijk en snel geregeld, en goede informatie en meedenken

alles makkelijk en snel geregeld, en goede informatie en meedenken met welke auto, vrachtauto ik het best kan gebruiken

Geweldige service

Na een vervelende familie situatie ben ik uitstekend, snel en met begrip geholpen door het team in Zaandam! Sander en team Zaandam, enorm veel dank voor het wegnemen van zorgen en het mooie gebaar!

• Medewerkers

Wat wil een mens nog meer!

Goed en vriendelijk geholpen bij het ophalen in Zaandam. Fantastische bus. Schoon en zuinig. Heerlijk weekend met ons gezin voor vaders verjaardag.

• Medewerkers

Service is heel erg goed .

• Medewerkers

Goed geholpen en goede prijs-kwaliteit verhouding

• Medewerkers

Vriendelijk (en altijd snel) geholpen!

Ik word hier altijd zeer vriendelijk en goed geholpen. Compliment aan de heren die aan de balie zitten en de bussen uitleveren en weer retour nemen. De bussen zijn van goede kwaliteit (voorzien van navigatie, sensoren en een enkele ook met camera) en rijden lekker. Kom hier graag terug. Martin

• Medewerkers

Klantvriendelijk, nemen de tijd voor je, goeie bus!

Alles keurig geregeld, mooie, fijn rijdende bus, goeie service.

Prima verhuurbedrijf

Probleemloos m.a.w. uitermate geschikt om wanneer nodig andermaal een auto te huren. Een positieve bijdrage kan zijn om een kom koffie aan te bieden wanneer je als klant even moet wachten. In ieder geval als je als medewerker zelf koffie neemt.

• Medewerkers

Ik vroeg of ze een transport naar Limburg wauw sponseren ze stelde een grote bus tegen een kleine vergoeding km vrij en 35 euro brandstof beschikbaar. Zijn er heel vriendelijk geholpen.

• Medewerkers

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker die meedenkt en alles goed uitlegt.

Prima bedrijf

Huur hier al jaren auto’s, nooit problemen mee gehad. Tot de volgende keer!

• Medewerkers

Prima auto. Zelfs een upgrade gekregen van een luxere 9 persoonbus en zo mijn dochter een geweldige dag kunnen bezorgen. Omdat zij ook een rijbewijs heeft mocht zij OOK in die auto rijden. Haar diploma uitrijking werd zo heel bijzonder. De auto werd voor afleveren nog even gewassen en de afwijkende bediening (van de Mercedes) helder uitgelegd. De vriendelijke behandeling was een fijne start van onze feestdag.

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.