
Originele beoordeling
Beste John, Allereerst bedankt voor de moeite die u heeft gedaan om een review te schrijven, we moesten even zoeken toen wij uw review lazen, maar u spreekt hier over iets wat 9 maanden geleden is gebeurd, de review heeft u blijkbaar nogal veel moeite gekost. En daarom zijn mogelijk sommige details voor u niet meer zo vers? Zo betaalt niemand borg als het vervangende vervoer via zijn leasemaatschappij is geregeld. Daarnaast hebben wij de juistheid van onze schadeclaim kunnen aantonen bij de leasemaatschappij en hebben zij het beperkte eigen risico betaald. Of zij dat bedrag ook aan u hebben gefactureerd weet ik niet. Maar om terug te komen op uw verhaal, u bent/was inderdaad een gewaardeerde klant die in 16 jaar tijd ongeveer 30 keer een auto heeft gehuurd. In 2018 en 2019 huurde u zelfs best heel regelmatig een auto. En vaak kon u de auto de avond tevoren gratis ophalen en volgens mij hebben we nooit problemen gehad in die 16 jaar? Na de zomer van 2019 heeft u niet meer gehuurd, maar dat kan goed te maken hebben met het verkrijgen van een leaseauto. Dan 9 maanden geleden. Er waren problemen met uw leaseauto en deze werd aangeboden bij onze Profile vestiging, Het vervangende vervoer ging daarna via onze rental afdeling. Bij het uitgeven van het vervangende vervoer voor uw leaseauto was u nogal een pietje precies, U heeft mijn collega zelfs op heel kleine poetsbare krasjes gewezen. Iets wat we trouwens prima vinden, we vinden het ook bijvoorbeeld beslist niet erg als mensen zelf foto’s maken van de auto bij vertrek. Mede gezien uw kritische blik, is bij het vertrek 100% zeker dat de twee deuken in de motorkap er niet in hebben gezeten bij het vertrek. Want voor de aanwezige/afwezige schade bij vertrek heeft u onze app getekend. Toen u terugkwam met de huurauto om uw eigen gerepareerde leaseauto op te halen, heeft u de sleutel van de huurauto op de balie van de Profile gelegd en uw eigen auto weer meegenomen. U wilde blijkbaar niet wachten op de inname door mijn collega van de verhuur. U alleen weet of dat een bewuste keuze was. Mijn collega van de verhuur die aan de andere balie bezig was met een klant, kreeg de sleutel dus pas nadat u al weer met uw eigen auto vertrokken was, dan wordt het lastig om de auto te controleren waar u bij bent. Hij constateerde maximaal een half uurtje later dat er dus twee nieuwe deuken bovenop de motorkap zaten, samen met wat krasjes, wat er op lijkt te duiden dat er mogelijk iets op de rechterbovenhoek van de motorkap is gevallen en er weer vanaf is gegleden. Mogelijk dat dat ergens gebeurt is waar u tijdens de gebruiksdagen geparkeerd heeft en dat u er geen weet van heeft gehad. Om er 100% zeker van te zijn dat de schade niet bij ons is gebeurt hebben wij de beelden van de camera's bekeken en de auto was in dat half uurtje niet (aan)geraakt. Dus dat kunnen we uitsluiten. Daarnaast was deze schade ook onmogelijk te maken met een bakwagentje of andere auto, de schade zat namelijk boven op de motorkap rechts en dan bij het raam. Maar we nodigen u van harte uit om ons te laten zien hoe deze schade kan zijn ontstaan door een bakwagentje waar u over sprak. We hebben de foto’s, we hebben de auto's en een meetlint. We zijn benieuwd. Kortom we horen graag van u. U kunt mij mailen op Arno@adriejonk.nl
Beste Jan, Dank je voor uw beoordeling, onze excuses voor de late afhandeling. Tegenwoordig pinnen wij de meeste borgen gelijk terug als de auto tijdens kantooruren terug is. De rest factureren wij de volgende werkdag. Op maandag is het dan vaak toch nog heel druk met terug melden/aftanken, maar dinsdagmorgen moet dan toch echt wel lukken. Helaas glipt er dan soms toch nog een contract tussendoor. We gaan nog beter onze best doen. MVG Arno Jonk
INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.