Afspraakjes afspraak

Goede en betrouwbaar en service gericht

Professioneel

Gewoon goed voor elkaar, prima service en een nette en schone auto.

MOZES KRIEBEL...

Perfecte zaak, wie nog lang doorgaan mag. Huurde automaat gister automaat. Grapje met verkoper maakt(mot kunnen toch) Auto huurt, 100 km en 45€. 100km en 45€? Te duur? Nou Oké dannn... Perfect Man Uitgelegd hoe auto werkt. Toen rijden.... Auto is merk: 'MII' SEAT. Bij terugkomst auto nakijkt op beschadigingen. Nee!!! Happy me!!! Samen duidelijk overlegt totale kosten. Goed gedaan en geregeld INQAR... Week eerder auto C3 van dacht Renault huurt. WÁUW, DAT IS EFFE LUXE ZEG... Dacht 80€en 100km vrij! 1 KEER IETS MEER MONEY. Weer perfect tewoord gestaan Nu, vandaag, de kleinere SEAT 'MII'! 45€ en 100 km rijden? Vond ik eerst wat duur, dacht toen van: Ik kan niet altijd goedkoopste plank eten! Perfecte auto, en ook goed schoon. WEER PERFECT KOSTENPLAATJE GOED OVERLEGT. STAAT OVERDUIDELIJK OP BONNEN AANTAL GEREDEN KILOMETERS.... WELL DONE!!! Ik ben de eerste al zie ik iets negatiefs. Zie bij INQAR nog niets... Succes met de auto's mannen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Goede en lieve medewerkers

Ik als vrouw had een bus nodig... Sander heeft mij super goed geholpen. Echt top medewerkers! Binnenkort weer een bus nodig en ik ga deze zeker weer bij jullie huren!

Snel en goed geregeld

We hadden binnen uur een aanhanger nodig. Dat kon en was snel geregeld. Prima service

Auto huren? Adrie Jonk!

Zeer tevreden. Mooie bijna nieuwe bus, schoon, comfortabel. Trekhaak niet nodig gehad maar witte kentekenplaat zit er gewoon bij. Terugbrengen en automatisch afrekenen geweldig. Kortom: een tien.

TOP, zoals altijd!

Huur al jaren een bus in Zaandam, nooit problemen. Personeel.....................erg goed, vriendelijk, denken mee.

• Medewerkers

Wat een geweldige service en eerlijk bedrijf

Heb een bus gehuurd om te verhuizen. Erg flexibel hoe wordt omgegaan met haal- en brengtijden. Zeer klantvriendelijke hulp. Bij het aftanken ook nog een zeer nette verrekening gedaan, op eigen initiatief. Ik kom zeker volgende keer weer hier als ik een auto of busje wil huren. Grote klasse :).

Top service & klantvriendelijkheid

Super goede service en zeer begripvol, aardig en deskundig personeel. Mocht ik nog een keer een auto nodig hebben kom ik hier zeker terug!

Klantvriendelijk en snelle service

Er werd naar ons geluisterd, medeleven getoond, service verleend. Dan ben je goed bezig, we komen zeker terug. Een net bedrijf met de juiste uitstraling! Jullie krijgen een dikke pluim.

Heerlijk weekend gereden!

Vriendelijk en duidelijk geholpen bij het ophalen van de Mazda MX5. De auto was schoon en netjes. Alles werkte 100%.

Prima ervaring

Fijne stationwagen gehuurd voor onze vakantie. Alles goed en vlot geregeld.

Gilles de Vries

Zoals altijd alles goed geregeld; doordat ik scheel de reservering deed via internet, was die fout. Met 1 telefoontje was alles gecorrigeerd en bevestigd. Menig bedrijf kan ook bij Adrie Jonk een cursus klantvriendelijkheid volgen; echt altijd erg vriendelijk te woord gestaan en men neemt ook de tijd voor beantwoorden van eventuele vragen. Tis dat ik al een baan heb én daarnaast 0 verstand van auto's, anders zou ik hier gaan solliciteren

Goede voorlichting en uitleg

Alles was goed geregeld en een goede uitleg hele maal tevrede over uitleg van de auto super H van rooij.

Altijd prima service

Ik huur al zo"n 30 jaar bij dit bedrijf en altijd is de service en aandacht voor de klant prima. Ik kan er niets meer en beters van maken. Gewoon je auto hier huren!

• Medewerkers

Bedrijf dat zich houdt aan afspraken en uitstekende service/communicatie kent

Tijdig hebben we geboekt voor een 9p personenbusje. Bevestiging kwam snel binnen, duidelijke communicatie over te betalen borg alsmede huurbedrag zelf, duidelijke en prima voorwaarden (eigen risico, aantal kilometers vrij etc). Bij ophalen kregen we een gratis upgrade en belangrijker, was de medewerker kundig en vriendelijk. Wagen zelf beviel ook prima: ruim, recent model, geen technische problemen. Ingeleverd na 18u was ook geen probleem en meteen daags erna de afrekening ontvangen. Helemaal prima dus! (uit principe geef ik geen 10, maar eigenlijk was het dit wel waard ;))

rondom topservice

heb echt een topvakantie gehad .mede ook door de geweldige auto die jullie me mee gaven .echt een hele fijne wagen en ook nog op diesel.je wordt keurig geholpen in purmerend .volgende keer weer bij jullie hoor TOP

• Medewerkers

Fijne contact, goede service en een fijne auto

Voor mijn roodtrip door Spanje huurde ik een auto bij Inqar, Voordat ik besloot hier een auto te huren, had ik telefonisch contact. Het personeel heeft mij uitstekend kunnen helpen bij het beantwoorden van mijn vragen vooraf. Nadat ik online een huuraanvraag had gedaan, kreeg advies een ander soort auto te kiezen voor mijn reis. Dit gaf voor mij hun expertise weer en hoe serieus en zorgvuldig Inqar met een aanvraag omgaat. Tijdens mijn reis heb ik geen enkel probleem gehad met de auto en bij terugkomst werd alles netjes afgehandeld. Ik ben alles bij elkaar enorm te spreken over dit verhuurbedrijf.

Uitstekende ervaring

Keurig geholpen, nette en fijne auto en tegen een concurrerende prijs.

• Medewerkers

Super geholpen! En zeker niet duur

Knappe auto’s, niet duur en goede service!

• Medewerkers

Top ervaring met de MX5 !

De auto voldeed volledig aan onze verwachtingen.

perfect!

Zeer goede ervaring! Vriendelijk geholpen, snel geregeld allemaal. Zeer luxe en mooie auto mee gekregen

Dhr.Y.U is een zeer vriendelijke medewerker in alle opzichten een dikke 10.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Communicatie:

Fijn bedrijf, op Donderdag middag laat voor sluitingtijd gebeld of ik nog een auto kon huren. en dit kon nog omdat er toevallig nog iemand naar de zaak zou gaan. Super geregeld.

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.