Beste Els, Hoewel wij snappen dat het een domper is dat er schade is geconstateerd, vinden wij het jammer dat er niet op een eerlijkere manier met de situatie om gegaan kan worden. Van tevoren is de bus, samen met de klant, op een rustige manier geïnspecteerd op reeds aanwezige schades. Hiervoor is getekend. De nieuwe, duidelijk zichtbare schade is niet gezien door beide partijen. De foto van de nieuwe schade is wel gemaild. Dit ging in eerste instantie mis, omdat het e-mailadres niet klopte. Later dus alsnog gedaan. De klant is aanvankelijk ook telefonisch benaderd om de schade te melden. Het zou dus bekend moeten zijn, waar het om gaat. De klant gaf aan zelf ook nog beelden gemaakt te hebben van de bus. We kregen een foto ( stilstaand beeld uit het filmpje ) toegestuurd. De foto liet niet het deel zien waar de schade zat. Daarop hebben wij zelf nog verzocht om ons het hele filmpje te sturen. Wat schetst onze verbazing? Het filmpje is gemaakt, nadat de bus is teruggebracht.
INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.