Geachte heer Verschuren, Jammer om te horen dat u een slechte ervaring hebt gehad!! Wat betreft de kopie van het paspoort: wij hebben helaas een dubbele legitimatie (rijbewijs + kopie paspoort of ID) nodig, omdat dit een eis is vanuit onze verzekeraar. Doen wij dit niet, dan zijn onze voertuigen niet verzekerd. We kunnen dus helaas niet anders, en dit is de reden dat het kopieëren van identiteitsbewijzen een standaard werkwijze is bij verhuurbedrijven. Ik zie dat u de bus op zaterdag hebt opgehaald: er is dan niet altijd een verhuurmedewerker aanwezig - wel zorgen wij altijd dat alles klaar staat dat zaterdags wordt opgehaald bij Bleeker. Onze excuses dat uw ervaring als klant daardoor niet is wat u van ons had mogen verwachten. Wij hopen dit in de toekomst nog eens goed te mogen maken, en u toch nog eens terug te mogen zien bij INQAR autoverhuur. Voor aanvullende vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.
INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.