Prettig, correct, persoonlijk.

Zeer vlot wordt de aanvraag in behandeling genomen en verwerkt. Het contact verloopt soepel en prettig.

• Medewerkers

Perfecte service, zeer goede auto

Uitstekende communicatie over afspraken bij halen en brengen. Auto in zeer goede staat, waarbij alle aanwezige krasjes etc in detail werden aangewezen en per rapport werden bevestigd.

• Medewerkers

Ik ben zonder problemen, veilig weer thuis gekomen!

De communicatie met het bedrijf verliep soepel. De medewerker die ik aan de telefoon kreeg dacht goed mee met het kiezen van de juiste bus. Sympathieke voorstellen van de kant van Inqar om de bus al eerder op te halen en, eventueel, voor mij de tank weer te vullen en dat zonder extra kosten. De verrekening van de kosten met de borg was snel geregeld (2 werkdagen) met een heldere factuur.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

prima geregeld

alles goed voor elkaar samen rondje rond de auto gelopen om de schades en krasjes te laten zien auto was prima en mooi schoon

• Medewerkers

Geweldige service en een hele mooie autp.

Uitstekende dienstverlening

Niets op aan te merken, duidelijke no-nonsense communicatie, gewoon uitstekende service

super service en kwaliteit voertuig

super service en kwaliteit voertuig

• Medewerkers

No nonsens met een uitstekende service Halen en brengen was geen probleem

• Medewerkers

Prima service, heldere uitleg en financiële afhandeling. Dik tevreden

Prettig om contact mee te hebben!

Top service!

Een personenbus gehuurd via Inqar. Er werd goed meegedacht voor een alternatief toen de personenauto die in de reservering werd gevraagd, niet aanwezig was. Bij het ophalen duidelijke uitleg over het huren, het voertuig zelf en het inleveren. Ondanks een foutje bij het inleveren van mijn kant, netjes afgehandeld met elkaar. Mocht ik weer eens een voertuig moeten huren, ga ik zeker hier weer heen!

• Medewerkers N.v.t.

snelle en correcte service, goed materiaal

correcte afhandeling, goed materieel (& schoon, bij andere verhuurder wel anders meegemaakt), zeker een aanrader, telefonisch goed bereikbaar

Service op maat

Klantgericht, betaalbaar, hoge kwaliteit vervoersmiddelen en uiterst klantvriendelijk personeel. Een warm bad waar de loper voor je uitgerold wordt met oog voor jouw wensen.

Supersnel geregeld. Goede service

Zie bovenstaand

• Medewerkers

Makkelijk te regelen allemaal en top auto

Reserveren ging heel soepel, fijne service, handig dat je de auto via qr code en sleutel zuil kan inleveren. Prima auto, blij met deze service, goede prijs/kwaliteit.

Hebben altijd een oplossing

Uitstekende service en denken met je mee om jouw behoefte te beantwoorden met een oplossing. Staan bij onder de snelkiesnummers!

Perfecte service, behulpzame mensen

Reeds een aantal keren een personenbus gehuurd, een prima service geleverd. Mooi materiaal qua auto's, in goede staat. Er is makkelijk iets te overleggen met de eigenaar, heeft een goed luisterend oor voor de klant, en waar kan past hij zoveel mogelijk op je wensen af. Ik ben dik tevreden over Inqar, alles wordt netjes geregeld en afgehandeld. Als ik een voertuig nodig ben, ga ik naar Inqar. Ik beveel dit bedrijf aan met het maximale van 5 sterren.

• Medewerkers

Prima Service van Vestiging Meppel.

Ik had de avond vantevoren via de website gereserveerd, dat was natuurlijk veel te laat en ik had nog geen goedkeuring gehad via de mail, werd ik de volgende ochtend gebeld dat het busje dat ik aangevraagd had er niet was, maar dat ze nog wel een personenbus hadden waar de stoelen uit konden. Erg fijne oplossing.

Prima levering

Af handeling ging heel vlot

• Medewerkers

Best bedrijf ,snel regelen, erg aardig mensen met ervaring en begrijpen van zaken..

• Medewerkers

Dienstverlening zoals het hoort!

Niets anders dan lof over de dienstverlening van de INQAR vestiging in Meppel. Meedenken en flexibiliteit in een niet alledaagse situatie waren geen probleem Zou hoort het ook maar zo is het bijna nooit meer. Wel bij INQAR in Meppel dus daarom 5 sterren!!

Top voor elkaar.

Snel geregeld, vriendelijk en de betaalde borg snel weer terug.

• Medewerkers

Erg plezierig en service gericht

Altijd vriendelijk en service gericht!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Topbus gehuurd welke voldoet aan de verwachtingen tegen een scherpe prijs.

• Medewerkers

Prima op 2e paasdag nog wat voor me geregeld !

Prima service prettige ervaring !

Over INQAR Direct

InQar Direct is partner van de grootste landelijke autoverhuurder van Nederland. Met een breed aanbod aan huurauto’s kunnen wij u voorzien van passend vervoer. Of het nu gaat om een ruime personenauto of een bakwagen met laadlift. Wanneer u spullen te verhuizen hebt bent u dus bij InQar Direct altijd aan het juiste adres. InQar Direct heeft vestigingen in Leeuwarden, Meppel en Zwolle

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.