Goede snelle service.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goed geholpen, afspraak is afspraak.

Erg prettig.

Betrouwbare mannen!!!

Leggen goed uit waarom / wat moet gebeuren. Sommige beslissingen zijn gebaseerd op de leeftijd van de auto, maar wanneer de kms nog laag zijn gaan we samen kijken of we het nu meenemen of uitstellen. TOP dus!!! Niet op zoek naar geld uit je zak kloppen.

Top bedrijf,

Vriendelijk, verstand van zaken . En de prijs kwaliteit verhouding klopt. Liever een euro duurder en gewoon goed dan anders.

• Reden bezoek: Andere reden

Vakkundig en persoonlijk.

vakkundig en persoonlijk

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima Bedrijf, mannen die altijd voor hun klanten klaar staan.

Al zeker 3 auto`s hier gekocht en in onderhoud gehouden. Komen hun afspraken na, bellen even om te overleggen als er een duurder mankement is ontdekt bij een onderhoudsbeurt. Altijd direct geholpen bij een kleine reparatie. Meestal diverse nette auto`s in de showroom.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer slecht en onvriendelijk, belasteren de boel.

Voeren reparaties uit waar je niet om gevraagd heb en dan willen ze geld zien. Melding bij bovag gedaan over de gang van zaken. Niet naar deze garage gaan!!!!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Helaas is de afspraak niet verlopen zoals we beiden hadden verwacht. Zoals ik in ons telefoongesprek heb aangegeven verwachten onze klanten over het algemeen dat wij de vloeistof niveau's en vooral de olie controleren bij reparaties. Bij uw auto was het oliepijl dusdanig laag dat het ver onder de minimale waarde stond. Natuurlijk hadden we u eerst moeten bellen en overleggen of u dit door ons zou willen laten bijvullen, maar dit hebben we helaas niet gedaan. Wij hebben hierop het bedrag voor het bijvullen van de vloeistoffen niet aan u berekend. Vervolgens blijkt volgens u het bedrag voor de afgesproken reparatie niet te kloppen, ondanks dat we dit duidelijk van te voren hebben afgesproken. Om een verdere discussie te voorkomen en de onenigheid voor beide te stoppen hebben we het door u verwachte bedrag berekend. Ondanks dat we u met dit alles tegemoet zijn gekomen bent u nog ontevreden, helaas kunnen wij niks meer doen om dit weg te nemen.

Golf gekocht. Was heel blij met de goede service en advies.

Golf gekocht. Was heel blij met de goede service en advies.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Klantvriendelijk, betrouwbaar en zeer goede service.

Al jarenlang een garagebedrijf waarbij klantvriendelijkheid, goede service en onderhoud nog plaatsvind zoals je ook mag verwachten en daarnaast ook nog meedenken met hun klanten. En dat alles voor een redelijke prijs.

Super Transperant, klantgericht, vertrouwd

Snel geholpen met een kapotte automaat bak, probleem snel opgelost, vakkundig en snel diagnose gesteld voor een scherpe prijs de reparatie laten uitvoeren zeker een vertrouwd en goed adres voor je auto!!!

Auto Centrale Alkmaar is al jaren 'n topper

Ik heb al jaren ervaring met Auto Centrale Alkmaar. Maar 'n paar jaar geleden heb ik 'n Fiat Panda gekocht en de dealer gaf aan, dat men beurten en reparaties bij 'n echte Fiat dealer moet laten doen. Toen ik pech kreeg de Auto Centrale toch het dichtste bij en daar gaven ze me aan dat ze onderdelen en olie voor de Fiat hadden. Dus conclusie: Gauw weer terug bij m'n eigen vertrouwde garage.

Eén en al lof!

Wij brengen al jaren onze auto naar ACA omdat wij super tevreden zijn over de kwaliteit van het onderhoud. Communicatie, prijs/kwaliteit-verhouding, klantvriendelijkheid en serviceverlening: alles is top! Wat ons ook opvalt is dat de werkplaats altijd schoon en opgeruimd is en dat afspraken altijd snel worden nagekomen!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ford Mondeo 2.0 16V bj2002 gekocht na 4 maanden koppeling.

In februari 2018 een Ford Mondeo gekocht met 230000 km'rs op de teller voor 2250 euro maar helaas na 4 maanden en 10000km later de koppeling versleten. Vervolgens de koppeling laten vervangen voor 500 euro maar helaas nu bijna 1,5 jaar en 266000 km verder is tot mijn grote teleurstelling het hydraulische druklager van deze "nieuwe" koppeling overleden. Dit besproken met manager die mij een aanbieding deed om nogmaals de koppeling te vervangen voor 500 euro...nee bedankt.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor uw review, als eerst vinden we het vervelend dat u weer problemen met uw koppeling ondervind. Ook vinden we het jammer dat u niet ons de kans heeft gegeven om het probleem te onderzoeken en in overleg met onze leverancier hebben kunnen uitzoeken of het misschien onder garantie valt of dat het een externe oorzaak heeft. Verder is het spijtig dat u het gevoel hebt dat wij eventueel geen nieuw of kwalitatief goede onderdelen hebben gebruikt aangezien wij dit altijd doen, ook als we iets onder coulance voor een gereduceerd tarief vervangen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons altijd even bellen.

tot nu toe zeer tevreden

voelt als betrouwbaar

Goede en snelle service

Goede vakmannen daar.

Goed en snel geholpen!

Goed en snel geholpen.

Erg goed geholpen

Gord ontvangen en geholpen

Topservice!

Eerlijk, goed advies. Dit bedrijf komt afspraken na.

Toppertje

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Direct en eerlijk

Communicatie was direct en eerlijk, en daarna het probleem zo snel als mogelijk opgelost.

Afspraak wordt nagekomen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geweldige garage, komen hier al jaren, ook de kinderen . Je weet altijd waar je aan toe. bent en als je met stukke voorlamp komt doen ze die zo even vervangen ! Eerlijk en betrouwbaar en dat vind je nog weinig !!

Fantastisch wat een vaklui

Ook aanhangers perfect onderhoudsbeurt gegeven en mooi op tijd klaar

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed geholpen voor een iets hoge prijs

Goede snelle afspraak kunnen maken alleen vond de prijs aan de hoge kant

Klantvriendelijk

Plezierig, deskundig en accuraat.

Berenkoog 3 A

1822 BH Alkmaar

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.