Klantvriendelijk en behulpzaam

Goed advies bij de nieuwe winterbanden

• Reden bezoek: Andere reden

Geweldige service. Betrouwbaar en altijd vriendelijk.

Ik vindt jullie ongelovelijk creatief. Nooit het gevoel dat er onnodige dingen worden gedaan. Echt blij dat ik deze garage jaren geleden per toeval heb ontdekt. Bedankt!

Volhouders!

Drie maanden heeft het geduurd voordat de klacht aan mijn auto verholpen was. Toch bleven ze zoeken en volhouden om het probleem op te lossen. Uiteindelijk is het gelukt! Super, ben ze heel dankbaar!

Verwarrend

Ik bracht mijn auto voor een reparatie en apk naar de garage. Ik hoorde dat ik hem op kon halen en vroeg hoe de apk keuring gegaan was. Hij bleek onverhoopt nog niet nagekeken maar wel al afgemeld voor de apk. Ik wilde wel graag een veilige auto dus hij moest alsnog apk gekeurd worden dus moest ik iets later de auto weer komen ophalen. Tijdens deze keuring bleek er iets te mankeren aan mijn auto waarvoor ik aan het eind van de dag dus voor de 3e keer mijn auto op moest komen halen, erg verwarrend dus dat is jammer. Gelukkig hebben ze wel een knappe leenfiets waardoor ik makkelijk heen en weer kon maar helaas kost het zoveel extra tijd.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedankt voor uw review, het is helaas niet gegaan zoals normaal gesproken. We waren in de veronderstelling dat wij bij uw bezoek voor de diagnose van de storing al de auto hadden gekeurd (de monteur die de storingsdiagnose had gedaan was de dag van de reparatie met apk niet aanwezig). Dit bleek uiteindelijk niet zo, dit gaan we zeker in het vervolg duidelijker op onze werkorders zetten. Nogmaals wil ik ons verontschuldigen dat het zo gelopen is, dit is natuurlijk niet hoe we normaal werken. Hopelijk bent u wel tevreden over de reparatie van de storing en de uiteindelijk oplossing met betrekking tot de apk. We zien u natuurlijk graag terug om te bewijzen dat het normaal bij ons beter verloopt als bij uw laatste bezoek. Met vriendelijke groet team Auto Centrale Alkmaar

Goede afspraken te maken en goed communiseren.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klantvriendelijk, denkt mee, goede communicatie

Het is een garage met vakmensen waar je altijd op een vriendelijke professionele wijze geholpen wordt. Er wordt altijd van te voren een indicatie van de prijs gegeven. Mocht het meer worden dan wordt je gebeld. Ik voel me er altijd op mijn gemak. Ze denken altijd met je mee. Wat moet nu gebeuren wbt onderhoud wat kan uitgesteld worden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

voelde mij achteraf een beetje opgelicht

2 liter ruitenwisservloeistof op de factuur zetten, terwijl ik deze zelf helemaal had gevuld. Excuus daarna: het is bij ons een serviceartikel die wij standaard op de factuur zetten!!! Serviceartikel waar je dan €9,- voor betaald?? En wat ook nog eens niet is gedaan?

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

bedankt voor de review, we vinden het wel jammer dat u nu komt met uw klacht terwijl wij het onderhoud aan uw auto in oktober 2019 hebben uitgevoerd. We hadden liever gezien dat u toen terug was gekomen om het te bespreken, aangezien we dan de situatie nog helder hebben. Ook klopt het niet wat u schrijft, zoals ik in de rechtstreekse mail aan u ook al heb aangegeven. Wij rekenen namelijk altijd 1 maal ruitensproeier vloeistof voor 3.60 incl. BTW. Ik heb uw factuur terug gezocht en dit is ook bij u het geval geweest. Ook berekenen wij dit niet standaard, wij bereken het alleen als er ook echt een volledige fles ruitensproeier vloeistof wordt toegevoegd. Aangezien we altijd een zo goed mogelijke offerte willen maken om de kosten met de klanten vooraf te overleggen zetten we de ruitensproeier vloeistof op de offerte. Mocht het dan zo zijn dat we de ruitensproeier niet bijvullen dan halen we dit er weer af zodat deze niet op de factuur komt te staan. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben hoor ik dit graag van u.

waardering

Op zoek naar kleine 5 deurs Alto kwamen via Marktplaats bij ACA terecht. Hoewel het die dag druk was werd de tijd voor ons genomen en op een vriendelijke manier de + en ook de - van de Alto toe te lichten Dat laatste komt helaas weinig voor. Kortom de Alto heeft een nieuw thuis gekregen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Gewoon niets op aan te merken, lekker normaal en doen wat ze doen moeten, ze verstaan hun vak .verkoop en onderhoud

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Duidelijkheid over de reparaties, en de prijsopgave zat er op 10eu in de buurt. Aangezien we wat slechte ervaringen hebben met diverse garagebedrijven hopen we dat we nu een keer de goede treffen. Had wel gehoopt op ietsje meer communicatie na afloop van de reparatie.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Kom er al 12 jaar op en top service.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Snel, correct, behulpzaam en vriendelijk

Ze denken mee en in oplossingen en leveren goed werk af

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede ervaring met kopen renault twingo! Leuke behandeling en goede deal kunnen maken.

Top ervaring!

Prima service en duidelijk

Prima ontvangst en duideijk over de werkzaamheden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Werd prettig geholpen, eerlijke prijs.

Kwam gericht op een auto af, proefrit ingepland. Naderhand details doorgesproken en na inruil van eigen auto was de koop snel gesloten. Tot heden erg tevreden. Nog geen gebruik hoeven maken van de aftersales.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede communicatie en contact over eventuele meerwerk aan de auto

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prettig, vlot en professioneel geholpen.

Professionele dienstverlening tegen een redelijke prijs.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd een prima service.

Ze houden zich altijd aan hun afspraak. Service is prima. Altijd bereid om je te helpen.

Prima service!

Goede service en prettige communicatie. Ook fijn dat onderhoud op korte termijn kon worden gepland

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen door de eigenaar.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijke, meedenkende monteurs met kennis van zaken.

Wij hadden onze auto in onderhoud bij autocentrale Alkmaar. Dat beviel heel erg goed. Onze "nieuwe" auto hebben we bij hen gekocht en ook in onderhoud. We worden altijd goed geholpen, als er iets is kunnen de monteurs meestal even de tijd nemen en kan ik spontaan langskomen. Bijvoorbeeld om een koplamp te vervangen. Superblij met deze vriendelijke en behulpzame mensen! Ik raad deze garage aan :)

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Snel en een duidelijke afspraak voor onderhoud + Apk gemaakt. Alle afspraken nagekomen, prima communicatie. Na vele jaren en verschillende auto's verder heb ik mij bij deze garage nog nooit bedonderd gevoeld en daarom blijf ik terug komen...

Schone vriendelijke garage

Wordt altijd snel geholpen

Aanrader!

Na een mindere ervaring bij een bedrijf verderop , bij autocentrale Alkmaar binnengestapt voor het kopen van een auto , ik werd meteen netjes ontvangen en te woord gestaan . Ik kreeg alle tijd om de auto te bekijken en vragen te stellen (en dat zelfs op zaterdag na 17:00) . De verkoper was heel transparant en eerlijk. Uiteindelijk de auto gekocht en oude auto ingeleverd (toch iets minder voor gekregen dan verwacht , maar aan de andere kant er moet ook brood op de plank komen natuurlijk) . Al met al een hele nette ervaring en totaal niet het gevoel gehad dat me iets aangesmeerd werd . Ga zo door !

Goede snelle service.

Berenkoog 3 1822 BH Alkmaar

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.