Goede service en duidelijk kosten overzicht.

Zeer vriendelijk bedrijf die afspraken ook nakomen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed geholpen door vriendelijke medewerkers

Prima geholpen door aardige medewerkers

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Communicatie is goed. Als t bedrag hoger uitvalt bellen ze altijd. Onwijs deskundig. Gewoon een top bedrijf

Snel en vakkundig

In een dag mijn auto gebracht en gehaald.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

prima zoals altijd

goede snelle service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Al jaren een fantastische service

Altijd staat de hele crew voor ons klaar

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer goed komen met oplossingen

Een jaar geleden een auto gekocht. Een half jaar na aankoop problemen met de remmen gehad, dit hebben ze heel goed opgelost ondanks dat ik geen garantie had. Kom al ruim 30 jaar bij Aca en diverse auto's gekocht. Je krijgt hier een eerlijk advies. Ga zo door. Jaap Bruijnzeel

• Reden bezoek: Andere reden

Betrouwbaar, vakkundig en voordelig!

Mijn auto wordt keurig onderhouden niets teveel of te weinig. Service is elke keer vriendelijk wie je ook spreekt. De prijzen zijn uitstekend. Ik ben zeer content met deze garage!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Na gebeld op maandag morgen kon ik direct langs komen. Het probleem werd direct opgelost . Vriendelijk personeel en ook nog mijn banden op de juiste spanning mijn complimenten.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Hele goede prijs kwaliteitverhouding.

Overschrijding van een prijsopgave komt bijna niet voor, alleen als er onverwachte dingen gevonden worden en daar wordt prima over gecommuniceerd. Er wordt goed werk geleverd en de prijs is zeker niet exorbitant. Er wordt goed meegedacht over zin of onzin om iets uit te voeren en als iets niet nodig is wordt dat ook zeker gezegd. Al meer dan 10 jaar kom ik bij deze garage en dat zal ik zeker blijven doen als zij hun service op dit niveau houden.

Zeer klantvriendelijk en eerlijk

Vlak voor mijn autovakantie gaf mijn auto een ABS melding. Omdat mijn vaste garage geen tijd meer had voor reparatie (wel gratis uitgelezen) hier gevraagd. Dit bedrijf wist tijd te maken en ze konden op mijn verzoek ook nog een kleine beurt doen. Uiteindelijk bleek reparatie minder groot dan uitlezen door eerdere garage gedacht. Het betrof een losse bout. Kosten waren hierdoor zeer redelijk en inclusief een voordelige leenauto. deskundig + eerlijk + meedenkend + goede prijs + aardig = 5 sterren Het was dus nog mijn eerste bezoek hier, maar ik ga het zeker opnieuw proberen.

Weer prima geregeld

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima, snel en accuraat !

Doorgaan zo

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer prettig geholpen, advies is heel goed.

Helemaal prima

Vriendelijk en vakkundig personeel, een fijne sfeer

• Reden bezoek: Andere reden

Oprecht, Eerlijk en altijd zeer Klantvriendelijk.

Top! Zeker al 10 Jaren geleden gevonden via Mijn garage.nl. Sindsdien met meerdere auto's van verschillende merken bij hen in onderhoud geweest en altijd naar volle tevredenheid. Naast zeer klantvriendelijk krijg je altijd een eerlijk en objectief advies; maar vooral onderhoud en reparaties tegen eerlijke betaalbare prijzen en ALTIJD in overleg met de cliënt. Naar mijn mening is Auto centrale Nederland door hun universele kennis en het denken in mogelijkheden en oplossingen beter dan welke merkdealer dan ook.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd behulpzaam en eerlijk!

Helaas zit ik in quarantaine met corona.... Maar gelukkig kwam er een oplossing en kon mijn moeder mijn auto brengen! Altijd fijn dat er overlegd wordt wat er gedaan moet worden en wat de kosten bedragen. Ik vind jullie altijd erg eerlijk en vriendelijk! Ook als er plotseling iets is kan ik vaak langskomen.

......

.......

Professioneel, Klantvriendelijk en Kwaliteit

Afspraken inplannen kan online, maar ook telefonisch met een van de vriendelijke personeelsleden. Ik heb een goed gevoel bij auto centrale Alkmaar en dat komt door de wijze van communiceren, meedenken, openheid en het feit dat ik met vragen altijd terecht kan. Er is altijd telefonisch overleg, wanneer er een reparatie moet plaatsvinden n.a.v. APK keuring.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbaar, levert goed werk af.

BETROUWBAAR LEVERT FOED WERK AF.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd vriendelijk, service gericht, meedenkend en deskundig.

Mijn ervaring is altijd goed geweest, word altijd vriendelijk ontvangen en er word meegedacht over eventuele komende kosten.

Ik kon snel terecht.

Snelle service, eerlijke prijs

Deze mannen fixen je auto. Ze zijn niet duur, werken snel en weten wat ze doen. Ik heb een auto die de tien voorbij is en met hun service houd ik hem nog een paar jaar in goede staat op de weg.

Goede service!

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.