Snelle en vakkundige service

Erg snel tot een oplossing gekomen voor het probleem met mijn accu.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Zijn goed bereikbaar en staan altijd klaar. Goede service.

Helpen meteen tussendoor bij uitvallen voorlicht na telefoontje. Betrouwbaar adres.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik kwam daar voor een proefrit. De auto werd klaar gemaakt en wij konden er mee weg. Ging allemaal heel relaxt. Teruggekomen na de proefrit was ik super enthousiast, en heb ik de auto gekocht. De inruil van mijn andere auto ging ook prima. Een week later kon ik mijn auto ophalen,( helaas was ik ziek en ging mijn schoonzoon dat voor mij regelen). Ook dat ging zonder problemen. Ik kan alleen maar met een heel goed gevoel, in mijn nieuwe auto heel veel veilige kilometers rijden! Hiervoor mijn dank. Mvg, Marion Cambier

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Wij zijn diverse keren langs geweest met een auto die één van mijn kinderen (bij een ander) wilde kopen. Altijd gaven ze vrijblijvend een goed advies

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Positieve ervaring bij Apk keuring.

Prettige en goede service

Altijd prettige en hulp.

Vakkundig en betrouwbaar

Fijne en betrouwbare garage. Ze leggen altijd goed uit wat ze gaan doen, wat de kosten zijn en hoe deze kosten zijn opgebouwd. Vakkundige en vriendelijke mensen!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

No nonsense, goede service.

Goed en behulpzaam

Er zijn wel verhalen dat garagehouders niet altijd eerlijk zijn. Bij deze garage heb ik juist eerlijk en transparant houding mogen ervaren... Ze denken met je mee in het oplossing. Dat vind ik belangrijk en daarom raad ik hun ook aan ...

Top garage met toppers!

Kom hier al jaren voor mijn APK en onderhoud. Altijd fijne communicatie en vriendelijk! Laatst ging mijn auto stuk... Kon langs komen rijden, er is naar gekeken en gelijk zijn er onderdelen gehaald en is hij gemaakt! Dat is pas service.... Helemaal omdat de planning zo druk is! Iedereen is vriendelijk, kundig en de sfeer is goed. Dit is de reden dat ik hier al jaren kom!

Zeer betrouwbaar,correct,attend

Ben al jaren een zeer tevreden klant . Zijn goed in overleg .met de klant en ook onderling. Niets is teveel.als je wat vraagd

Professioneel

Ik vind het fijn dat ze mij altijd bellen als er extra kosten zijn. En als ik een probleem met de auto heb kan ik altijd meteen langs komen. Personeel is altijd vriendelijk.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd fijn geholpen, wordt keurig gebeld als er iets moet gebeuren .

Betrouwbare en complete service

Zeer betrokken vakmensen waar ik mijn auto zonder zorgen aan kan toevertrouwen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Al jaren lang klant naar grote tevredenheid!

Altijd goede kwaliteit en advies tegen een eerlijke prijs.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Hele goede service en gedegen vakkennis

Auto's worden steeds geavanceerder, maar Auto Centrale Alkmaar is goed op de hoogte. Ook fantastisch is dat je op de hoogte wordt gehouden over de kosten, geen verrassingen dus.

Gewoon goed

Nette ontvangt. Goed geholpen en een eerlijk verhaal. Springt er niet uit én zou daar bij gelegenheid weer een auto kunnen kopen.

Uitzonderlijke service

Van tevoren gebeld voor een afspraak en ik kom aan en word gelijk goed geholpen degene die mij aan de telefoon had zat al te wachten en had de auto die ik wou kopen al klaar gezet ik hd gelijk wat vragen over de distributie set want dat was nergens te zien of die vervangen was en dat was het enige wat me tegenhield om gelijk een besluit te maken, degene die me hielp ging gelijk kijken in de mapjes/onder de motorkap maar het was nergens te vinden dus was dat niet gedaan en in een kort maar krachtig overleg een hele mooie prijs gemaakt. Op de afleverdag kreeg ik nog een uitleg van alles van de auto, wat niet echt nodig was want het was niet mijn eerste auto maar we handig want ik kwam toch achter dingen waarvan ik geen idee had dat dat ook op de auto zat.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prettige mensen, goede service.

Al jarenlang uitstekende service

Van afspraak maken tot auto ophalen keurige service. Alles volgens afspraak met duidelijke uitleg. Kortom top service.

Was prettig zaken doen.

Vandaag een V70 classic gekocht. Was prettig zaken doen.

• Service N.v.t.

Al jaren trouwe klant

Betrouwbare, integere service. Ben er al jaren klant na minder prettige ervaringen bij "de officiële dealer". Inmiddels ook twee auto's bij hen gekocht van topkwaliteit.

Perfekt

Ik kom nu zo'n 18 jaar bij de autocentrale en heb het volste vertrouwen in deze mensen. Ook even tussendoor word ik altijd gelijk geholpen. Bijv: het vervangen van een koplamp, bandenspanning controle enz. Ze staan altijd voor me klaar. Ook met de rekening bij onderhoudsbeurten vertrouw ik blindelings op hen. Nog nooit heb ik in al die jaren teveel betaald. Knap werk mannen! bedankt voor al jullie service en flexibiliteit. Met name Maarten,die ik meestal tref daar: een kanjer, altijd vriendelijk en respektvol. Blijf die jullie zijn! Kundig en betrouwbaar

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima service zonder poeha.

Zie mijn beoordeling hierboven.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Snelle en goede service voor een nette prijs.

Kleine storingen of defecten worden meestal meteen opgelost zonder een afspraak te hoeven maken. Vriendelijke jongens bij de balie en in de werkplaats.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.