Weer prima geholpen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Romke, Dank je wel voor je mooie review!

Goed en vakkundig

Vakkundig en denken goed mee wat het beste is en hoe kunnen we de prijs laag houden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Paul, Dank je wel voor je mooie review! Wij denken graag mee met de klant.

Top garage, medewerkers zijn service gericht denken mee met de klant gaan voor kwaliteit. Wij hebben meerdere auto's in onderhoud en gaan altijd te vrede naar huis en weer veilig de weg op

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Mark, Dank je wel voor je mooie review!

Weer top geholpene

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Daniëlle, Dank je wel voor je mooie review!

Meedenkende eigenaar

Gewoon ouderwets goed.

• Reden bezoek: Andere reden

Beste Patrick, Dank je wel voor je mooie review!

Uitstekende service en kwaliteit voor een goede prijs

Onze versnellingsbak van de Dacia Logan MCV moest vervangen worden. Bij de officiële garage in Zaandam gaven zij mij een prijs waar ik van achterover viel. Daarna ben ik gaan rondvragen en ben hier terecht gekomen. De versnellingsbak is vervangen, grote beurt erbij gehad en de auto rijdt nu lekkerder dan ervoor. En dit alles tegen een prijs die de helft was van de officiële garage! Later ben ik nog 2x spontaan langsgekomen met een kapotte accukabel-klem en een kapotte koplamp, en beide keren werd ik erg snel en correct geholpen. Ik hoef geen speciale behandeling, maar gewoon vriendelijk, correct en, als het lukt, snel. Kettenis scoort bij mij op alle punten een 10, grote klasse!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Marcel, Wat goed om te horen. Wij streven altijd naar goede service. Dank je wel voor de mooie review! Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

uitstekend

prima service en zeer vriendelijke klantgerichtheid

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Ineke, Dank je wel voor je mooie review!

Top service en ervaren monteurs

Altijd blij met deze garage, je wordt goed geholpen door zeer ervaren en deskundige monteurs en advies wordt altijd gegeven waar nodig!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Rafi, Dank je wel voor je mooie review!

top

Zoals altijd alles weer perfect

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Alex, Wat een mooi cijfer, dank je wel voor je positieve review!

Vriendelijk ontvangen, goede oplossingen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste Amber, Dank je wel voor je mooie review! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe auto en veilige kilometers toegewenst.

Prima!

Ten 1e werd ik vriendelijk telefonisch te woord gestaan en probeerde hij mij (ondanks dat hij, de monteur, alleen en heel druk was) dezelfde dag nog met mijn autopech te helpen. Ten 2e was het een hele nette, frisse werkplek (zegt ook altijd wel wat), ten 3e werd ik ook ter plekke heel vriendelijk door dezelfde monteur ontvangen en geholpen en was ten 4e mijn auto pech ook prima verholpen. Fijne ontdekking dus, want ze blijken bij ons zo'n beetje om de hoek te zitten.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Ingrid, Dank je wel voor je mooie review! Goed om te horen dat je tevreden bent. Wij zien je graag weer terug bij ons in de garage.

Altijd goede service

Ik jou al jaren bij Kettenis en dat bevalt mij prima.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Mark, Dank je wel voor je mooie review!

Zee professioneel en klantvriendelijk

De medewerkers van Kettenjs hebben mij goed geholpen: ze luisterden naar mijn hulpvraag, gaven mij inzicht in het probleem, gaven hun eerlijke visie, hebben mij snel en doeltreffend geholpen en waren bovendien zeer klantvriendelijk. Ik ben erg tevreden!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Rosa, Super om te horen, dank je wel voor je terugkoppeling!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Lisa, Dank je wel voor je mooie review!

short notice. paar kleine dingetjes deels in de middagpauze geregeld TOP

snel en goed

prettig en goed geholpen

na aankomst goed te woord gestaan en goed en deskundig geholpen

Zoals altijd geweldig geholpen

Al sinds jaren is mijn auto in onderhoud bij Kettenis. Nog nooit ben ik voor verrassingen komen te staan. Bij grote reparaties wordt altijd eerst overleg gepleegd. Tevens ben ik goed geholpen bij de aanschaf nieuwe auto's. Deze garage is zeker aan te bevelen.

Betrouwbaar kwaliteit goede service

Vandaag dacht ik dat ik een afspraak had om mijn remblokken en schijven te vernieuwen .kom ik aan bij Kettenis auto’s was ik een week te vroeg haha. Omdat ik een lesauto heb en elke dag veel kilometers maak was het een noodzaak om het meteen te doen want richard en Gerrit staan altijd voor ie klaar en lossen elke probleem op ! hartelijk bedankt voor het eerder repareren . Wat een service! Vriendelijke groeten Niels Kroonenburg.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Niels, Dank je wel voor je mooie review! Kan gebeuren ;-). Wij streven altijd naar een goeie service, en zijn blij dat we je meteen konden helpen.

uitstekend

goede service, eerlijk advies

Weer top geholpen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Dank je wel Daniëlle voor je mooie review

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Onze accu was leeg en waarschijnlijk aan vervanging toe. Gerrit kwam onze auto starten, reed achter ons aan tot aan de garage om onderweg de auto nogmaals te starten. Hij wist meteen dat het de accu was, verving deze in de garage, en de auto rijdt weer als een zonnetje. De heren zijn prettig in de omgang en ik kom graag bij Kettenis terug. Absolute aanrader!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Rene, Dank je wel voor je mooie review. Service en veiligheid staat bij ons voorop.

Super goed!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Laura, Wat een mooie beoordeling, dank je wel!

Persoonlijk, aardig

Mijn tweedehands gekochte camperbus had nogal wat onderhoud te krijgen! Met alle controle die ze hadden, hebben ze mijn camper klaargemaakt zodat ik op tijd naar Portugal kon. Het was een grote klus en met veel zorgvuldigheid afgehandeld! Heel aardig, oplettend, hielden me op de hoogte over de vorderingen en waren altijd in een goed humeur. 100% aan te bevelen!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Amber, Wat leuk om te horen. Bedankt voor je mooie review! Wij wensen jou heel veel plezier met je reis naar Portugal, en veel veilige kilometers gewenst.

no nonsense, vriendelijk, flexibel.

ik was even op de bonnefooi naar de garage toe gereden om naar een van de occasions te kijken , leuk ontvangen door een gewone open eigenaar die even de moeite nam om de auto te laten zien . afspraak gemaakt om een paar dagen later even te rijden met de auto en gelijk een deal gemaakt. ik heb er wel vertrouwen in dat deze garage een goed adres blijkt te zijn. nu even geduld en dan hopelijk de gekochte auto binnenkort ophalen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste Alexander, Dank je wel voor je mooie review! Wij wensen je voor straks alvast veilige kilometers met je nieuwe auto.

Super reparatie en service

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Duidelijk over kosten en eventuele meerkosten en tussentijdse melding hiervan.