Super klant gericht voor elk probleem een passende en oplossing op maat!!

Ik kom voor alles naar autobedrijf de groot. Ik heb mijn auto er gekocht en in onderhoud. Ze kennen hun klanten en bieden goede snelle service en staan altijd voor je klaar. Ook als het druk is en je zit in nood helpen ze je. Ook voor advies kan je altijd bij hem terecht. Nogmaals goede service vriendelijk en staan altijd klaar! Kortom top!

• Reden bezoek: Andere reden

Goede en snelle hulp

Mijn nieuwe auto gebracht voor een kleine beurt, ik kon snel terecht en de auto is direct in zijn geheel nagelopen. Ik werd netjes in de ochtend opgebeld waarbij aangegeven werd dat zij mij aangeven wat er gedaan moest worden. Bij het ophalen is er goed uitgelegd wat zij exact hadden gedaan. Ik zou autobedrijf de Groot zeker aanbevelen!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Snelle en goede service

Snelle en goede service, zeker aan te bevelen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Staan altijd voor je klaar

Goed en deskundig

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Snelle service en zeer transparant.

• Reden bezoek: Andere reden

Energiestraat 9 1411 AN Naarden

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.