Nonnekens heeft hart voor zijn klanten.

Nonnekens denkt mee met hun klanten. Ook als het om niet-auto gerelateerde zaken gaat. Men biedt uitstekende service!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik heb zeer prettige ervaringen met garage Nonnekens.

De medewerkers zijn altijd zeer vriendelijk en geven je een rustig gevoel. Het bedrijf is ook zeer attent om je te attenderen op de tijdige APK-keuring. Bij eventuele gebreken aan de auto word je opgebeld. Dit verloopt ook altijd zeer prettig.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zoals alle jaren ben ik zeer tevreden met de service van Nonnekens, in Bussum.

Dit keer ging het om de APK keuring en meteen 'n grote beurt. Ik kreeg de Leenauto mee naar huis en werd later gebeld toen mijn auto klaar was. Wel is er 'n mankement ontdekt i.v.m de airco. Om dit te verhelpen moet er 'n nieuw systeem in. Dit wordt, na overleg, besteld. We hebben 'n afspraak gemaakt voor de plaatsing. Alles correct en plezierig.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

We komen al jaren bij dit prettige bedrijf.

Vriendelijke en deskundige mensen. Al een paar keer pech gehad maar ze wisten me altijd weer snel de weg op te helpen. Toppers !!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vakkennis met klantgerichte houding, TOP!

Al meer dan 10 jaar wordt mijn camper door hun in een uitstekende staat van onderhoud gehouden. Ook al moest ik een keer doorverwezen worden, dan ook staat duidelijk de klant centraal. Telefonische ondersteuning tijdens een vakantie in Frankrijk, ook dat kan! Goede en fijne vakkundige mensen.

Klantvriendelijk en deskundig.

Na 50 jaren ervaring met vele autogarages merk ik voor het eerst bij mezelf een voorzichtig vertrouwen op. Heb ik dan uiteindelijk een strikt betrouwbaar bedrijf gevonden? Voor het eerst ooit kreeg ik een zorgvuldig opgemaakte inventarisatie van reparaties tbv een optimale staat van de auto.

Extra service zonder problemen

Op aanraden van een vriend een afspraak geboekt voor mijn APK, en ik ben zeer positief verrast. Keurig geholpen, op tijd, betaalbaar en met een creatieve oplossing die me ook nog eens geld heeft bespaard.

heel prettig

heb ik al, geschreven

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Bedankt voor de goede service en deskundig advies voor t repareren verlichting Paarden trailer

Super en betrouwbaar

Geen poespas, betrouwbaar. Ze zorgen goed voor mijn auto.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super: nuchtere, transparante en vakkundige service !

Ik ben heel goed geholpen: er wordt goed meegedacht, en iedereen is heel toegankelijk. "We zetten hem wel even op de brug, kijk maar even mee". Transparant en zonder poespas. Helemaal top !!!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima service en betrokken medewerkers

Prima service en betrokken medewerkers. Lokale garage/dealer met reële tarieven en kosten voor onderdelen. Personeel denkt met je mee en betrekt je in de beslissingen ipv een “bill shock”achteraf. Ze zijn niet erg groot met veel personeel en locaties maar doen precies waar ze goed in moeten zijn met persoonlijk advies, kennis, flexibiliteit en betrokkenheid.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Persoonlijke benadering en altijd overleg met client.

Al meer dan 25 jaar bekend met de service van de firma Nonnekens in Bussum. Altijd tevreden met de werkzaamheden en persoonlijke benadering.

Tijd vrij maken

Ik had een ventieldopje nodig en ik wilde mijn nummerplaat vervangen voor die van Nonnekens. Werd tijd vrijgemaakt om dit tussendoor uit te voeren Ook werd pechhulpservice keurig geregeld.

• Reden bezoek: Andere reden

Word altijd goed geholpen

Al jarenlang worden onze auto's door AutoCrew Nonnenkens onderhouden en gerepareerd. Wij hebben nog geen ekele negatieve ervaring hiermee mgehad.

zeer goede snelle service

Kwaliteit is prima, als het nodig is word je dezelfde dag geholpen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd een goede garage geweest.

Prettige dienstverlening, fijne mensen en een betrouwbaar team.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vakkundigheid en uitleg geven over de reparatie uitmuntend, prognose en de te verwachten kosten heel duidelijk aangegeven en zeer plezierige vriendelijke mensen.

Snelle service

Ik was te laat voor mijn APK maar kon na een belletje al gelijk in de middag terecht zodat ik waarschijnlijk geen boete zou krijgen voor een te late APK keuring. Bedankt Mvg S.Croon

Superfijn geholpen

Apk laten doen , goede service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijn bedrijf met kennis van zaken

Vriendelijk, meedenkende.

Vriendelijk geholpen. Zijn meedenkende en komen met oplossingen aan.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Perfect, eerlijk en kundig.

Snelle service, eerlijk en betrouwbaarder. Zeker een aanrader.

Betrouwbaar

Prettig, behulpzaam en snel

kundig en vriendelijk

weinig Figaro specialisten in de buurt dus ben blij Nonnekens

Over Autocrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.