Top bedrijf!!

Goede service en perfect geholpen.

Geweldige garage.

Buitengewoon goede services zoal ik al tientallen jaren gewend ben bij Nonnekens. Bas Peet.

Goed en vakkundig personeel

Je wordt er netjes ontvangen en er wordt goed geluisterd naar wat het probleem met de auto is

altijd een goede ervaring

ik heb in januari mijn auto hier gekocht, erg tevreden over de verkoop, de goede service en de vriendelijkheid afgelopen week heb ik mijn apk laten doen en 2 nieuwe voorbanden erop laten plaatsen, tevens weer een goede en snelle service gehad.

Top service

Prettig geholpen weer!

APK laten doen en kleine beurt. Naar volle tevredenheid. Ik kan weer een jaar touren!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede en duidelijke ervaring.

goed en duidelijk.

Ik ben erg blij met Garage Nonnekens

heb ik al gzegd

fantastisch

Nissan gebracht voor grote beurt en apk vriendelijk personeel met verstand van zaken werd gebeld voor ruitenwissers om te vernieuwen wat een service alles goed uitgelegd zelfs auto uitgezogen en leen fiets beschikbaar kom graag terug fijn familie bedrijf

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vlot en vriendelijk, zoals altijd!

Werd tijdig gebeld om de afspraak te maken, kon relxed de auto afgeven en werd een paar uurtjes later weer gebeld. Geen onnodige dingen en vriendelijk geholpen - ze kennen me!

Goed, zoals altijd.

Goed, zoals altijd.

De service is top

In de ochtend gebeld. Kon in de middag gelijk langs komen, ondanks dat zij het druk hadden. Toch even tijd gemaakt om de verlichting te repareren. Kom hier ook voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Altijd prima geregeld en goed voor een redelijke prijs.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk, correct, uitermate prettige benadering!

Zie bovenstaande

Fijn geholpen

Mijn auto is weer netjes gekeurd

Klantvriendelijk, flexibel en snel

Klantvriendelijk, flexibel en snel. Ik heb ook goed advies gekregen, ze denken met je mee.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vakantie beurt alles goed gedaan

• Reden bezoek: Andere reden

Zoals al vele jaren ben ik altijd zeer tevreden met jullie service. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

• Reden bezoek: Andere reden

zou fijn zijn als het mogelijk is om op zaterdag de auto op te halen of weg te brengen.

Heel betrouwbaar, vakbekwaam

Bij mijn vorige garage konden ze niks vinden wat de rede was van de benzine lucht van mijn auto. Bij Nonnekens hadden ze het probleem binnen 5 min al gevonden, het daarna aangepakt en opgelost. Ook de orginele strip over de zijkant van de auto zat los, en dat terwijl ze bij de vorige garage hem opnieuw hadden vastgelijmd, was hij toch weer los gekomen. Het was niet goed te repareren was het motto bij de vorige garage (erkende Forddealer in Huizen was dat trouwens) Bij Nonnekens is de strip wederom vastgezet maar deze keer met wel het gewenste resultaat; muurvast. Dat schept vertrouwen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Experts met een persoonlijke benadering

Met iedere autovraag kan ik bij Nonnekens terecht. In een persoonlijk gesprek krijg ik duidelijk en eerlijk een antwoord.

Super goed

Ik word altijd goed geholpen en en letten op wat er nog aan zit te komen. Goed advies.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Andere auto gekocht toch wat gebreken maar keurig verholpen viel ook nog in de garantietermijn maar niettemin een goede service en wij zijn zeer tevreden top.

uitstekend

altijd even vriendelijk en hele goeie service

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.