Super netjes en snel

Breng mijn auto altijd voor apk en onderhoud naar garage bedrijf de Groot wordt altijd snel en goed geholpen en altijd met een glimlach super gewoon , ga zo door heren en dame

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima service en afspraak is afspraak

Wordt daar uitstekend geholpen door vakkundige mensen, voor een meer dan redelijke prijs !

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Laagdrempelige garage met veel kennis en praktische oplossingen!

Hier ben je welkom met elk merk auto. Een eerlijke garage waarbij je in direct contact staat met de monteur die met je meedenkt en geen onnodige zaken vervangt of de hoofdprijs vraagt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Snel gerepareerd voor een normale prijs

Kom weer terug

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Uitstekende service snel aan de beurt voor een afspraak. En dat allemaal voor een zeer betaalbaar onderhoud.

Topbedrijf

Vriendelijke mensen met liefde voor uw auto

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geen nonsens en zeer betrouwbaar.

Wordt altijd zeer vriendelijk geholpen en staan altijd voor je klaar. En hebben ook nog verstand van zaken wat wil je nog meer. Betrouwbaar, vriendelijk en gewoon goed.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geweldig een garage waar je met plagieer naar toe gaat.

Eerst kijken wat de auto mankeert dan een proef rit maken. Je wordt weg gebracht naar werk of huis en komt de auto zelf weer te rug brengen.De rekening wordt auto magischs naar huis gestuurt. En het is mij goed bevallen en de prijs vil mij mee. Deze jongens zijn GEEN zakke vullers.zoals de meeste garages.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Mgr C Veermanlaan 1 1131KB Volendam

299321928

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.