Helemaal tevreden

Het contact verliep vloeiend en snel. Ik kon ‘s avonds terecht en na een testritje was ik erg tevreden over de auto. Fijne, rustige sfeer thuis bij de overdracht en ik kon gelijk terug naar huis met mijn nieuwe auto waar ik nog steeds erg blij mee ben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische ervaring gehad met Auto Ryden. Vriendelijke eigenaar en gaat respectvol om met zijn klanten. Ik beveel hem absoluut aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Servicegericht en prettig zaken doen. Heeft alles goed voor elkaar zodat alles snel geregeld was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Denny heeft ons vanaf het eerste contact goed, snel en duidelijk geholpen. Hij denkt goed mee en is zeer servicegericht. De auto is in goede staat. Voor een volgende auto nemen wij zeker weer contact met Denny op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij auto ryden een ford fiesta gekocht. Hele mooie auto, rijdt erg lekker ben er echt super blij mee! Kwam er alleen al snel achter dat de koelventilator kapot was. En ik kon de auto gelijk brengen, en werd netjes gemaakt! Kon de auto de volgende dag al weer ophalen, zonder eventuele kosten. Heel erg bedankt Auto Ryden!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed zaken doen met Denny. Komt zeker de gemaakte afspraken na. Grote kans dat de volgende auto ook weer via hem aangeschaft word.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundige mensen. Fijn zaken mee gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar zaken doen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had Interesse in een auto bij Denny. Auto was zoals vooraf besproken en in goede staat. Helaas toch voor een ander merk gekozen. Ik zou in de toekomst zeker weer een auto bij Denny kunnen kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ken Denny al vele jaren en ben hem altijd gevold. Nu eindelijk zijn eigen bedrijf 🎉. Denny, van harte...ook nu ben ik weer van de partij.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig op tijd op de afspraak

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto verkocht: Goed contact, beetje na-onderhandelen, maar wel alles heel keurig voor elkaar, direct betaald en vriendelijk in de omgang.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima verkoop van mijn vaders auto (Opel corsa). 👌top

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto te koop aangeboden op marktplaats. Snelle reactie en nette prijs gekregen voor de auto. Vriendelijke mensen en geen standaard handelaars praatjes. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was de eerste klant 😀. Denny heeft mijn auto ingekocht. Keurig netjes komt hij zijn afspraken na, handelt transparant en geeft advies wanneer je daarom vraagt bij de afwikkeling.