Aanschaf nieuwe auto

Via via op de website gekomen van AutoRyden. Wegens mijn drukke planning kwam hij op het idee om met de auto naar mij toe te komen. Zeer attent, proefrit werd gemaakt en ik was verkocht. De auto heb ik nu iets meer als een maand in mijn bezit en ik ben er ontzettend blij mee! Heel veel succes!

Fijne verkoper

Prettige verkoper komt zijn afspraken na een aanrader om naar toe te gaan

Goed bedrijf met goede service

Ongeveer 3 maanden geleden een Renault bij Dennie gekocht. Het ging erg makkelijk en soepel, en ik kreeg het van te voren afgesproken bedrag terug voor mijn oude auto. Ik stap nog steeds met plezier in mijn auto en heb er niets meer dan plezier van. De volgende koop ik zeker weer bij dit bedrijf.

Super! Zoals het ook hoort!

Via diverse sites op zoek gegaan naar een Astra Twintop Cabrio. Die vind je niet op elke hoek van de straat, dus dan maar een ritje van 1,5 uur. Gewoon netjes en eerlijk, een goede prijs. Geen geheimen, open en eerlijk. Zoals het hoort. Ik raad echt zeker Auto Ryden aan!

Eerlijk verhaal, kundig en zeer behulpzaam

Wij hebben onlangs een Dacia gekocht via Denny. Onze ervaring is zeer positief. Denny dacht mee, gaf goed advies, hield zich aan de afspraken en kwam zelfs langs bij ons huis voor een proefrit. We zijn erg blij met onze nieuwe auto en kunnen Denny iedereen aanbevelen. Hij is eerlijk, geeft geen verkooppraatje, denkt met je mee en levert volgens afspraak. Een aanrader voor iedereen die een eerlijke, betrouwbare occassion wil voor een goede prijs.

Flexibel, Klantvriendelijk, Betrouwbaar!

Zeer blij met de koop van een auto bij Autoryden. De service is erg goed!

Wij hebben onze auto verkocht aan Auto Ryden en zijn super geholpen

We hebben recent onze auto verkocht aan AutoRyden en hadden een hele goede ervaring met Den. Hij heeft ons netjes te woord gestaan en een goede redelijke prijs geboden voor de auto. In de onderhandelingen was hij heel redelijk en de betaling en overschrijving was heel snel geregeld.

Auto gekocht bij Denny en zijn erg tevreden met de service, snelheid en natuurlijk de auto.

Goed!

Uitstekende , betrouwbare service

Leuke Mini gekocht! Alle tijd voor de klant en betrouwbaar adres . Iemand waar je met een goed gevoel koopt en dus terugkomt in de toekomst!

Perfecte service en klant contact

Na een vervelende afspraak bij een andere verkoper was het contact met Denny een prettige ervaring. Op afspraak was de auto direct beschikbaar voor een testrit. De auto is in uitstekende staat en rijd prettig zonder problemen. Een uitstekende verkoop met service, kennis en oog voor detail. Alleen maar lof en succes voor toekomstige verkopen!

Helemaal tevreden

Het contact verliep vloeiend en snel. Ik kon ‘s avonds terecht en na een testritje was ik erg tevreden over de auto. Fijne, rustige sfeer thuis bij de overdracht en ik kon gelijk terug naar huis met mijn nieuwe auto waar ik nog steeds erg blij mee ben.

Fantastische ervaring gehad met Auto Ryden. Vriendelijke eigenaar en gaat respectvol om met zijn klanten. Ik beveel hem absoluut aan!

Servicegericht en prettig zaken doen. Heeft alles goed voor elkaar zodat alles snel geregeld was.

Denny heeft ons vanaf het eerste contact goed, snel en duidelijk geholpen. Hij denkt goed mee en is zeer servicegericht. De auto is in goede staat. Voor een volgende auto nemen wij zeker weer contact met Denny op.

Ik heb bij auto ryden een ford fiesta gekocht. Hele mooie auto, rijdt erg lekker ben er echt super blij mee! Kwam er alleen al snel achter dat de koelventilator kapot was. En ik kon de auto gelijk brengen, en werd netjes gemaakt! Kon de auto de volgende dag al weer ophalen, zonder eventuele kosten. Heel erg bedankt Auto Ryden!!

Goed zaken doen met Denny. Komt zeker de gemaakte afspraken na. Grote kans dat de volgende auto ook weer via hem aangeschaft word.

Zeer deskundige mensen. Fijn zaken mee gedaan.

Betrouwbaar zaken doen

Ik had Interesse in een auto bij Denny. Auto was zoals vooraf besproken en in goede staat. Helaas toch voor een ander merk gekozen. Ik zou in de toekomst zeker weer een auto bij Denny kunnen kopen.

Ken Denny al vele jaren en ben hem altijd gevold. Nu eindelijk zijn eigen bedrijf 🎉. Denny, van harte...ook nu ben ik weer van de partij.

voldoende, een redelijke ervaring

Keurig op tijd op de afspraak

Auto verkocht: Goed contact, beetje na-onderhandelen, maar wel alles heel keurig voor elkaar, direct betaald en vriendelijk in de omgang.

Prima verkoop van mijn vaders auto (Opel corsa). 👌top

Auto te koop aangeboden op marktplaats. Snelle reactie en nette prijs gekregen voor de auto. Vriendelijke mensen en geen standaard handelaars praatjes. Top!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Ik was de eerste klant 😀. Denny heeft mijn auto ingekocht. Keurig netjes komt hij zijn afspraken na, handelt transparant en geeft advies wanneer je daarom vraagt bij de afwikkeling.