Afspraak… Toch maar niet kom over maand terug

Jammer dat wanneer je afspraak hebt deze niet wordt nagestreefd… Auto keurig vroeg in de ochtend wegbrengen om vervolgens einde dag te horen dat er geen tijd was en dat klanten lastig zijn. Kom over maand maar terug…. Dit terwijl er keurig afspraak was gemaakt. Bijzondere verassing!! Communicatie en klantbehandeling is wel een punt wat beter kan (moet?)..

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Afspraak… Toch maar niet kom over maand terug

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Geweldige eerlijke vakmensen

Geweldig bedrijf. Ik zit er 10 jaar en nooit het gevoel gehad dat ik meer moest betalen dan nodig en nooit gedoe! Zeker een aanrader

Eerlijk en snel!

Serieus nog nooit wat gehad aan mijn auto in 5 jaar tijd. Eerlijke en snelle service voor een normale prijs!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

tot nog toe zeer betrouwbaar

als ze iets opmerken wat ik niet ontdekt heb maken ze daar melding van en herstellen het

Top bedrijf

Eerlijk en betrouwbaar!

Professioneel

Professionele hulp en advies bij aankoop van een auto.