Altijd top service

Altijd top service en klantvriendelijk.

Deskundig, vriendelijk en meedenkend

Je word altijd vriendelijk te woord gestaan, ze houden je op de hoogte wat er evt aan je bolide gedaan moet worden voor de apk. Das top

Top!!

Vriendelijk, duidelijk en behulpzaam

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Topgarage met veel kennis en expertise

Topgarage met veel kennis en expertise

• Reden bezoek: N.v.t.

Super vriendelijk en correcte garage

Installatie 2de dieseltank onder mobilhome. Heel vriendelijk personeel en baas. Correcte en eerlijke prijs. Goede uitleg over wat er gedaan is. Jammer dat het voor ons 2,5 uur rijden is, anders was dit zeker onze garagist voor onze 3 wagens en mobilhome.

Geweldige garage

Wij als vaste klant van garage van de Hee vinden de service en de betrokkenheid van Garage van der Hee heel fijn. Alles bespreken ze en leggen ze uit als je er naar vraagt of niet snapt. Ook als de auto voor onderhoud daar is bellen ze om uit te leggen wat er aan de hand is en of het akkoord met de dingen die gedaan moeten worden. Maar wij kunnen ook altijd bellen als er een lampje in de auto brandt dan kan je ook langs rijden. En kijken ze er naar. Alles gaat is overleg en dat is heel fijn. Ook in de aankoop en het afleveren van onze nieuwe auto een Peugot 3008 is hun stuk service uitstekend. Ze nemen uitgebreid de tijd ervoor om alles uit te leggen over de nieuwe auto Ze denken en kijken met je mee. Wij hebben via hun onze nieuwe auto aangekocht. En zijn daar nog steeds enorm blij mee. Ook hun eerlijkheid waarderen wij heel erg. Het is tenslotte geen pakje boter wat je koopt. Wat wij als klant heel belangrijk vinden is het stuk persoonlijke contact. Als je belt kan je altijd terecht of denken ze met je mee. Of ze bellen terug. Wij zijn heel blij met deze goeie en fijne garage. Maar ook met de mensen die er werken als je binnen komt vriendelijk, gezellig altijd even een praatje. Wij vinden dat heel prettig en ook belangrijk. Wij zijn heel blij met deze garage!!!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Eerlijk en oprechte service!

Na APK controle werd ik netjes gebeld met advies over evt. Reparaties. Dit advies was transparant en gegrond. Mijn beleving is dat dit een eerlijk bedrijf is wat met je mee denkt.

Klantgericht

Klantvriendelijk,klantgericht,uitstekende service,er wordt met je mee gedacht

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Super service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Meer dan goed, uitstekend!

Bijna veertig jaar ben ik trouwe klant van Garage Van der Hee en ik ben niet één keer teleur gesteld in hun werk gedurende al die jaren!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Staan altijd voor je klaar

Professioneel Vriendelijk

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Enorm hulpvaardig en super vriendelijk!

Al jaren mijn auto in onderhoud. Er wordt altijd heel goed meegedacht. De service en kundigheid is top!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Auto was afgeschreven volgens andere. Dirk Jan en zijn team hebben goed naar mijn auto gekeken en hebben t top geleverd aan me. Fijn bedrijf en raad deze zeker aan!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Doen wat ik vraag en leveren hem weer netjes terug

Gewoon top

Even bellen, en je kan direct aan rijden. En binnen 10 minuten weer verder. Met een nieuw bolletje

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Een goed bedrijf goede servic

Goede mensen en een leuk bedrijf

Goede en snelle service

zonder afsprak kwam ik met een lekke band en hij is gelijk gerepareerd zodat ik de weg weer op kon en mijn werkzaamheden kon hervatten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Hele fijne mensen en goede service

Hele fijne garage waar je geen nummer bent. Ze denken altijd met je mee, zijn echte vakmensen en de service is fantastisch.

OK

snel en wat moet gebeuren

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

We hebben hier onlangs een auto gekocht en kwamen nu voor onderhoud voor onze andere auto. Vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt en uitstekende service. Weten waar ze over praten.

Zeer goede service

Goede afspraken. Er wordt met de klant mee gedacht. Duidelijke communicatie. Altijd vervangend vervoer beschikbaar tijdens reparatie of onderhoud.

Prima bandenwissel

Vlak voor vakantie leeglopen band aan caravan. Snel afspraak kunnen maken en prima op de hoogte gehouden over de voortgang en afhandeling. Prima kwaliteit voor een nette prijs.

• Reden bezoek: Andere reden

Eerlijk advies en vakkundige afwikkeling

Grote garages grossieren al lang als anoniem lopende bandwerk voor onderhoud. Bij van der Hee staat, naast kwaliteit van de werkzaamheden, de klant als individu voorop.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.