Airco oldtimer werkt weer!

Airco USA oldtimer weekt weer.

Vakkundig geholpen

Zeer prettig

Geweldige

De mannen bij Auto-Home Technocenter zijn niet alleen professioneel maar hebben ook veel kennis en knowhow van vrijwel alle merken voertuigen, en uiterst correct naar cliënten. Ik heb mijn Dodge Ram 1500 hier gebracht voor APK keuring, LPG inspectie en een onderhoudsbeurt. Dit alles is perfect uitgevoerd. ik ben zeer tevreden en zal hier zeker terug komen voor het verdere onderhoud van mijn auto. Absoluut een aanrader.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Al jaren vol vertrouwen breng ik mijn auto bij Auto Home. Correcte diagnose, snelle acties, redelijke prijzen en zeer vriendelijk. Geruststellend dat ze er zijn. Super.

Vooral heel eerlijk

Ik heb veel pech met m’n auto. Dus ik kom helaas vaak bij Technocenter. Maar het is altijd goed maar vooral gedaan voor een eerlijke prijs.

Het voelt gewoon goed.

Goed overleggen geeft het gevoel dat men zo eerlijk behandelt wordt en dat voelt vertrouwelijk aan.

zeer goed

netjes gemaakt

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Heb de spelt in de hooiberg gevonden.

Ik rij al jaren auto. En in al die jaren kom je nooit een garage tegen die je 100% kan vertrouwen. Er is altijd wel iets mis. Maar ik heb nu de spelt in de hooiberg gevonden. Wat een eerlijke garage is dit! Alles wordt duidelijk uitgelegd. Echt fantastische ervaring. Ik kom uit Spijkenisse, maar ik ga daar nu altijd naar toe voor onderhoud en reparaties.

Alles top!

Ik ben super tevreden! Heel goede klantenservice, perfect werk - beter kan niet!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

goede service waarvan duidelijkheid is wat er gebeurt

ik ervaar de service als prettig. Er is altijd overleg vooraf en ik heb het idee dat er met je wordt meegedacht.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede vriendelijke snelle service, vertrouwd adres altijd goed!

• Reden bezoek: Andere reden

Uitstekend ! Advies en geboden hulp

Aan te raden, voor elk probleem een oplossing en geleverde service en kwaliteit

• Reden bezoek: Andere reden

Goed!

Uitstekend!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Service en oplossing gericht en klantvriendelijk

Nemen de tijd om met je mee te denken Goed technisch inzicht en goede en vriendelijke monteurs

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Al jaren ben klant bij deze garage. Heb nog nooit stilgestaan met mijn auto’s. Uitstekende service en leuke mensen die daar werken.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Er is een luisterend oor voor de "noden" van cliënt.

Er wordt snel en in goed wederzijds overleg een plan van aanpak gemaakt.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Auto gebracht voor een reguliere beurt. Duidelijke afstemming vooraf over activiteiten en kosten en goed gespecificeerde nota achteraf. Was vertraagd bij ophalen, Marc gebeld en kon na sluiting nog terecht om de auto op te halen. En hij was nog gewassen ook! Rijdt weer als een zonnetje. Top.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima service staat altijd voor je klaar!

Kom hier al aantal jaar. Maakt altijd tijd en leggen duidelijk uit wat de werkzaamheden zijn geweest. Voel me hier echt een klant!

Klantvriendelijk

Er word altijd overleg gepleegd en dat vind ik belangrijk.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vertrouwd adres, altijd een luisterend oor en kundig advies

Al twaalf jaar voor mij een vast vertrouwd adres. Nooit achteraf mankementen of problemen, niet goedkoop, maar voor mij als "onnozele"op het gebied van auto's rustgevend.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Mijn auto had een grote reparatie nodig. Het probleem hebben jullie gelukkig snel gevonden. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang om ook de kosten te bespreken. Tijdens dit gesprek kreeg ik zeer netjes uitgelegd waarom bepaalde reparatie noodzakelijk is en wat het gevolg kan zijn van niet repareren. Er was ruimte voor overleg en vragen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede uitleg Goede afspraken Probleem opgelost Uitstekende service Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede en fijne service

zeer positief.

Zeer positief. Ik kan echt altijd bellen, ik kan echt altijd binnenkomen als er wat met auto is. Er wordt altijd naar mij geluisterd wat het probleem is. Natuurlijk kan er niet altijd direct wat aan gedaan worden, maar er wordt wel altijd gelijk een oplossing gezocht, zodat ik zo snel mogelijk weer veilig gebruik kan maken van het verkeer. En natuurlijk, veiligheid, goede service, en deskundigheid is niet gratis. Een goed onderhouden mag best wat kosten.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.