erg lang moeten wachten op de levering van de auto.

auto gekocht ( = besteld ) op 26-09-2020 levering zou plaats gaan vinden begin januari 2021. helaas, door Corona vertraging, wordt april. april wordt mei. mei wordt juni. eind juni: auto is op de boot onderweg naar Nederland. niet dus. op 10 juli: melding van jullie verkoper: wordt volgende week (week 28) geleverd. niet dus. uiteindelijk auto door mij kunnen halen op 23-juli. verder: als compensatie: diner bon toegezegd en gekregen, waarvoor dank. tankpas toegezegd niet gekregen, volgt misschien nog ??

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

wij rijden al 53 jaar Ford dat zegt wel genoeg.

De Puma was helaas een paar weken later geleverd dan gepland door de late levering van de lichtmetalen velgen door de leverancier. Nu na een aantal kilometers gereden te hebben kunnen we zeggen dat het een fijne auto is om te rijden, lekker stil en zonder bijgeluiden.

Goed, maar geen 10

Beurt (140.000) zal wel goed gegaan zijn, de auto rijdt nog steeds goed. Jammer dat het kaartje in de deurstijl niet is vernieuwd door Ford Wensink in Sneek. Is een kleinigheid maar toch....

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles zoals afgesproken geregeld en uitgevoerd.

Alles zoals afgesproken geregeld en uitgevoerd.

Goede garage

Professioneel en deskundig

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

baliemedewerker kan in het vervolg wel even vertellen wat ze nou precies aan de auto hebben gedaan. Ik moest zelf vragen wat ze hadden uitgevoerd

Vriendelijk en flexibele organisatie

Ongeplande Servicebeurt ondanks drukte toch uitgevoerd. Ondanks tijdgebrek een korte inspectie uitgevoerd waarbij bleek dat remmen finaal op waren. Toch een grote beurt gegeven voor onze locatie auto waardoor wij als zorgorganisatie toch veilig met onze auto op vakantie kunnen gaan. Ook de monteur was erg behulpzaam en nam alle tijd om problemen aan te tonen.

Zeer tevreden.

De auto is keurig schoon weer afgeleverd .

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Prima vestiging in Sneek relaxte sfeer tot de volgende keer Gr Martin

Klantvriendelijk, kundig en vertrouwd

service beurt volgens boekje uitgevoerd, er waren geen technische verrassingen. Banden vervangen waarbij meegedacht is met mij en ook een redelijke korting hierop ontvangen. Een beurt bij een merkdealer is in mijn beleving wel prijzig, toch kies ik bewust daarvoor vanwege het vertrouwen in de kundigheid van de monteurs en in het merk.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Weer zeer professioneel en plezierig geholpen.

Op een vriendelijke en prettige manier een afspraak kunnen plannen, met gebruik van een keurige leenauto. Netjes geïnformeerd bij mogelijk iets uitloop van de de reparatietijd. De auto was keurig binnen de afgesproken tijd gerepareerd.

Gewoon geweldige service.

Vlotte service, meedenken en altijd een oplossing.

Zeer slecht

Mijn auto vorige week maandag en dinsdag in reparatie gehad dinsdag de auto weer opgehaald Onderweg lekte de auto heel veel diesel blijkt dat de monteur de retour leiding van de diesel had gemold en er een tyrepje heeft vast gezet zonder het te melden bij de leiding. Breng je een auto te reparatie krijg je hem nog stuk weer terug. Wensink jullie zijn grote oplichters wie betaald nu de rekening van de garage waar hij morgen naar toe moet en dan nog de halve tank diesel? Jullie schijnbaar niet want zo onbeschoft zijn jullie wel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima werk verricht. Dik tevreden.

Prima werkzaamheden uitgevoerd. Afspraken goed nagekomen.

goede service

goede service. en met de video film is er een duidelijke uit leg omtrent vervanging cq reparatie.

Goede service !

Heel fijn dat er even mee gedacht werd met het vervangen van de distributie riem.

Kundig en keurig

APK en grote beurt uitgevoerd: Van de ontvangst tot de afhandeling was alles weer keurig voor elkaar. Filmpje met een blik onder de auto is ook een mooie aanvulling, geeft net even dat extra stukje informatie. Duidelijk op de hoogte gehouden ook van aandachtspunten die opvielen tijdens de beurt, en er is snel geschakeld op verzoek om e.e.a. dan gelijk mee te vervangen. Bedankt!

Tevreden.

Tevreden. Goede service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima, behalve de wachttijd was veel langer dan verwacht

Zie bovenstaande

Prettige

Goede service en vriendelijk personeel.

• Reden bezoek N.v.t.

De 1e contacten stammen vanuit de vestiging Zwolle met Bartjan van Houwelingen. Deze jonge, enthousiaste, creatieve en gemotiveerde verkoper heeft uiteindelijk de gunning gekregen voor de Mach-E. De goede inzet is verder later beloont met nog 3 bestellingen. Ik rijdt nu een week in de Mustang Mach-E en ben er blij mee.

Prima!

Aflevering goed verlopen, echter zeer jammer dat ik bij de aflevering pas werd geconfronteerd met het feit dat de trekhaak nog in backorder stond terwijl ik al een weekend weg had geboekt om met MTB te gaan fietsen waarvoor ik absoluut een trekhaak nodig heb, ik reken er op dat dit door Wensink wordt opgelost aangezien de overnachting al is geboekt.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Wat een Geweldig bedrijf!

Zeer professioneel en kundig bedrijf, ontzorgt u volledig. Dit is wat ik verwacht bij Wensink.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles vlot en goed geregeld.

Vriendelijke ontvangst. Vond het plezierig een elktrische leenfiets mee te krijgen. Leuke verrassing dat de auto een wasbeurt had gekregen.