Prima geholpen, probleem vooralsnog opgelost.

Goed geholpen, duidelijk verhaal wat is gedaan.

goed!

Het geconstateerde euvel binnen de garantieperiode goed gerepareerd en tevens een kleine beurt goed uitgevoerd.

Zeer goed!

Afspraak online geregeld, duidelijk systeem met prettige communicatie. Service en klantvriendelijkheid is top!

prima service

TOP persoonlijk, bekwaam, dienstbaar, klantgericht, vriendelijk

Wensink sneek super netjes en vriendelijk personeel incl werkplaats

Vorig jaar door een hele fijne professioneel gastheer/ verkoper xander een Citroën C3 gekocht, je bent er altijd welkom en de garage receptie zijn zeer profesioneel klantvriendelijk en verdienen idd de 10 !!

Vriendelijk en behulpzame verkoper

Vriendelijk en behulpzame afhandeling van koop nieuwe auto Verkoper had alle geduld met vragen die ik had

Auto keurig afgeleverd gekregen na onderhoudsbeurt

Prima, vriendelijk, klantgericht

Prima geholpen en de auto goed afgeleverd. Fijne mensen en zeer prettig gesprek.

Prettig om zaken met Wensink Ford Sneek te doen.

Vriendelijke mensen, correcte werkzaamheden.

Snelle service

Storing aan sensorkabel binnen de garantietermijn, overigens niet door Wensink geleverd maar dezelfde dag opgelost

Zeer vriendelijk contact en snel geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds kort klant bij dit bedrijf. Zowel mijn vrouw als ik rijden al heel veel jaren Ford. Altijd nieuw bij aanschaf. werkplaatsreceptie is een oude bekende en zeer klantvriendelijk. Dat is voor mij doorslaggevend geweest voor overstap.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam als vaste klant aan bij Citroen Sneek met een stoel die niet meer functioneerde. Gaf aan dat ik de auto dringend nodig had. Na korte inspectie werd vastgesteld dat er meer voor nodig was om het euvel te verhelpen en dat de werkzaamheden ingepland moesten worden. Men had geen tijd en liep weg. Ben naar een andere garage gegaan en het euvel was zeer snel verholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en feedback.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, vriendelijke mensen

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen een olie en filter wissel afgesproken nu ongevraagd een grote beurt gegeven waar ik helemaal geen opdracht voor gegeven heb. Dit komt volgens mij omdat het centraal afgesproken wordt en de lijnen daardoor lang zijn. Geven de fout ook toe en komen hier op terug. Ben benieuwd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een occasion gevonden via de Wensink-website, hierop contact gezocht met de verkoper van vestiging te Sneek voor meer info omtrent de auto,\r\n\r\nDe betreffende auto stond te koop bij de vestiging in Elst, verkoper te Sneek zou hier navraag naar doen over beschikbaarheid etc.\r\nVervolgens worden wij teruggebeld door de verkoper uit Elst, dat de occassion is verkocht door een verkoper uit een andere vestiging zonder dat de verkoper uit Elst dit wist, de verkoper uit Elst vertelde dat er afgelopen vrijdag nog een proefrit gepland en na akkoord/goedkeuring de auto vrijdag def verkocht zou zijn.\r\n\r\nzaterdag middag zie ik de betreffende occassion nog op de website staan en bel zelf naar de vestiging of de betreffende auto nog te koop is of dat het de auto betreft welke eerder verkocht zou zijn nav proefrit op vrijdag, bij verbazing krijg ik te horen dat er voor de zaterdagmiddag nog een andere proefrit gepland stond en dat er maandag morgen meer duidelijkheid was/is.\r\n\r\ninmiddels dinsdagmorgen, blijkt de auto nog op de website van Wensink staan, dus in onze gedachte zou de auto nog te koop zijn, waardoor wij langs gaan bij de vestiging te Sneek.\r\n\r\nWij leggen dit de verkoper te Sneek uit en laten daarbij de advertentie op de website zie via mijn mobiel en vragen of de auto alsnog dan ter beschikking is indien de niet definitief gekocht/goedbevonden is na de proefrit van afgelopen zaterdag....\r\n\r\nBetreffende verkoper zit alleen maar wat op zijn mobiel te klungelen en belt niet eens met de betreffende vestiging of collega te Elst voor navraag,\r\nvervolgens maakt meneer een wat half gebakken \'smoesje\' dat hij even op een ander systeem moet kijken en loopt naar een kantoor verderop en gaat daar achter een pc zitten, (staat er niet een op zijn eigen desk?)\r\n\r\nverkoper blijft vrij lang weg, waardoor mijn vrouw zelf maar in de telefoon klimt met de vestiging te Elst, de verkoper aan de lijn verteld, dat hij ook niet weet of de auto nu wel of niet verkocht is en dat de auto \"net ondertussen van de site is verwijderd.\r\n(waarom zou de verkoper te Sneek in eens naar een ander kamertje gaan.)\r\n\r\nondertussen vraagt de verkoper te Sneek mij om even mee te komen naar het kantoor, waar hij aangeeft de betreffende auto niet te kunnen vinden op de Wensink-site, en ook niet via een google zoekactie met het kenteken, waarna in eens mijn telefoon ook aangeeft dat de website is verdwenen. kortom stuntelig en flink geklungelig en totaal ongeloofwaardige samenwerking van verkopers,\r\n\r\nkomt ook totaal niet daadkrachtig / en klant behulpzaamover, had gewoon gelijk de vestiging gebeld en ter plekke, de collega gevraagd, of anders op een nette wijze verantwoording gevraagd waar de klant bij is, dan maak je ook als verkoper een statement dat je er staat voor het belang van de klant, dit lijkt op rare achterkamertjes politiek .....\r\n\r\nin het verleden zijn wij veel beter en ook klant behulpzamer geholpen bij aankopen bij Ford te Zwolle en Kampen, maar dit is gewoon gestuntel van bovenste plank, wat dat betreft is de vestiging te Sneek niet mijn keuze als terugvalbasis bij een nieuwe aankoop,\r\n\r\nJammer maar helaas gemiste kans.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en vriendelijke medewerkers.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima services

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen door het personeel. De Ford garage maakt een opgeruimde, nette indruk en er staat een gevarieerd aanbod. De keuze om bij Ford Wensink tot aanschaf van een gebruikte Focus over te gaan was daarom snel gemaakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klachten m.b.t. de airco, zijn nu opgelost. Bij voormalige Ford dealer in Sneek zijn deze klachten ook door mij meerdere keren aangegeven, maar nooit opgelost. Monteur heeft mij keurig meerkosten m.b.t. reparatie airco meegedeeld en gevraagd, of ik hiermee akkoord kon gaan.

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Ford Sneek