Blunder

Beste dame of heer, De door u genoemde auto H-871-JN waarmee ik een bezoek aan uw werkplaats zou hebben gebracht heb ik nog niet eens in mijn bezit. Morgen haal ik deze op. Wat een slechte beurt ! (om in termen te blijven).

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Geen auto kopen bij dit bedrijf

Wij hebben in september een auto gekocht, blijkt een hoop mis mee. (In Sneek) Dit keer de olie die eruit loopt en het motorblok dat vervangen moet worden. Blijkt dat de olie zwart is en nooit vervangen is geweest. Bij confrontatie beroept Wensink zich op het zogenaamde 3 maanden garantie plan en dat ze niets kunnen betekenen, maar van een dergelijk bedrijf kun je verwachten dat ze een auto VEILIG afleveren. Waarvan nu geen sprake was. Ik lees inmiddels meer klanten met dergelijke ervaringen. Hier laten wij het natuurlijk niet bij zitten!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima geholpen met het kopen van onze ford!

Vriendelijk geholpen, goede inruilprijs. Goede deal ! Aflevering ook uitstekend.

Zeer slecht

Auto geleverd die zeer slecht is Auto heeft veel verborgen schade verkoper wilde geen actie ondernemen na vele tel gesprekken Koop hier geen autob

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Afspraken worden niet nagekomen!

18 oktober voor het eerst geweest voor een reparatie. Van te voren een prijsopgaaf gehad. Bij ophalen maar de helft van de werkzaamheden gedaan tegen driekwart van de kosten. Afgesproken een week later de rest van de werkzaamheden tegen materiaal kosten te laten doen. Ook weer een prijs afgesproken. Toen ik de auto ophaalde bleken de materiaalkosten twee keer zo hoog. Ik heb betaald met de mededeling dat ik hier nooit meer terug kom met onze auto. Medewerkers zijn niet op de hoogte van afspraken die je maakt. Je krijgt steeds andere mensen aan de balie. Er wordt niets gedocumenteerd in de computer dus je bent overgeleverd aan wie er die dag zit. Ik heb de rekeningen beide keren gepind. Tot overmaat krijg ik vandaag ook nog een herinnering dat de rekening nog openstaat. Kortom waardeloze communicatie en administratie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Voor de eerste keer een onderhoudsbeurt uit laten voeren en prima bevallen!

De eerste keer naar Wensink. Heel hartelijk te woord gestaan. Goede afspraken gemaakt en alles correct afgehandeld. Super.

Correct geholpen

overlast gehad nav onderhoud

Helaas heb ik een slechte ervaring met de laatste onderhoudsbeurt gehad maandag 21 okt onderhoud laten uitvoeren Woensdag 23 okt op de afslag A1 en A50 brandstofslang van de filter losgeraakt ( zat niet goed vast) auto gleed door gladheid van diesel Ik dacht aan lekke band Bergingsbedrijf heeft mij op moeten halen Brandstofslang gerepareerd daarvoor moest accu eruit Helaas bleef auto in blokkade staan. Huur auto van bergingsbedrijf mee gekregen kreeg telefoon pak hem op reed er een politie achter mij. Ook nog een bekeuring van €250 gekregen Wensink Apeldoorn heeft auto gerepareerd dit heeft al met al een week geduurd. Natuurlijk kan dit gebeuren waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden.. Gr E. Wiersma

zeer tevreden

Heb hele goede ervaringen wordt vriendelijk behandeld en een goede service

Uitstekend onderhoud en service

Omdat mijn garagehouder er mee op houd voor de 1e keer m'n auto naar Wensink. Goed geïnformeerd over de uit te voeren werkzaamheden telefonisch en in een filmpje. Nog nooit meegemaakt, fantastisch en leuk om te zien. Het werk is goed en netjes uitgevoerd en alles duidelijk vermeld in de factuur. Daarbij Ford pechhulp service erbij gekregen voor een jaar. Al om al een goed gevoel aan over gehouden.

• Prijs/Kwaliteit

Prima dealer met vriendelijk personeel en heerlijk kopje koffie

Ik ben bijzonder hartelijk ontvangen in Sneek er werd mij direct koffie aangeboden. Het betrof een eerste servicebeurt en klachten had ik niet. Ik heb gewacht en alles werd keurig geregeld. Ik ben zeer tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Entgegenkommend, hilfsbereit, seriös, zuverlässig, professionell und sehr nett.

Gestrandet nach einer Panne auf der Rückkehr von Ameland wurde uns sofort und sehr professionell geholfen. Auch die Abwicklung und die Reparatur erfolgten wie vereinbart, zügig und im Hinblick auf die Kosten sehr tranparent. Die persönliche Betreuung durch Herrn Vietor hat uns sehr geholfen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Punctueel, kundig, en nog steeds zeer goed zoals boven gemeld.

zoals gewoonlijk TOP

klantvriendelijk, accuraat, vakbekwaam, goede informatie, niet te duur.

Alles dik in orde!

Auto gewassen, vier nieuwe banden weer goed voor 20000 km. Zelfs een film van mijn auto en de controle plus wat eraan gedaan is.

• Prijs/Kwaliteit

Tot zover zijn wij tevreden.

Maar wij hebben er geen matten bij gekregen en wou dan ook ok nog met hfvragen of wij die nog krijgen want die hadden er wel bij moeten ik hoop dat jullie hier iets aan doen want mijn man heeft ook nog met marloes gesproken de spraakcomputer maar heeft daar nooit weer wat van gehoord. Vr gr D Brinkema.

Zeer prettig geholpen

Nieuwe leaseauto via Ford Wensink besteld. Tijdig en correct geleverd. Medewerkers zijn kundig, behulpzaam en vriendelijk.

Goed, gedegen en tijdig geholpen

Goed en gedegen plus goede uitleg van het euvel

Zeer tevreden.

Zeer goede ervaring.

Is altijd goed en zeer klantvriendelijk.

Top service Wensink Leeuwarden

Na aaschaf Opel Meriva Ecoflex bij Wensink Leeuwarden problemen met de LPG instalatie. Na dit probleem te hebben gemeld is dit opgepakt door de heer Rene de Wagt en hij heeft dit netjes voor ons opgelost. Top service van Wensink Leeuwarden en de heer Rene de Wagt.

gastvrij en flexibel

Elke keer dat ik bij Ford Wensink binnenloop voel ik de aandacht en vooral de tijd die ze voor je nemen. Iets wat ik regelmatig in de Randstad mis

Auto weer tip-top mee gekregen. Telefonisch overleg eerst bij extra acties wordt gewaardeerd

Zufrieden mit Reparatur

Die Bearbeitung der Reparatur war in Ordnung. Leider erfolgte der versprochene Anruf nach der Überprüfung meines Fahrzeugs nicht wie besprochen am Freitag. Erst am Montag musste ich selbst anrufen um zu erfahren, was genau defekt ist. Dank der Reparatur konnten wir pünktlich am Donnerstag wieder nach Deutschland heimreisen. Vielen Dank!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Prima geholpen, probleem vooralsnog opgelost.

Goed geholpen, duidelijk verhaal wat is gedaan.

Over Wensink Aangenaam