zeer goed

vriendelijk, flexibel, klantgericht

vriendelijk- zakelijk-deskundig

Allereerst een zeer attente een correcte actie toen mijn auto aangaf een A1 beurt nodig te hebben. Er werd meegedacht over de meest geschikte locatie van onderhoud en het gewenste onderhoud werd perfect uitgevoerd, waarbij mijn auto ook nog eens van binnen en buiten schoon gemaakt werd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helaas diverse misverstanden in de afspraken. Ben er al met al drie dagen mee druk geweest. Hoewel excuses zijn aangeboden en uitleg is geweest, heb ik niet als prettig ervaren.

Het is een heel goed bedrijf waar de auto in goede handen is. Van afspraak maken, tot de afgesproken tijd met een kop koffie erbij neem je de auto schoon mee, prima geregeld.

Klantvriendelijk en er wordt goed geluisterd naar wat er gevraagd wordt. Er wordt dan ook een goed antwoord en advies gegeven.

hans abberson top kerel

Ik was over allles, vooral de receptie super tevreden. Alleen het wasprogramma dat uitgevoerd werd is niet meer dan een 3 waard, Ze ontberen duidelijk een wasstraat.De auto zat onder opgedroogde druppels

Ik had een afspraak voor een bandenwissel om 11.30. Ik was er om 10.15. De werkplaats kon direct aan de werkzaamheden beginnen door het omzetten van de agenda. De auto was klaar om 11.30 uur.

goed, plezier en zeer klantvriendelijk

Vorige week geweest voor onderhoud en bandenwissel. Bij het maken van de afspraak kwam naar voren dat 2 banden vervangen moesten worden. De prijs van het onderhoud en de banden meteen duidelijk aangegeven. Tijdens het onderhoud kwamen extra kosten naar voren, hierover netjes gebeld en, op de factuur geen cent meer dan de afgesproken prijs. Door de werkplaats receptie ben ik klantvriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Echt een top service!

Goede ervaring

zeer goed. Was het maar overal zo goed

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn vader van bijna 90, zeker vijftig jaar vaste Fordklant (wilde bij de Forddealer blijven, daarom via Ford Winterswijk naar Wensink) kan geen auto meer rijden. Dus moet de auto helaas weg. Heeft te lang stil gestaan, accu leeg. Moet toch voor APK, plus eventueel onderhoud. Auto wordt niet opgehaald (mag best wat kosten). Slechte teleurstellende (laatste) service voor trouwe klant.

• Deskundigheid N.v.t.

Donderdagochtend op zoek gegaan naar een andere auto. Wederom een Mercedes. Aan het zoeken geweest, en bij Wensink uitgekomen. Werd netjes gebeld vrijdagochtend en voor de middag een afspraak gemaakt. Na binnenkomst kennis gemaakt met Hans en de auto. Direct werd er verteld wat de \"dingetjes\" waren. Eigenlijk maar één dingetje, achterbanden zouden voor het goede vervangen moeten worden. Zat bij de prijs in. Proefrit gemaakt, vervolgens in de onderhandeling gegaan. Er werd netjes uitgelegd wat de service pakketen waren. Waar andere verkopers voor de duurste gaan, adviseerde Hans voor de goedkoopste te gaan, daar ze de historie van de auto kennen. Inruilprijs voor onze ML was wat we in ons hoofd hadden, dus tot de aankoop overgegaan. Alles snel en netjes geregeld, waarbij het ons opviel dat de verkoper, Hans, geen \"gladde\" praatjes heeft, gewoon eerlijk zaken doet. Top !!

• Service N.v.t.

positieve ervaringen. Leuke en accurate bejegening van het personeel, zowel op de receptie als van de werkplaats.

Top. Fijn bedrijf.

Over Wensink Aangenaam