• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een afspraak voor een bandenwissel om 11.30.\r\nIk was er om 10.15. De werkplaats kon direct aan de werkzaamheden beginnen door het omzetten van de agenda. De auto was klaar om 11.30 uur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed, plezier en zeer klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week geweest voor onderhoud en bandenwissel. Bij het maken van de afspraak kwam naar voren dat 2 banden vervangen moesten worden. De prijs van het onderhoud en de banden meteen duidelijk aangegeven.\r\nTijdens het onderhoud kwamen extra kosten naar voren, hierover netjes gebeld en, op de factuur geen cent meer dan de afgesproken prijs.\r\nDoor de werkplaats receptie ben ik klantvriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Echt een top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed. Was het maar overal zo goed

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vader van bijna 90, zeker vijftig jaar vaste Fordklant (wilde bij de Forddealer blijven, daarom via Ford Winterswijk naar Wensink) kan geen auto meer rijden. Dus moet de auto helaas weg. Heeft te lang stil gestaan, accu leeg. Moet toch voor APK, plus eventueel onderhoud. Auto wordt niet opgehaald (mag best wat kosten). Slechte teleurstellende (laatste) service voor trouwe klant.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Donderdagochtend op zoek gegaan naar een andere auto. Wederom een Mercedes. Aan het zoeken geweest, en bij Wensink uitgekomen. Werd netjes gebeld vrijdagochtend en voor de middag een afspraak gemaakt. Na binnenkomst kennis gemaakt met Hans en de auto. Direct werd er verteld wat de \"dingetjes\" waren. Eigenlijk maar één dingetje, achterbanden zouden voor het goede vervangen moeten worden. Zat bij de prijs in. Proefrit gemaakt, vervolgens in de onderhandeling gegaan. Er werd netjes uitgelegd wat de service pakketen waren. Waar andere verkopers voor de duurste gaan, adviseerde Hans voor de goedkoopste te gaan, daar ze de historie van de auto kennen. Inruilprijs voor onze ML was wat we in ons hoofd hadden, dus tot de aankoop overgegaan. Alles snel en netjes geregeld, waarbij het ons opviel dat de verkoper, Hans, geen \"gladde\" praatjes heeft, gewoon eerlijk zaken doet. Top !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf positieve ervaringen. Leuke en accurate bejegening van het personeel, zowel op de receptie als van de werkplaats.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top. Fijn bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne balie medewerker werkplaats.\r\n\r\n\r\nPS lekker anoniem als je wel je mailadres moet invullen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en professioneel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service in Lichtenvoorde is echt zeer goed, staan altijd voor ons klaar, problemen worden vakkundig en snel aangepakt.\r\nWel vreemd dat deze kwaliteit bij andere vestigingen van Wensink helaas niet zo vanzelfsprekend is.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf slechte ervaring ik zal daar nooit weer een auto kopen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tot de laatste service beurt alleen maar positief, echter de laatste beurt gaf problemen omdat de benodigde onderdelen, welke bij de service beurt vervangen dienen te worden niet aanwezig waren en aldus besteld moesten worden. Hierdoor zou de service beurt in tijd nogal ( en in tegenstelling tot de afspraak ) uitlopen. De beurt dan ook in Nijmegen laten afronden. Uiteindelijk resulteerde het niet aanwezig zijn van de onderdelen in Lichtenvoorde tot 2 bezoeken en dus 2 dagdelen niet productief kunnen zijn. Reden voor mij om in het vervolg voor Arnhem of Nijmegen te kiezen mede gelet op woonplaats. Lichtenvoorde was voor mij vanaf aankoop auto HET service adres, gelet op prima afhandeling garantie claim etc. voor mij gold dan ook de regel voor wat hoort wat. Helaas twijfel ik nu.

Beste Theo, Wij vinden het vervelend dat voor de servicebeurt de onderdelen niet op tijd aanwezig waren. Een goede service staat bij ons voorop en daarom zullen wij uw bevindingen in behandeling nemen. Wij kunnen hierover contact met u opnemen. Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groeten, Steven - Webcare medewerker Wensink

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fijne garage! Gewone mensen zonder air.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en oprecht geinteresseerd. Vakwerk geleverd!

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Lichtenvoorde Mercedes-Benz