Telefonische bereikbaarheid is echt waardeloos

Echt niet normaal deze bereikbaarheid, niet een keer maar zovaak als ik bel, de belastingdienst is beter bereikbaar. Laatste keer ben ik van aalten naar de vestiging gereden omdat er gewoon niemand de telefoon opneemt en moest weten of de auto klaar was. Had deze nodig Wat bleek de auto stond gewoon gereed.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Onderhoudsbeurt en klacht aandrijflijn

Onderhoudsbeurt keurig doorgevoerd. Na een software update is helaas mijn klacht over het trillen van de aandrijflijn niet verminderd. Hierover zal ik nog in contact treden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uitstekend vakkundig aangenaam behulpzaam vriendelijk

Onderdeel was erg duur

Ik vind de onderdelen van Mercedes te duur

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk, en goede kennis van de auto

Prettige manier waarop je wordt te woord gestaan. Ook duidelijkheid over de werkzaamheden. Prijzen in het algemeen aan de forse kant.

perfect geen woorden voor

Perfect Perfect zo kan ik nog wel doorgaan. voor onderhoud ga ik naar vestiging Leeuwarden. Vertel mij of onde.houds contract ook in orde is.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Tevreden over de reparatie.

Deskundig en klantvriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Ik heb alleen een slechte ervaring gehad laatst met de bus De bus is destijds aangeschaft met een onderhouds contract .De verkoper ( N Pierik ) heeft het contract zo verkocht dat alle onderhoud en reparaties hier onder vallen ,met uitsluiting van brandstof, deuken/schade en banden wisselingen/vervangen . Dit lijkt mij een helder verhaal Ik ben dan ook boos dat ,wanner er nu een sponningsrubber van de deur aan de chauffeurszijde stuk is dit niet vergoed wordt en ik hier een rekening van krijg Graag Uw reactie hierop gr H Kappers 0651425653

• Prijs/Kwaliteit

Niet echt tevreden over de aflevering vd Citan

We zijn superblij met onze Citan laten we dat voorop stellen. We hebben een demomodel gekocht met 11.000 km erop. Echter voor een Mercedes dealer vond ik de service en aflevering echt matig. We komen zelf uit NH dus het is voor ons 2 uur rijden naar Lichtenvoorde. De eerste keer toen we daar kwamen om een proefrit te maken kwam de verkoper (H) ons al erg gehaast over. Echt een verkoop praat maken met ons deed hij niet echt omdat het leek of hij te druk was met andere dingen. Hij zei wel dat als we de auto kwamen ophalen zou hij er een feestje van maken. Op dat moment vonden we het niet erg want we kwamen daar toch alleen voor de proefrit, hij was ook niet de verkoper voor bedrijfswagen want officieel is die afdeling gesloten op de zaterdag. Per 1 november kon ik de auto ophalen. Toen we de auto gingen ophalen afgelopen zaterdag was de overdracht door de zelfde verkoper als toen we de proefrit gingen maken. Toen we binnen kwamen begroete H. ons wel maar verder gaf hij geen hand hij liep direct naar de auto om af te leveren. We hadden net een rit van twee uur achter de rug dus een kopje thee aanbieden was wel op zijn plaats geweest. Hij kwam weer gehaast over en had zijn jas aan. Hij bracht ons ook direct naar de auto . H legde snel wat dingen uit aan mijn man Reed de auto naar buiten en konden weer weg. Ik vroeg of ik nog iets moest ondertekenen. H ging naar zijn kantoor en kwam met een RDW verklaring terug. Toen we weg reden zat er heel weinig diesel in terwijl ik met de verkoper van de bedrijfsauto’s (F) had afgesproken dat de tank vol zou zijn. Ik moest van H maar F bellen voor een volle tank. F pakte vervolgens zijn telefoon niet op. Toen ging H zelf maar met F bellen. Daarna werd de auto vol getankt. We reden weg met een heel slecht gevoel . Toen we in de auto reden kwamen we enkele dingen tegen waar we niet tevreden over waren oa de ramen vd binnenkant waren ontzettend vies, geen ruitenvloeistof, ductape etc. Ik kan helaas mijn verhaal niet afmaken.

vlot vriendelijk en goed

meer woorden maken het niet beter

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en eerlijk advies.

Goede service, onderhoud en eerlijk advies. Als er extra werkzaamheden nodig zijn wordt er eerst gebeld.

Is goed tot uitstekend

perfecte service

ik ben perfect en heel netjes behandeld

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima service, onderhoud en communicatie

Fijn dat mijn auto ‘s morgens vroeg werd opgehaald en ‘s avonds thuis gebracht! Extra benodigdheden/ werkzaamheden keurig telefonisch overlegd. Prima!

• Prijs/Kwaliteit

Ik had een afspraak gemaakt met Tonnie Ruizendaal voor een kleine reparatie aan de bestuurdersstoel. Tonnie had mij goed geïnformeerd. Dus er blijken ook mensen te werken bij Wensink waar je prima iets mee kunt overleggen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Auto prima garage doetinchem prima verkoop Lichtenvoorde beter.

Garage. 9 verkoop doetinchem 5 verkoop Lichtenvoorde 8bij koop Mercedes zat er een navigatie systeem in daarvoor werd 500 euro gerekend wat ik later pas zag die wilde ik niet maar kon niet terug.kaart kan zo retour.ik heb een Tom Tom ben deze gewend en vind ik veel beter .dus die Mercedes navigatie wordt niet gebruikt.heb een paar keer vergeleken met Tom Tom.tom Tom veel beter,wil die Mercedes nav.niet

Gewoon, super service tegen een redelijke prijs.

goed verkocht al kreeg ik twee dagen na de keuze te horen dat er nieuw type was weet niet of ik daar gebruik van gemaakt had deze bevalt erg goed maar ja

Goed en vriendelijk contact gehad met werkplaats hef.

gewoon goed zo moet het overal zijn. De vriendelijk staat hoog bij deze locatie.

Over Wensink Aangenaam