helemaal top!

Super service

Top garage,je krijgt voor aanvang al een prijs wat het gaat kosten. Ook krijg je een filmpje toegestuurd als de monteur met je auto bezig is,erg leuk om te zien

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Te duur en niet klantvriendelijk!!

Prijzen worden steeds verandert, soms per dag. Inruilwaarde van uw auto is meestal 50% van de echte inruilwaarde. Mankementen worden pas NA de aankoop verholpen??!!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Slecht

Ik rij al meer dan2 jaar met deze auto en het probleem is nog niet verholpen ( startstopsysteem)

Probleem vlekkeloos verholpen.

Goed geholpen en probleem goed verholpen volgens prijsafspraak.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Probleem opgelost

Ik had vragen over een in mijn ogen te hoge rekening. Na telefonisch contact uitleg gekregen en werd dot keurig opgelost.

Buitengewoon goed geregeld

Zie boven

Goed opgelost

Tevreden

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Geweldig goed geholpen

Had de airco kapot en deze is naar volle tevredenheid gemaakt.

Snel geholpen

Fijn dat zij meedachten vwb onderhoud en apk vervaldatum met het inpassen van de servicebeurt

Goede en snelle service

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en nemen de tijd voor je!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Over het uitgevoerde werk ben ik wel tevreden, voor zover ik dat kan waarnemen. Auto is netjes opgeleverd en functioneert goed ! De factuur vond ik wel stevig. b.v. € 50,00 voor een paar ruitenwisserblaadjes is niet niks.

Prima geholpen

Blij dat het probleem is opgelost

Weer perfect geholpen

Top service.

Ik ben heel tevreden met mijn Ford auto en service. Bedankt voor de onderhoud :)

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Slechte start, moeizaam advies, groot prijsverschil in offerte en eigen berekening

Wij werden benaderd door Wensink om een afspraak te in plannen. Prima, maar de auto had ook een 10 jaar onderhoudsbeurt nodig. Dat was volgens de persoon niet nodig, distributie-riem vervanging en onderhoud was niet nodig. Afspraak zou via de mail bevestigd worden, maar niet ontvangen. Zelf contact gezocht met Wensink Lichtenvoorde. Gevraagd om advies en toen bleek wel dat de distributie-riem en onderhoud noodzakelijk. Gezien de kosten om een offerte gevraagd. Telefonisch werd medegedeeld dat het €1200 ging kosten. Al twijfelend hier akkoord voor gegeven. Op fordonderhoud.nl de Onderhoudscalculator ingevuld. Verschil was €400. Weer contact opgenomen met Wensink Lichtenvoorde en gevraagd om uitleg waar het prijsverschil in zat. Uitleg gekregen dat de waterpomp gelijktijdig vervangen sterk aan te raden was (€200). Bleef nog een verschil van €200 open staan. Het eigen systeem van Wensink gaf andere prijzen aan dan fordonderhoud.nl. Het eigen systeem zou de juiste prijzen aangeven. We hebben toen het eerder akkoord ingetrokken en aangegeven dat we bij een andere Ford garage gingen informeren. Toen kon plots het €200 prijsverschil wel overbrugd worden. Dat wekte nogal argwaan. Intussen contact gehad met twee andere Ford dealers(niet Wensink) en dezelfde vraag voorgelegd. Beiden kwamen met een offerte uit die gelijk was aan onze eigen berekeningen. Hoe kan je als nieuwe klant nu het vertrouwen krijgen dat je een goed advies krijgt tegen een eerlijke prijs? We hebben uiteindelijk Wensink Lichtenvoorde wel de opdracht gegund. De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd en de uitleg van het gedane onderhoud was goed. Ook de gevonden APK punten zijn goed toegelicht. Puur alleen om het voortraject zouden we niet weer met Wensink vervolg afspraken maken. Dat is ook de reden dat wij Wensink niet zouden aanbevelen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Tot heden uiterst tevreden over de service en onderhoudswerkzaamheden..

Bij een terugroep actie werd bij toeval ontdekt, dat de bedrading van de temperatuur sensor door een marter was aangetast. Gelijk was er een afspraak gemaakt. De volgende dag werd de kabel vervangen. Vervelende beesten zijn die marters.

Prima service zoals altijd

Zeer positief

goede wijn behoeft geen krans

goede wijn behoeft geen krans

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Klantvriendelijk en deskundige reparatie/onderhoud!!

Prettig contact. Afspraken worden keurig nagekomen.

Slecht

Twee maal een afspraak gemaakt om een auto te reserveren en die afspraak werd toegezegd . En twee maal was ik al onderweg, werd mij medegedeeld dat de auto al verkocht. Zonder excuses.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Klantvriendelijk en deskundig

Punctueel

Snelle en fijne service

Ik kon daar wachten tot mijn auto weer klaar was. Ik werd netjes geholpen en kon er ook nog koffie/thee drinken. Goed voor elkaar.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima, en goed uitleg gehad ondanks corona

Goede ervaring en leuk geholpen.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens