Vlekkeloze servicebeurt

Tussendoor telefonisch update over staat auto en de auto werd van binnen en van buiten gereinigd afgeleverd. Goede werkplaatsdesk en gastvrije sfeer.

Goed advies prima geholpen

Prima service, goed geholpen

Geweldige last minute service en snelle omschakeling.

geweldig

heel goed

Snel geholpen

Ik kon zeer snel met het probleem langskomen ondanks dat er iets werd gevonden.

Alles volgens afspraak.

Alles top geregeld. Komen afspraken na!

Zeer positief

Zoals het hoort, prima

Perfecte service

Van afspraak tot service liep het perfect.

Gewoon goed!

Gewoon goed

Vriendelijke benadering en service

Zeer correcte en vakkundige afhandeling

Voor een grote beurt in middels voor de tweede keer naar Wensink Lichtenvoorde gegaan. Uiterste correcte behandeling door medewerkers. Ook een eerlijk en klantgericht advies mbt een evt servicecontract gekregen en een van binnen en buiten keuring schoongemaakte auto weer mee gekregen.

Goed geregelde service.

Van a tot z was de afspraak goed geregeld. Vriendelijk onthaal en deskundigheid van de medewerkers. Mijn Sprinter is vakkundig gerepareerd volgens afspraak.

Prima, betrouwbaar en no-nonsense

Mijn Viano ingeruild voor een jonger exemplaar bij Wensink Lichtenvoorde. Frank heeft ons prima begeleid. M'n man heeft er ook meteen zijn auto omgeruild. Niet alles liep vlekkeloos, we moeten nog even naar de garage in Groningen voor een instelling die daar in de garage vergeten was.

Prima geholpen

Prima geholpen.

fantastisch geholpen

Snel, vlot en vakkundig!!!!

Zeer goed geholpen!

zozo

Valt me tegen dat een nieuwe auto na 3000 km aangeeft dat de olie ververst moest worden, afspraak gemaakt en is dus ook gebeurd, is verder geen probleem. Echter vreemd dat dit na 3000km al is ? en dat bij de koop van een nieuwe auto niets verteld is dat je na een x aantal km terug moet komen om alles even na te kijken (servicebeurtje). al met al mag de service / nazorg na aankoop wel iets beter.

Prettige garage

Zie boven

Snel een afspraak kunnen maken

Het probleem was spoedig opgelost.

Goede en snelle service.

Goed en snel geholpen .

Goede service en onderhoudsbeurten worden zeer goed uitgevoerd

Het maken van een afspraak voor een onderhoudsbeurt is makkelijk. De auto wordt ´s morgens gebracht. Moet er iets vervangen worden wat niet bij de reguliere onderhoudsbeurt hoort, dan krijg ik netjes een telefoontje en na overleg wordt dan besloten om dat onderdeel op dat moment wel of niet te vervangen.

Goede service en voorlichting

De werkzaamheden werden correct uitgevoerd.

Klantvriendelijkheid en professioneel

Lekkere koffie en vakkundig personeel

Over Wensink Aangenaam