Tot aan aflevering geen enkele afspraak nagekomen.

Geen enkele afspraak werd nagekomen. Auto zou klaar staan voor proefrit, verkoper was er niet, auto stond er niet,niemand wist ervan. Offerte zou gemaild worden. 2 dagen later zelf maar contact opgenomen. Nogmaals afspraak voor proefrit. Sleutel was niet te vinden, auto stond nog binnen. Accu leeg en tank leeg. Offerte wel oké. Deal gemaakt. Afleverings afspraak, zou volgende dag bevestigd worden. Zelf maar weer gebeld na 2 dagen. Bij aflevering ongenoegen geuit. Excuus vanuit bedrijf. Niet verwacht dat dit bij officiële Mercedes dealer mogelijk was. Het contact met verkoper van Ford dealer was prima heeft 3/4 van de verkoop geregeld en problemen opgelost. Ik hoop dat toekomst beter zal zijn.

Service en kennis is prima!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goede service en vriendelijk

Wel een aandachtspuntje is dat Wensink commerciëler kan en mag zijn. Bij een beurt van B.V. een bedrijfswagen... zorg dat de klant een juiste reserve wagen meekrijgt. Maak iemand alvast lekker met een nieuw model.

Zeer toegankelijk, prettige omgangsvormen en prima service.

Zie de zin hierboven

Zeer goed.

Zeer prettig geholpen, zoals afgesproken. Een aanrader.

Goede service, prettig bij het maken van een afspraak

Positief

Een positieve ervaring met deze garage. Aankoop volgens afspraak prima opgeleverd. Betrouwbaar.

Vlekkeloze servicebeurt

Tussendoor telefonisch update over staat auto en de auto werd van binnen en van buiten gereinigd afgeleverd. Goede werkplaatsdesk en gastvrije sfeer.

Goed advies prima geholpen

Prima service, goed geholpen

Geweldige last minute service en snelle omschakeling.

geweldig

heel goed

Snel geholpen

Ik kon zeer snel met het probleem langskomen ondanks dat er iets werd gevonden.

Alles volgens afspraak.

Alles top geregeld. Komen afspraken na!

Zeer positief

Zoals het hoort, prima

Perfecte service

Van afspraak tot service liep het perfect.

Gewoon goed!

Gewoon goed

Vriendelijke benadering en service

Zeer correcte en vakkundige afhandeling

Voor een grote beurt in middels voor de tweede keer naar Wensink Lichtenvoorde gegaan. Uiterste correcte behandeling door medewerkers. Ook een eerlijk en klantgericht advies mbt een evt servicecontract gekregen en een van binnen en buiten keuring schoongemaakte auto weer mee gekregen.

Goed geregelde service.

Van a tot z was de afspraak goed geregeld. Vriendelijk onthaal en deskundigheid van de medewerkers. Mijn Sprinter is vakkundig gerepareerd volgens afspraak.

Prima, betrouwbaar en no-nonsense

Mijn Viano ingeruild voor een jonger exemplaar bij Wensink Lichtenvoorde. Frank heeft ons prima begeleid. M'n man heeft er ook meteen zijn auto omgeruild. Niet alles liep vlekkeloos, we moeten nog even naar de garage in Groningen voor een instelling die daar in de garage vergeten was.

Prima geholpen

Prima geholpen.

fantastisch geholpen

Snel, vlot en vakkundig!!!!

Over Wensink Aangenaam