duidelijke afspraak en mooi op tijd

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Gemaakte afspraken worden niet nagekomen.

Heb het laatste jaar 3 keer over excuses gekregen, omdat de afspraken die waren gemaakt, ter plekke niet zo werden uitgevoerd als afgesproken. Dit heeft te maken met de, in mijn ogen, slechte communicatie bij de receptie onderling en naar de klant toe.

Alles prima geregeld

Aardige mensen . Staan je netjes tewoord.

• Prijs/Kwaliteit

Werd keurig ontvangen. Ik moest even wachten. Er werd een heerlijke kop koffie aangeboden. De vraag die ik had werd keurig be antwoord. Top.

Goed en snel geholpen

Weer een positieve ervaring gehad. Tussentijdse noodzakelijke reparatie us snel opgenomen door Ford Wensink in Lichtenvoorde en binnen twee werkdagen afgehandeld.

Prettig en behulpzaam

Prettig, meedenken, goede service

PRIMA

Zeer goed ontvangen De service en afhandeling is naar mijn wens vlot verlopen. Ga zo door.

Snelle service

Nog nooit geweest, maar heel snel een afspraak kunnen maken. Alles binnen 3 uurtjes opgelost!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Snelle service en heldere communicatie

Heel tevreden

Netjes...

Eerste onderhoud na 30.000 voor mijn Fiesta. Helemaal goed alleen jammer dat de fiets die klaar zou staan er plotseling niet was. Zijn nou net van die dingen die het totaalplaatje afmaken.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

technisch ok onderdelen wel erg duur

• Prijs/Kwaliteit

Kundige en enthousiaste medewerkers!

Hartelijke, fijne en goede technische medewerkers!

• Prijs/Kwaliteit

Gastvrij, behulpzaam, duidelijke uitleg, tevreden

Positief: onderhoudsbeurt A uitgevoerd, naar verwachting.

Oke

Alleen de sms dienst werkt niet betreft de afspraak

Goede service.

Dat zelfs de auto nog werd gewassen vond ik geweldig. Verrassend was het filmpje dat ík tijdens de werkzaamheden per sms kreeg toegestuurd. Grappig....

• Prijs/Kwaliteit

Reparatie snel en goed geregeld

Tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Tot aan aflevering geen enkele afspraak nagekomen.

Geen enkele afspraak werd nagekomen. Auto zou klaar staan voor proefrit, verkoper was er niet, auto stond er niet,niemand wist ervan. Offerte zou gemaild worden. 2 dagen later zelf maar contact opgenomen. Nogmaals afspraak voor proefrit. Sleutel was niet te vinden, auto stond nog binnen. Accu leeg en tank leeg. Offerte wel oké. Deal gemaakt. Afleverings afspraak, zou volgende dag bevestigd worden. Zelf maar weer gebeld na 2 dagen. Bij aflevering ongenoegen geuit. Excuus vanuit bedrijf. Niet verwacht dat dit bij officiële Mercedes dealer mogelijk was. Het contact met verkoper van Ford dealer was prima heeft 3/4 van de verkoop geregeld en problemen opgelost. Ik hoop dat toekomst beter zal zijn.

Service en kennis is prima!

Goede service en vriendelijk

Wel een aandachtspuntje is dat Wensink commerciëler kan en mag zijn. Bij een beurt van B.V. een bedrijfswagen... zorg dat de klant een juiste reserve wagen meekrijgt. Maak iemand alvast lekker met een nieuw model.

Zeer toegankelijk, prettige omgangsvormen en prima service.

Zie de zin hierboven

Zeer goed.

Zeer prettig geholpen, zoals afgesproken. Een aanrader.

Goede service, prettig bij het maken van een afspraak

Positief

Een positieve ervaring met deze garage. Aankoop volgens afspraak prima opgeleverd. Betrouwbaar.

Over Wensink Aangenaam