Prettige ervaring

Snap alleen niet dat de navigatie niet up to date is De nieuwe weg van Groenlo naar Enschede ligt er al twee jaar

• Reden bezoek N.v.t.

Ik werd dit keer goed ontvangen, maar het had wat spontaner mogen zijn

Bij binnenkomst was de receptionist bezigachter een beeldscherm, maar begroette mij niet. Hierdoor wist ik niet zeker of ik gezien werd. Hier ligt dus verbeterpunt. Verder netjes terwoordt gestaan.

• Reden bezoek N.v.t.

Prima service, in corona-tijdperk via video laten zien welke handelingen verricht zijn.!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Verkoper heeft z'n best gedaan

Twee keer hebben wij geprobeerd om bij Wensink in Apeldoorn een proefrit te maken met een Ford focus active. dit is 2 keer mislukt en zijn wij voor niets naar de garage gegaan. Mitchel heeft via internet een proefrit geregeld in Arnhem en heeft verschillende offertes volgens gemaakt en meegedacht in onze situatie. Ook naar de aankoop beantwoord Mitchel snel onze vragen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

goed geregeld

bedankt Maurice

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

goede service

goede service en meedenken/werken in geval van problemen. alleen is het nog steeds wachten op een update van de navigatiekaarten. Ford loopt te ver achter.

Prima, geen klachten

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Flexibel en snel opgelost

De reparatie van de claxon is een dag eerder dan gepland uitgevoerd omdat ik een schroef in mijn band kreeg. De twee problemen zijn toen die dag direct verholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

duidelijke afspraak en mooi op tijd

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Gemaakte afspraken worden niet nagekomen.

Heb het laatste jaar 3 keer over excuses gekregen, omdat de afspraken die waren gemaakt, ter plekke niet zo werden uitgevoerd als afgesproken. Dit heeft te maken met de, in mijn ogen, slechte communicatie bij de receptie onderling en naar de klant toe.

Alles prima geregeld

Aardige mensen . Staan je netjes tewoord.

• Prijs/Kwaliteit

Werd keurig ontvangen. Ik moest even wachten. Er werd een heerlijke kop koffie aangeboden. De vraag die ik had werd keurig be antwoord. Top.

Goed en snel geholpen

Weer een positieve ervaring gehad. Tussentijdse noodzakelijke reparatie us snel opgenomen door Ford Wensink in Lichtenvoorde en binnen twee werkdagen afgehandeld.

Prettig en behulpzaam

Prettig, meedenken, goede service

PRIMA

Zeer goed ontvangen De service en afhandeling is naar mijn wens vlot verlopen. Ga zo door.

Snelle service

Nog nooit geweest, maar heel snel een afspraak kunnen maken. Alles binnen 3 uurtjes opgelost!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Snelle service en heldere communicatie

Heel tevreden

Netjes...

Eerste onderhoud na 30.000 voor mijn Fiesta. Helemaal goed alleen jammer dat de fiets die klaar zou staan er plotseling niet was. Zijn nou net van die dingen die het totaalplaatje afmaken.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

technisch ok onderdelen wel erg duur

• Prijs/Kwaliteit

Kundige en enthousiaste medewerkers!

Hartelijke, fijne en goede technische medewerkers!

• Prijs/Kwaliteit

Gastvrij, behulpzaam, duidelijke uitleg, tevreden

Positief: onderhoudsbeurt A uitgevoerd, naar verwachting.

Oke

Alleen de sms dienst werkt niet betreft de afspraak

Goede service.

Dat zelfs de auto nog werd gewassen vond ik geweldig. Verrassend was het filmpje dat ík tijdens de werkzaamheden per sms kreeg toegestuurd. Grappig....

• Prijs/Kwaliteit

Reparatie snel en goed geregeld

Tevreden

Over Wensink Aangenaam