Goede service, nette mensen, heel fijn

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afspraak maken ging gemakkelijk. Fijn dat er een leenfiets was. Toen de auto nog niet klaar was (er moest een band besteld worden) en ik wel vervoer nodif had kreeg ik een leenauto mee. Helaas was de lakschade niet hersteld. Dit moest ik zelf constateren, werd er niet bij verteld. Er waren geen lakstiften beschikbaar.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service, maar overleg is fijn

Onderhoudsbeurt en apk. Werd gebeld over lampjes die vervangen zijn en dat verder alles oké was. Dus auto weer opgehaald. Dan zie ik op de factuur toch punten staan die ik ook van tevoren had willen weten en daar wel of geen opdracht toe had gegeven

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Remmen niet nagezien en knipperlicht niet vervangen

Remmen niet nagezien en knipperlicht niet vervangen. Dit kwam doordat leaseplan er geen toestemming voor gaf. Maar de remmen zijn wel schoongemaakt maar piepen nog erger. Mochten niet vervangen worden. Heb dit telefonisch al 2x gemeld bij leaseplan maar 3× doe ik niet. Dit geldt ook voor knipperlicht!!!

Fantastisch!

Deskundigheid, service, alles perfect in orde. Fijn om één enkel aanspreekpunt te hebben.

Geen tevreden klant

Afspraak gemaakt om 9.15 uur. verzoek Wensink 10 min eerder. Dan verwacht de klant dat onderhoudsbeurt ook start om deze tijd. om 15.00 uur telefoontje of er nog systeemreiniger moet woorden toegepast. Stond al op opdracht. De auto moest nog voor APK woorden afgemeld en was dan klaar. Ik heb mij om 16.00 uur bij werkplaats gemeld. Auto moest toen nog steeds woorden afgemeld. heb zeker nog 20 minuten moet wachten. op mijn verzoek geen wasbeurt meer in verband tijd. Er is ook gen ruiten vloeistof toegepast aan gezien ik dit zelf net had gedaan .Maar wordt bij het opmaken van factuur geen rekening gehouden met niet verrichte werkzaamheden.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Betrouwbaar , benaderbaar en vriendelijk.

Onderhoud bij Wensink , geeft mij het gevoel de auto aan vakmensen te geven die net meer doen dan te doen gebruikelijk.

Betrouwbaar

Goed advies en leveren zoals afgesproken

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Niet alle opdrachten worden uitgevoerd.

Ik heb nu al 3 keer gevraagd de navigatie te updaten en steeds worden er argumenten bedacht om het niet te doen. (er komt binnenkort een nieuwe uit, het kaartje moest nog besteld worden of niet alle werkgevers gaan er mee accoord) Zeg dit dan van te voren en niet bij het ophalen. Verder een keurig bedrijf.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Snel behulpzaam en vakkundig vriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed ontvangen. Het probleem opgezocht en behandeld, terwijl ik kon genieten van een kop koffie.

Aanvankelijk kon ik pas over veertien dagen geholpen worden, werd mij telefonisch uitgelegd. Toen ik aangaf echt problemen te hebben, als de auto niet snel nagekeken kon worden, omdat ik er mantelzorg bij had, op 50 kilometer van mijn woonplaats, kon het gelukkig dezelfde dag. Bovendien zou het raar geweest zijn om veertien dagen te moeten wachten, terwijl de auto onder garantie reed en mobiliteit-garantie had. Zowel bij huis, als langs de weg, zou ik dan meteen geholpen worden. Het is in elk geval uitstekend opgelost en ook nog heel voortvarend. Het was een goede ervaring met Ford.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk en kundig, maar wel wat vergeten

Medewerkers komen vriendelijk over, goed geholpen. Echter is de afspraak niet volledig doorgekomen in de werkplaats, aangezien de gewenste brandstofsysteemreiniging niet is uitgevoerd. Geen ramp, wel jammer. Tevens een kleinere leenauto meegekregen dan afgesproken. Verder lijkt alles netjes te zijn uitgevoerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Dik uur wachten zonder uitleg.

Kwam gisteren voor verkeerd gestelde koplampen. Na een uur wachten gevraagd of het nog lang zou duren. Bleek dat er nog niet met mijn auto was begonnen. Druk etc. als excuus. Twee man bij de receptie en ook genoeg mensen in de werkplaats. Hierna direct geholpen door een aardige, deskundige monteur.

Perfecte service!

Wederom supersnel en perfect geholpen! Erg jammer dat mijn contactpersoon Simon Heeringa ingezet gaat worden op een andere vestiging.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Professioneel, klantvriendelijk en klantgericht.

Zeer goede dienstverlening en altijd vriendelijk.

Keurig!!

Prima bedrijf! Goede service

Vakkundig en snel geholpen

Op het tijdstip van de afspraak ben ik direct geholpen door de medewerker van Ford Wensink in Leeuwarden. De storing werd snel vastgesteld en na overleg met mij is de storing snel verholpen. Na ongeveer een uur kon ik weer de weg op. Top.

Positief

Na helaas een negatieve ervaring aangaande de inruilprijs van onze VW, toch een positief beeld van Wensink. Wat bleek, dat een stagiaire een bod had gedaan op onze auto. Dit was ver beneden de bekende koerslijsten die dealers hanteerden. Nu kwam er een telefoontje van een vertegenwoordiger van Wensink met bovenstaand uitleg en met de vraag of wij nog zoekende zijn. Hierop stelde hij voor om toch nog langs te komen en bood zijn excuses aan voor de miscommunicatie van deze stagiaire. Wij zijn nog ff langs geweest en gelukkig kon Wensink nu wel de richtprijs hanteren die ruim 2000 euro hoger lag. Jammer genoeg stond er niets van onze gading bij en ondertussen hebben wij de auto ingeruild bij een concu collega van Wensink.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ze hebben nu meerdere merken in het pand, wat je goed kan merken in het beperkt aantal parkeerplaatsen.

flexibel in wijzigen afspraken

service beurt, software matige storingen, goed opgelost zoals het ernu uit ziet, prettig te woord gestaan en door verandering van mijn planning tweemaal, perfecte medewerking om afspraak door te zetten.

Uitstekende klantenservice

De communicatie met verkoper Simon Heeringa verloopt zeer prettig! Betrouwbaar en korte lijntjes. Top!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Direct, snel en een mooie prijs.

Alles mooi vlot verlopen en na wat onderhandelingen de koop rond gemaakt. Vlot en keurig afgeleverd en de Fiesta ST is mooi compleet uitgevoerd en rijd super.

prima donna

prima donna

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Waarschijnlijk prima onderhoud, slechte service

Voor het eerst een afspraak gemaakt voor onderhoud aan mijn Ford focus bij Wensink Leeuwarden. Ik ben niet terug gebeld dat de auto klaar stond, vervolgens heb ik gebeld maar de dame van het centrale nummer kon me niet verder helpen en zocht geen contact met de garage, aangekomen bij de garage moest ik eerst wachten totdat verkoper klaar was met zijn berichtgeving op de mobiele telefoon en tenslotte is er geen contact opgenomen over de service abonnementen. Eenmaal aangekomen in mijn auto zag ik de hanger aan de binnenspiegel met de tekst : we gaan voor een 10. Ik ben niet overtuigd.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima ervaring, je wordt snel geholpen.