Vriendelijk, beleefd en goed geholpen in een schone keurige omgeving door nette betrokken mensen.

Ik ben goed en vriendelijk geholpen door beleefde nette persoon die zich duidelijk bij de klant betrokken voelde, in een keurige zaak, waarbij naar mijn beoordeling een goede kwaliteit werk is geleverd.

Prima afhandeling

Prima schade afhandeling

Top service!

Alles werd in het werk gesteld om de storing in mijn auto zo goed mogelijk op te lossen en het ongemak zo beperkt mogelijk te houden.

Zoals je verwacht van een gerespecteerde autodealer.

Het plannen van een afspraak was even een dingetje, dat ging niet helemaal goed. Is wel tot tevredenheid opgelost.

Goed behandeld

Door verkoper goed behandeld, duidelijke afspraken

Lekker snel geholpen

Klantvriendelijkheid en service gericht denken.

De klantvriendelijkheid en het gevoel dat je als klant belangrijk bent draagt bij aan het gevoel dat je een goede keuze hebt gemaakt met Wensink als garage.

Geweldige service en voorlichting

Zie boven

Alweer uitstekende ervaring bij Wensink Leeuwarden

Welk beter bewijs kun je leveren als je een paar maanden geleden in een review schrijft dat je Ford Wensink Leeuwarden zou aanbevelen aan anderen voor de aankoop van een andere auto? Uiteraard, binnen een half jaar nóg een auto bij ze kopen. Dat hebben we dan ook gedaan toen onze 2e auto aan vervanging toe was. Eerst even op internet gekeken of de aangeboden netto deal op de Fiësta echt zo scherp was als het leek en dat bleek het geval. Na het werk even langs gereden en een proefrit was zo geregeld. De wagen is voor het B-segment zeer rijk uitgerust, zelfs al in Titanium-uitvoering. Met 100pk is de auto ook best vlot en de kinderen kunnen zich helemaal uitleven met het B&O geluidssysteem in combinatie met Apple CarPlay. Wat kun je je nog meer wensen? Een goede inruilprijs natuurlijk, en die kregen we ook. Conclusie; We hebben nu 2 wagens van Ford Wensink Leeuwarden op de oprit...

Super geregeld!

Uitstekende service.

Mijn auto conform afspraak om 8 uur 's morgens gebracht. In de showroom kon ik nog even op de laptop mijn mail checken met een lekkere cappuccino erbij en om half 10 werd ik geroepen dat mijn auto weer klaar stond. Ideaal !!!

Super service

Zeer klantvriendelijk. Namen ook de tijd om de auto te wassen en matten uit te kloppen. Auto kon, zonder van te voren af te spreken, op de door mij gewenste tijd weer opgehaald worden. Heel fijn!

Vriendelijke, duidelijke en vlotte service

Bovenstaande zegt alles

Super service

Werkzaamheden keurig en duidelijk uitgevoerd, auto keurig gewassen en gereinigd terug gekregen, absolute top service!

Zeer klant gericht

Denken met je mee zijn zeer klantvriendelijk geweldige service

daadwerkelijkklantgericht

Door (naar verwachting) tijdelijke problemen met het zicht aan beide ogen is rijden voorlopig niet aan de orde. Voor Wensink geen probleem, auto werd gehaald voor een gratis zomerbeurt en navigatie-update en vervolgens weer thuis gebracht. Klasse!

Klantvriendelijk garagebedrijf

In de optelsom tevreden over Wensink. 1 ding vind ik jammer: wanneer je een onderhouskontrakt voor 3 jaar afsluit, is mijn mening, dat een brandstofreiniging daarin hoort te zitten. Uiteraard is dit besproken met de receptionist.

Fijn ontvangst

We hebben hier een nieuwe Ford Focus Titanium Business gekocht. Zijn heel vriendelijk en prettig geholpen. Ook met de aflevering van deze auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate nette en correcte ontvangst. Sympathieke monteur die heel erg zijn best doet om uit te leggen wat er aan mijn auto mankeert. Keurige garage. Heel goede indruk op mij achter gelaten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In leeuwarden heb ik altijd goede service. Ze kijken rustig mee wanneer er problemen zijn met de auto. Ook inplannen van onderhoudsbeurten kan op korte termijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al wat langer klant en het altijd perfect. Ook nu weer voor een APK. Kon er op wachten onder het genot van een lekker bakje koffie en een krantje. Super. Weer een 10 !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima! Aandacht voor de klant. In overleg proberen een zo’n goed mogelijke oplossing te creëren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, niet duur voor een dealer en afspraak is afspraak. Zeer correct.

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Ford Leeuwarden