Netjes en correcte service,doen wat je brloofd

goed en prettig

goed en prettig

Te vrede

Er was iets mis gegaan maar daarna hebben ze het netjes opgelost bedankt hier voor verder ben zeer tevreden hoe ze het hebben aan gepakt tot ziens

Alles OK

Alles OK

Snelle en goede service

Snel geholpen bij de balie, APK keuring snel gedaan en netjes meegedacht over een aanstaande jaarbeurt

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima geregeld en uitgevoerde werkzaamheden, fijn vervangend vervoer

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Super klantvriendelijk en goede service

Onaangekondigd langsgekomen met een vage rammel in de auto. Direct werd ik geholpen. Ik kon een leenfiets krijgen voor de dag en werd al snel teruggebeld met de diagnose. Reparatie was mogelijk maar doordat er materiaal besteld moest worden, pas de volgende dag klaar. Einde middag weer een telefoontje: de onderdelen waren al geleverd en de reparatie was dezelfde dag mogelijk. Top!

Professioneel en grondig!

Auto werd opgehaald en geheel gereviseerd weer terug gebracht, auto rijdt weer als een zonnetje!

Aardig personeel en de auto rijdt na 10 jaar nog steeds perfect

De auto wordt 1 x per jaar thuis opgehaald voor de APK keuring en een beurt. Geweldige service. Grotere reparatie - indien nodig - gebeurt altijd in overleg. Auto wordt gewassen weer thuisbezorgd.

Erg duur

Eenvoudige beurt, 500 euro. Betaal normaal 175€. Schande. Dit was 1-malig omdat ik een nieuwe auto heb.

Fantastisch!

Altijd vriendelijk geholpen bij Wensink! Er werken mensen met kennis. Goede service!!

Perfecte service

De auto werd zelfs in Lochem opgehaald zelfs nadat de monteur uit Lochem en vergeten was op te halen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik was wat later dan afgesproken, maar dit was geen probleem voor de Ford medewerkers. Top.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik kwam voor de APK. Deze was goed en ik ben goed geholpen.

Prima garage

Vriendelijk personeel en een zeer goede service. Auto was binnen een halve dag al weer klaar.

Prima service!

Prettige ontvangst, goede zorg voor mijn auto.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Voelt de laatste tijd niet meer als “mijn” garage.

Eenmaal in december 2021 en nu tweemaal in april bij de garage geweest. De parkeerplaats stond telkens volgepakt met allerlei auto’s van diverse merken — vandaag zelfs bedrijfsauto’s van Ford zelf die daar helemaal niet voor onderhoud komen - en wel zodanig dat er voor mij als klant vandaag zelfs na het nodige heen en weer gedraai en gezoek geen andere plek meer te vinden was dan vlak voor de ingangsdeur. In de showroom waan je jezelf in een 2de-hands autohandel; ook daar een allegaartje van automerken, Ford auto’s zijn er vrijwel, zeker op de voorgrond, niet meer te zien, terwijl die m.i. toch het visitekaartje zouden moeten zijn. Kortom, het is een wanordelijke zaak geworden, waardoor ik mij als klant daar niet meer thuis voel. Deze ervaring heb ik inmiddels ook van anderen vernomen, dus de nu door Wensink ingeslagen weg lijkt mij niet de juiste. En aan het personeel ligt het niet, want dat is als vanouds vriendelijk en behulpzaam !

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Aardige mensen

& prima service

Uitstekend!

Volgens afspraak, goede communicatie, prima service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Buitengewoon goed geregeld en uitgevoerd.

Zeer professioneel en uitstekend uitgevoerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Veel te duur naar andere garage gegaan

Ik ben bij mijn garage voor hetzelfde 1000 euro goedkoper uit met originele onderdelen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

goedervaring.

Goede en vriendelijke service. Er werd snel een leenauto ipv een leenfiets geregeld voor mij vanwege het slechte weer. Wielenwissel razendsnel uitgevoerd na eerst te zijn vergeten. Hulde.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Auto voor APK. Had hele dag verwacht maar middags al klaar! Vriendelijk geholpen. Top.

Goed geholpen.

Goed geholpen, alleen jammer dat ik naar Deventer moest om de ruit te laten vervangen!

• Reden bezoek N.v.t.

Dortmundstraat 2