Snelle en correcte service

• Reden bezoek N.v.t.

ik krijg geen rekening ?1?

Bandenwissel

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

niet op tijd .

Ga ik op vakantie moet mijn navigatie vernieuwen gaat het mis kan gebeuren vraag of voor de vakantie in orde komt ? Ja zeker ,dus echt niet . Was niet prettig.

prettig geholpen

goede communicatie en vriendelijk te woord gestaan

In een woord geweldig

Die mensen aan de balie laten zien wat service en vriendelijkheid is. Echt top snel geholpen in deze tijd met top service. Vasthouden die gasten daar

goede en snelle service

Prijs / kwaliteit lijkt me OK. Kan ik niet goed beoordelen. Mijn 16 jaar oude Fusion rijdt wel weer als nieuw na het vervangen van de koppeling en het (gratis) vervangen van de accu.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ben zeer snel en goed geholpen

Ondanks de drukte bij jullie ben ik snel geholpen . De airco was defect en ik ga a.s. zaterdag met vakantie. Maar ik ben binnen een dag geholpen en hij doet het weer perfect.

onvriendelijke mensen

Ik heb telefonisch een afspraak ingepland. Tijdens dit telefoongesprek heb ik de dame aangegeven wat de mankementen aan de auto zijn. Bij de balie op de dag van het onderhoud, wist de receptionist nergens van. Bij de meldingen van de mankementen kreeg ik te horen dat ze wel een update zouden uitvoeren, in de hoop dat het dat dan goed zou komen. Het waren bekende problemen bij Ford.

• Deskundigheid N.v.t.

Goede uitleg van zaken

Werd goed op de hoogte gehouden door de heer ruesink

Gewoon goed

Goed geregeld

Goed geholpen.

Goed en vlot geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles was goed en netjes afgehandeld. zoals het hoort bij een dealer

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettige medewerkers, afspraken goed nagekomen

Al 30 jaar klant, geen reden voor verandering

Vriendelijk, adequaat en pro-actief

Lease maatschappij maakt bezoek garage steeds moeilijker. Receptie Deventer gaat daar pragmatisch mee om zodat ik er als klant minimaal last van heb.

goede ervaaring

het ging prima en ben uitstekend geholpen

Schaf het callcenter af.

Bezoek aan de werkplaats was prima maar de communicatie vooraf slecht en onpersoonlijk.

Super service

Vriendelijke medewerker en service volgens afspraak.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service, keurig personeel.

Goed op de hoogte gehouden van de voortgang

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onvriendelijk, slechte service, geen vertrouwen

Werd onvriendelijk ontvangen toen ik de auto kwam brengen. Ik zou om een leenfiets hebben gevraagd maar die was er niet. Gelukkig had ik er niet om gevraagd!! Auto zou om 15.00 klaar zijn maar telefonisch bij het maken van de afspraak was mij 14.00 uur gezegd. De man achter de balie begon te zuchten en geïrriteerd het een en ander door te strepen op de bon. Voelde me behandeld als 1 of andere zeur terwijl ik daar bijna 500 euro kom afrekenen!!! Weer een slechte ervaring met Wensink en mijn volgende auto zal dan ook geen Ford meer zijn, want ik vind het een waardeloze dealer. Klaar mee.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Rare ontvangst bij balie in deventer

Erg amicale man die probeert grappig te zijn maar dat niet is.En mij gaat bellen als ik er niet 12.30 ben maar 12.43 met de vraag of we elkaar goed begrepen hadden? Er stond niemand op de leenfiets te wachten. Rare gang van zaken ook omdat we mail kregen dat auto onderhoud moest maar dit toch niet hoefde bleek achteraf . Ik plan nooit meer digitaal afspraak binnen heb ik geleerd.

Wederom prima!!

Ik had gekozen om te wachten. Was gepland 2 uur, was ook ca. 2 uur. Top ! Kon fijn even een fiets lenen voor een boodschap en daarbuiten fijn een babbeltje kunnen doen met balie en monteur. Even lachen ook altijd leuk. Heldere prijzen(tuurlijk kan altijd goedkoper :-) ) goed uitgelegd en begrijpelijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service, wel flinke factuur

Wij zijn tevreden met de uitgevoerde werkzaaheden. Maar in deze tijd van inflatie valt een factuur van meer dan €500 wel hoog uit.

Vriendelijk en goed

Prettig

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima, goed overleg over benodigde werkzaamheden.

Prima, goede en prettige service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geen gezeur over de garantie.

Dortmundstraat 2 7418BH Deventer

Over Wensink Aangenaam