Geen verrassingen maar ook niet verrast

lange wachttijd bij de receptie, correcte oplossing van het probleem, fors te hoge prijs in vergelijking met andere accu aanbieders. Dus geen aanrader voor een andere accu. Valt mij zeker tegen omdat ik als onderhoudscontract deelnemer voordeliger verwacht dan de geldende Ford prijzen op internet

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima verzorgd en fijn dat er meegdacht is over de kosten en een aftermarket part is gevonden

Fijn dat er meegedacht is over de kosten en een aftermarket part is gevonden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Contact leggen gaat momenteel niet soepeltjes

Als ik bel met algemeen nummer krijg ik altijd een telefoniste aan de lijn en die verbind dan door naar de locatie. Dat duurt geregeld een minuut of 7. Onlangs werd ik gebeld door een 088 en dat bleek het nummer te zijn van Ford Deventer zelf. Die heb ik nu opgeslagen en rechtstreeks benaderd. Dit verliep weer een stuk beter. In overleg het kleine onderdeeltje zelf vervangen, want het ging om een lampje van mijn buiten spiegel (Ford Focus)

Gastvrije ontvangst

Ik kwam voor een APK keuring. Zowel de ontvangst bij de balie als het gesprek met de monteur na afloop waren toonbeeld van gastvrijheid en 'de tijd nemen'. Erg fijn.

Uiterst tevreden

Makkelijk afspraak gemaakt, snel beurt gerealiseerd, gereedmelding auto goed gecommuniceerd, uitleg verrichte zaken top, auto netjes gewassen en vervolgens rekening tevredenstellend.

****(

Afspraken worden keurig nagekomen

Gemakkelijkin het afspreken van een datum voor onderhoud

Beetje gotisch.

Afspraak 7 weken voor de eerste 20.000 km gemaakt inclusief een leen auto, 1 dag van te voren een mail, er is geen leen auto beschikbaar! nieuwe afspraak maken?? Ik had 4 punten genoteerd, sterretje in de voorruit, vreemd geluid bij vlot wegrijden....

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Heldere communicatie v.w.b. gebreken en kosten aan voertuig.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik heb een verzoek, verzoek word naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ik betaal. Iedereen tevreden.

Alles gewoon goed.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettig en goed geholpen.

Prettig en goed geholpen.

Beetje gemengde gevoelens

Auto heeft regulier onderhoud gekregen. Normale beurt gehad plus twee nieuwe banden. De vooraf gereserveerde leenfiets was helaas niet beschikbaar, in plaats daarvan werd ik door een monteur gebracht. Door drukte bij de wasstraat was de auto helaas niet gewassen. De remschijven moesten vorig jaar vervangen worden volgens deze garage, ik had er toen voor gekozen om dit nog niet te doen, nu waren de remmen toch nog goed (?). Uiteindelijk best hoge rekening (874 euro) voor de werkzaamheden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Slechte ervaring en helaas is de Ford-dealer zo slecht

De prijs op de website was 199 euro voor een Ford Economy service en is inclusief 20 punten check, inclusief verversen motorolie, oliefilter, luchtfilter en aircofilter Er zijn alleen wat controles gedaan en alleen de motorolie en het filter zijn ververst.Bij betaling was het bedrag 269 euro.In overleg met de medewerker zei hij dat hij helaas van niets weet. En het periodiek onderhoudsblad is niet veranderd

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Onderhoudsbeurt is conform afspraak verlopen

Fiets stond netjes klaar en men meldde mij keurig dat de wagen weer klaar stond.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Klantvriendelijkuitleg en hulp bij de het navigatiesysteem.

Eerst bellen bij een reparatie , uitleggen en vragen of de reparatie mag worden gedaan. Vriendelijk.

• Reden bezoek N.v.t.

Het is vriendelijk en goed verlopen, geen opmerkingen.

Het is vriendelijk en goed verlopen, geen opmerkingen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima hulp, helder verhaal en keurige service

Prettige ervaring. Mijn eerste kennismaking net wensink en naar alle tevredenheid.

Alles prima geregeld!

Plus als verrassing de auto gewassen en uitgezogen. Top!

Duurde erg lang

Bijna 3 uur moeten wachten zonder dat ik tussendoor geïnformeerd ben over status. Bleek dat ze wat langer nodig hadden omdat er wat vervangen moest worden, is uiteraard prima maar als ik op 10 meter afstand koffie zit te drinken, dan verwacht ik wel dat je daar even over bijgepraat wordt.

Aardige behulpzame medewerkers

Je wordt netjes geholpen. er is een mooie plek om een kopje koffie te drinken. Wat nog wel aandacht verdiend is een goede werkplek om goed achter je laptop te kunnen werken, als je wacht op de uitvoering van de werkzaamheden in de garage. Huidige plek is wat weggestopt, oude bureaustoel en bureau is niet op hoogte in te stellen.

• Deskundigheid N.v.t.

Alles wordt prima geregeld

Ik heb geen klachten alles was goed geregekd

Prima ontvangen

Fijne leidinggevenden en monteurs

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Kom er al meer dan 25 jaar, wordt er altijd prettig behandeld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettig ontvangen en met een kopje koffie gewacht tot de auto klaar was.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

werkzaamheden goed (denk ik), communicatie kan beter

APK is netjes uitgevoerd Nummerplaat ook vervangen De werkplaats medewerker die de sleutel aannam was communicatief niet heel sterk. Na afloop was niet duidelijk of de extra vraag die ik gesteld heb ook gecheckt is.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.