Wij zijn wel super tevreden over de service en het vervangen van de motorolie. Wel hadden wij het prettiger gevonden om van te voren even te worden geïnformeerd dat de ruiterwisserbladen aan vervanging toe zijn. Dit wordt dan tijdens het vervangen van de motorolie zo maar gedaan. Nodig dat begrijpen wij ook maar toch?

prima zoals afgesproken

goede service

• Reden bezoek N.v.t.

uitstekend

hierbij mijn dank voor het vinden en de weer in mijn auto gelegde, reeds lang geleden zoek geraakte ring. Een absolute verrassing. Bedankt!!!

Vriendelijk en correct behandeld

Zoals boven vermeld.

snel en correct geholpen

ik kwam slechts voor het vervangen van een koplamp, maar binnen 20 minuten was alles geregeld.

top

Bedankt voor het lenen van de auto!

Echt tevreden.

Ben al jaren blij met de ford garage, voorheen ford Deventer, sinds een aantal jaren Ford Wensink. Zijn inmiddels verhuist naar Ermelo, maar blijf mijn auto onderhouden bij Ford Wensink.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

snel aan de beurt en goede koffie

fijn dat ik snel kon komen met de focus voor een beurt. auto gaat nooit kapot dus, tot heden in totaal 14 jaar focus, ben ik zeer tevreden.

netjes en top gedaan.

Was service beurt prima in orde kan weer vooruit komende jaar. Bedankt allemaal.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

goed bedrijf met kundig vriendelijk personeel

Zeer plezierige service

Prima ervaring

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onderhoudsbeurt prima gedaan. Contact was prettig. Er werd gevraagd naar opmerkingen en daar is serieus naar gekeken.

Begon stroef, goed opgelost

Er ging wat gemail aan vooraf (Wensink contact center) m.b.t. wel/niet vervangend vervoer. Uiteindelijk door Ford Deventer zelf teruggebeld en vervangend vervoer werd 'gewoon' geregeld. Dus prima service !

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals je van een topdealer verwacht, gewoon top

Klantgericht, professioneel en deskundig van aanmelden tot en met ophalen

Helemaal oké.

Helemaal oké.

Snel afgehandeld

Afspraak gemaakt voor bandenwissel en volgens Afspraak afgehandeld Ik kwam er later achter als ik online een afspraak had gemaakt er een prijsverschil in zit van €5

Nare nasmaak

Het beste was de koffie. Ik had om 10.30 uur een afspraak voor een ( eerste) 30.000 km beurt. Om 11.45 uur kreeg ik van de baliemedewerker het rapport met de mededeling dat de auto klaar was. De rekening zou ik per mail krijgen. Ik begrijp dat de medewerker met goed fatsoen de rekening naar er direkt wilde geven. Hij zou zich waarschijnlijk plaatsvervangend schamen : € 394,00 !!! Wat is er vervangen? Een olieaftapplug, het oliefilter, het aircofilter, 4.6 liter motorolie en een liter ruitenwisservloeistof. Grofweg aan materiaalkosten schat ik € 100 / € 125. Om dan voor ongeveer anderhalf uur werkplaats ca € 270,00 te rekenen…. Kortom : behalve van de koffie heb ik er een nare smaak aan overgehouden.

• Deskundigheid N.v.t.

Matig

Bij bellen werd ik verkeerd voorgelicht, waardoor ze me eerst naar een verdere vestiging doorstuurden, omdat ze bij het algemene nummer in overleg met deze vestiging zeiden dat ze het niet deden. Daarom naar andere vestiging gereden, waarnaar ik het toch gemaakt kon laten worden bij mijn eigen vestiging. Telefonisch was het slecht, omdat er een tussenpersoon tussen zat en ik niet de vestiging aan de telefoon kreeg. Uiteindelijk ook meer moeten betalen (het afgeronde bedrag), dan wat van te voren gezegd is. Het kon wel snel en goed gemaakt worden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Nette afhandeling van de onderhoudsbeurt door een vriendelijk en behulpzame baliemedewerker .

Zowel de aanmelding / inplannen van de onderhoudsbeurt en de beurt in de garage door vriendelijk personeel afgehandeld.

Correcte behandeling

Diagnose was correct; prognose ook. Het enige echte minpunt is de opbouw van de rekening. Alle boutjes en moertjes worden vermeld, maar niet het aantal uren en de prijzen van de onderdelen. Uiteraard staat er wel een totaalbedrag, maar geen opbouw ervan. En dat stoort me heel erg.

Goede, snelle service

Had problemen met auto, werd direct geholpen.

Topservice zoals altijd

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima en zorgvuldig geholpen.

Helaas was mijn probleem (software-update) niet te verhelpen maar dit moet door ford Nederland worden opgelost.

Lang wachten.

Heb pitchstopabonnement en kwam met lekke band. Ruim een uur gewacht.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Kom al 40 jaar bij fort. Service prima en klantvriendelijkheid optimaal.

Dortmundstraat 2 7418BH Deventer

Over Wensink Aangenaam