Top service. Alle lof voor mitchel van wensink deventer

super goed geholpen. Wat een service top mitchel hoe je dit voor ons voor elkaar hebt gekregen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

goede service

werd netjes en snel geholpen

Netjes geholpen, keurige medewerkers, auto schoon terug

Netjes geholpen, keurige medewerkers, auto schoon terug

Netjes en goed geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Professioneel team, uitstekende chef werkplasts

Aandrijfas van mijn Ford Kuga is onder garantie vervangen. De as was niet voorradig en het duurde een paar weken voordat de reparatie uitgevoerd kon worden (daar kon de garage niets aan doen). Jammer dat de afspraak gemaakt wordt door een uitstekende medewerkster van een centrale dienst. Dat schept echter wel afstand tussen klant en het garagebedrijf.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede uitleg en netjes behandeld

Voor mij al 25 jaar een vertrouwd adres.

Prettige ervaring

Alles tot volle tevredenheid verlopen

• Reden bezoek N.v.t.

Goede Service

Alles was goed geregeld prijsopgave vooraf . afspraak is afspraak

Fantastisch!

Weer zoals altijd: alles keurig gedaan! Perfect onderhoud en de auto echt schoon gewassen! Zelfs de matjes waren gestofzuigd! Bedankt voor jullie fantastische service!

Houtje touwtje....

Bij ontvangst met “ je” aangesproken, bijna contactarm. Hier is veel te winnen. Deze site spreekt over de klant met “u”. Leer dat ook de receptionist.

• Deskundigheid N.v.t.

Heel goed

IK ben naar tevredenheid geholpen

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer prettig, professioneel garage bedrijf

Aankoop andere Ford auto (en inruil oude) verliep prima. Deal snel gesloten. Monteurs in werkplaats zijn erg kundig. Ik kom er al jaren.

altijd geweldige service

De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en bereid vragen en problemen zoveel mogelijk direct en zorgvuldig af te handelen.

• Prijs/Kwaliteit

een lampje vervangen ging vlot

ok

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Ik ben vertrokken met het idee dat het probleem niet echt verholpen is én dat het te prijzig was.

Ik heb nog steeds vocht in mijn koplamp (de reden van mijn servicebezoek). De monteur liet mij zien wat hij aan het probleem heeft gedaan (gaatjes geboord in de koplamp.......maar dat had ik zelf gedaan...Hij heeft heus wel ergens geboord dat geloof ik wel maar wees de door mij geboorde gaten aan.). Lampjes zijn vervangen, fijn. Garage gaf aan dat vochtprobleem enkel volledig te verhelpen is door bumper e.d. los te draaien en dat dat zo'n 450 euro zou gaan kosten...dat zou niet de bedoeling zijn..... Dit is mij echter niet voorgelegd/ voorgesteld. Nu moet ik dit wellicht alsnog laten doen bij een andere garage. Ik moet nu veel rijden met het licht aan zodat het vocht verdampt. Al met al ben ik in teneur vertrokken. Verbaal ben ik niet sterk genoeg om mij ter plaatse te verweren.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen door vriendelijke medewerker

Prettige ervaring in het algemeen. Een verbetering zou meer duidelijk details over de werkzaamheden op de bon te beschrijven, bijv er stond alleen “wisselen set zomer en winterwielen” op de bon. Balanceren van de wielen stond er niet op terwijl dit was wel gevraagd. Maar overal beste wel tevreden met de service.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk personeel en juiste service

Langs gekomen met een vervelende storing. Juiste diagnose gesteld en snel opgelost zodat mijn weg vervolgd kon worden. Top service.

Top Organisatie!

Echt top! Paar weken geleden een Audi gekocht bij Wensink in Deventer. Alleen voor wat noodzakelijk reparaties kon ik in Elst terecht! Elst heeft het geweldig op gepakt en snel gehandeld met de reparaties! Werkelijk top organisatie! 😇 Duimpje omhoog!👍🏻

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en klantvriendelijk en prijs is ook redelijk ondanks dat ik het onderdeel zo duur was.

Vriendelijk, professioneel en adequaat

Alle bezoeken heb ik als zeer positief ervaren.

Positief

Persoonlijk

Persoonlijk en goed geholpen

Ik kom graag bij jullie. Wordt door Ford goed geholpen en een goede service.

Over Wensink Aangenaam