Zeer prettig, professioneel garage bedrijf

Aankoop andere Ford auto (en inruil oude) verliep prima. Deal snel gesloten. Monteurs in werkplaats zijn erg kundig. Ik kom er al jaren.

altijd geweldige service

De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en bereid vragen en problemen zoveel mogelijk direct en zorgvuldig af te handelen.

• Prijs/Kwaliteit

een lampje vervangen ging vlot

ok

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Ik ben vertrokken met het idee dat het probleem niet echt verholpen is én dat het te prijzig was.

Ik heb nog steeds vocht in mijn koplamp (de reden van mijn servicebezoek). De monteur liet mij zien wat hij aan het probleem heeft gedaan (gaatjes geboord in de koplamp.......maar dat had ik zelf gedaan...Hij heeft heus wel ergens geboord dat geloof ik wel maar wees de door mij geboorde gaten aan.). Lampjes zijn vervangen, fijn. Garage gaf aan dat vochtprobleem enkel volledig te verhelpen is door bumper e.d. los te draaien en dat dat zo'n 450 euro zou gaan kosten...dat zou niet de bedoeling zijn..... Dit is mij echter niet voorgelegd/ voorgesteld. Nu moet ik dit wellicht alsnog laten doen bij een andere garage. Ik moet nu veel rijden met het licht aan zodat het vocht verdampt. Al met al ben ik in teneur vertrokken. Verbaal ben ik niet sterk genoeg om mij ter plaatse te verweren.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen door vriendelijke medewerker

Prettige ervaring in het algemeen. Een verbetering zou meer duidelijk details over de werkzaamheden op de bon te beschrijven, bijv er stond alleen “wisselen set zomer en winterwielen” op de bon. Balanceren van de wielen stond er niet op terwijl dit was wel gevraagd. Maar overal beste wel tevreden met de service.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk personeel en juiste service

Langs gekomen met een vervelende storing. Juiste diagnose gesteld en snel opgelost zodat mijn weg vervolgd kon worden. Top service.

Top Organisatie!

Echt top! Paar weken geleden een Audi gekocht bij Wensink in Deventer. Alleen voor wat noodzakelijk reparaties kon ik in Elst terecht! Elst heeft het geweldig op gepakt en snel gehandeld met de reparaties! Werkelijk top organisatie! 😇 Duimpje omhoog!👍🏻

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en klantvriendelijk en prijs is ook redelijk ondanks dat ik het onderdeel zo duur was.

Vriendelijk, professioneel en adequaat

Alle bezoeken heb ik als zeer positief ervaren.

Positief

Persoonlijk

Persoonlijk en goed geholpen

Ik kom graag bij jullie. Wordt door Ford goed geholpen en een goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Wat een gedoe met het banden wisselen.

De winterbanden die opgeslagen lagen in het bandenhotel waren verdwenen. Na wat heen en weer gebel is er een oplossing gekomen. Twee nieuwe banden en montage. De zomerbanden mee genomen niet meer in het bandenhotel.

Snelle service . Kon gelijk geholpen worde

Snelle service . Kon gelijk geholpen worden

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Wordt altijd goed geholpen Alleen een minpunt waar misschien iets aangedaan kan worden om dit al pluspunt te maken, vind ik als men de banden verwisseld van zomer naar winterbanden dat dan de velgen niet schoongemaakt worden dan zie je de vingers van de monteurs zitten begrijp dat dit gebeurd omdat het komt door de remvloeistof maar als je ze van tevoren schoonmaakt krijg je ze terug met vieze vingers erop. Verder geen commentaar wordt altijd goed en netjes geholpen.

Probleem snel opgelost

Maandagmorgen 8.00 Deventer telefonisch niet te bereiken. Terugbel optie gebruikt, maar niet terug gebeld. Om 9.00 weer gebeld met centrale punt, toen afspraak kunnen maken 15.15. Dan snel opgelost. Eind goed al goed

Vriendelijk en servicegericht personeel

Keurig

Prima werkplaats

Goede afspraak geen verrassing achteraf.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke bejegening en prima vakwerk

Klantvriendelijk, goede informatie en uitleg. Degelijk vakwerk. Dus ben erg tevreden en ben blij dat ik met een veilige en goed onderhouden auto de weg op kan,

Alles keurig geregeld.

Prettige ontvangst bij de receptie en een vlotte afhandeling. Op tijd terug gemeld via SMS.

Super snelle service

Wij zijn goed geholpen en snelle service

Prima !

Netjes geholpen binnen de afgesproken tijd. Prima (gratis) leenfiets mee gekregen.

Volgens verwachting

Tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Keurig aan de afspraak gehouden

Snelle service, reparatie conform afspraak. Echter wel aan de dure kant. Reparatie was ruim €400,- Materiaal prijs is maximaal €75,- De auto werd keurig om 10:45 uur gereed gemeld. Er vanuit gaande dat de monteurs om 08:00 beginnen dan is de reparatie binnen 3 uur uitgevoerd dat komt neer op een uur tarief van ongeveer €115,-. Dat is wel aan de hoge kant!

Over Wensink Aangenaam