prima!

Snelle en goede service.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Erg goed en netjes geholpen

Na mijn telefoongesprek onderweg, direct tijd voor probleem, kon ook direct langskomen voor een snelle check 'Pech'. Daarna z.s.m. geholpen/reparatie uitgevoerd.

Waardeloos

Geweest voor b1 beurt en apk beide niet volledig uitgevoerd eventuele reparatie 2500 euro .. wacht nog steeds op een mail met de reparatiepunten 3x over gemaild geen reactie.

V

V

Afspraak nagekomen

Onderhoud binnen geplande tijd uitgevoerd

professioneel en betrokken

Afspraak voor onderhoud verliep geheel volgens planning. Tussentijds telefonisch overleg over de te verrichten werkzaamheden is prettig. Dat voorkomt verrassingen achteraf.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Al vele jaren tevreden klant bij Wensink, prima service met een prettig persoonlijk contact.

Tevreden maar...............

Ik kan merken dat het bedrijf meer gespecialiseerd is in lease auto's. Die mensen hoeven hun onderhoud niet zelf te betalen en daar wordt het voor jullie bedrijf alleen maar makkelijker voor. Ik noem maar een voorbeeld : ruitenwisbladen vervangen, ik heb nog niets gemerkt aan de wissers, maar toch vervangen zonder overleg. Bij een lease auto is geen overleg nodig. Doe maar ! En dat valt mij toch wel iets tegen. Ik moet alles zelf betalen. Dat zullen jullie als bedrijf niet gewend zijn. Verder alles goed !

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De eerste beurt voor de auto. Prima, vond wel dat het een beetje lang duurde (ruim 2 uur).

Klantgericht en vertrouwenwekkend.

Ik oriënteerde mij op aankoop/inruil van een "andere MB" in de Randstad. Ik informeerde telefonisch o.a. ook bij MB Harderwijk naar een demo. De gegeven informatie, het klantvriendelijke contact met uw verkoper Martin Looije en zijn kennis van zaken was voor mij -naast de uitstraling van het merk- doorslaggevend bij mijn keuze tot aankoop . Door het vertrouwen in kennis/service en aanzien van uw bedrijf was het mij ook waard om prijstechnisch enige concessie te doen. Ik ben een zeer tevreden klant.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Probleem kon direct worden opgelost

Ruitensproeier werkte niet meer. Na diagnose kon het probleem direct opgelost worden. Dat is heel fijn! En veilig bovendien.

Netjes en correct geholpen

Zowel de afspraak maken, als het nakomen ervan gaat helemaal correct. Netjes op de hoogte gehouden over het verloop en de kosten van de beurt. Kan niet beter zou ik zeggen. Kunnen veel bedrijven van leren

Snelle oplossing

Motorstoringslampje ging branden omdat er een sensor defect was. Auto uitgelezen en de sensor was op voorraad en kon direct vervangen worden.

onvoldoende afwerking

Auto niet gewassen Losse snoeren van dashcam en van Tom Tom navigatie. Geen informatie omtrent uitgevoerde fabrieksupdate. Vrij late gereed melding. Wel goede aandacht vanuit afdeling verkoop met aanbod demo auto

goed geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke medewerkers, Kia als vervangend vervoer

Prima en vlot geholpen door aardige medewerkers. Als vervangende auto een Kia Picanto dat is wel een beetje genant bij een Mercedes dealer En de wifi deed het niet.

PRIMA GEDAAN!!!!!!!!

Zomer check is prima uitgevoerd!!!!

Betrouwbaar

Vriendelijke medewerkers, goeie sfeer, perfecte service. Koffie staat altijd klaar.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Receptie medewerkers zijn zeer klantvriendelijk

Los van de ervaring van de medewerkers van de vestiging Harderwijk heb ik een opmerking over de communicatie (telefoon) Het is uitermate storend dat geen enkele afdeling goed bereikbaar is en het doorverbinden absoluut niet functioneert Dit is beschamend voor de Wensink groep

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede en attente service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima en snelle service op de dag zelf.

Boven alle verwachtingen

Mijn eerste volledig elektrische auto en eerste Mercedes. Bij het eerste bezoek in de showroom van Wensink Harderwijk heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Ze name echt alle tijd voor je. Gaven kundig en goed advies. De auto overtrof de verwachtingen van de foto die ik op de Mercedes website gezien had. Mercedes heeft echt veel aandacht besteed aan de berijders beleving wat direct begint bij het openen van de portier daagt het je uit om op die berijderstoel te gaan zitten en het geweldig en veelzijdige digitale dashboard te onderzoeken. Het oogt perfect, het zit perfect, het rijdt perfect. Aanbeveling voor elektrische rijders.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Das Beste oder nichts!

De serviceverlening van Wensink Harderwijk is net zoals de slogan van Mercedes-Benz, Das Beste oder nichts!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Teleurstellend

Na jaren geen Mercedes te hebben gereden heb ik nu weer een CLS en weer terug bij Wensink Harderwijk. De garage en garage receptie was prima. Het centrale telefoon systeem bij Wensink is helaas een ramp. Heel veel wachten en verbindingen die mislukken. Dus : SYSTEEM VERANDEREN OF DRASTISCH VERBETEREN. Groeten, D.Broere

Snelle top service

Stephensonstraat 5 A