Ik kwam er uit nood terecht en ben uit de nood geholpen.

Comfortabel dichtbij de plaats van de pech, op (automaat) sleep afstand....

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen, goed meegedacht.

String vlak voor de vakantie, goed meegedacht om nog op tijd te kunnen oplossen

Gaat goed

Prima goede fiets en goede koffie

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Behulpzaam en meedenkend. Altijd even vriendelijk en meegaand in de situatie. Goede service.

Keurig behandelt.

Heel correct en vriendelijk.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Positief verrast

Mijn vorige ervaring was een 1, maar Wensink Harderwijk heeft dit keer bewezen het wel degelijk te kunnen. Het probleem is soepel en service gericht opgelost.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer goed, netjes en vriendelijk geholpen.

De auto moest een dagje blijven staan, maar ik ik heb vervangend vervoer gehad. Verder zeer vriendelijk personeel.

helemaal naaar tevredenheid

het was een lastig probleem, maar het is geheel naar tevredenheid opgelost. Medewerkers dachten in oplossingen, en waren zeer behulpzaam. Top dus.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Onderhoud prima uitgevoerd, oog voor detail

Eigenlijk alleen maar goede ervaring met Wensink Harderwijk. Ook dit keer geen uitzondering: auto netjes opgehaald, onderhoud uitgevoerd, versleten matten vervangen, auto schoon weer afgeleverd. Super.

doen wat ze zeggen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima geregeld , afspraak gemaakt op de , afspraak maken per telefoon niet mogelijk . Telkens in wac

Op de lokatie prim, zeer goede ontvangst en deskundige medewerkers . Afspraak maken via telefoon , slecht

Gewoon, zoals gewend!

Beurt en reparaties goed uitgevoerd

Redelijk

Ik heb bij afgiften van mijn sleutels aangegeven dat mijn achter ruitenwisser er bij hoge snelheid is afgewaaid en hier is niet eens naar gekeken

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Snel en netjes geholpen door vriendelijke mensen

Geen goed gevoel

Stugge aankomst, zoeken om het zoeken, het loschroeven van een bout, de gordel draaien en dan de bout weer vastschroeven, een klus van zeker twee minuten en dan 75 euro rekenen. Geld verdienen mag maar dit is zoeken

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Slecht: gemaakte afspraken zijn niet nagekomen

Voor de 2e keer was het - vlgs afspraak toegezegde- weer niet mogelijk toelichting te krijgen over mijn nieuwe MB. De technische beurt duurde veel langer dan afgesproken

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Oor voor het probleem waar je voor komt

Na e.e.a. uitgelegd te hebben, is er vlot gehandelt. e.e.a. in het systeem ingevoerd en is er een monteur vrijgemaakt om de klacht spoedig te verhelpen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Begripvol en met enthousiasme geholpen

Snel geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Makkelijk contact en snel zaken doen

Vriendelijke verkoper die je gelijk een goed gevoel geeft. Was al op zoek naar deze auto en konden snel zaken doen. Tijdens de levering goede uitleg gekregen over de auto.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Meer dan 1 uur moeten wachten voor vervangen van 2 lampjes

Lampjes kenteken plaat moesten vervangen worden 10 minuten werk Meer dan 1 uur moeten wachten Zeer droevig En dan krijg je de factuur en dan springen de tranen helemaal in je ogen

onderhoud is goed

Jammer dat ik bel met de algehele nummer. Helaas kennen ze daar de persoon niet, waardoor je een nummer wordt en niet een klant. Volgende keer ga ik weer naar de balie, omdat de werknemers daar het Belang van de klant kennen. Dit kan een telefonisch of digitaal contact nooit evenaren

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

perfect behandeld en goede uitleg gehad

uitstekend benaderd door Michael

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zeer prettig

Op tijd geholpen door vakkundige mensen

top

goed, netjes en snel geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Klantvriendelijke en professionele houding zoals dat hoort bij een merk als Mercedes

Als zakelijke klant miste ik de mogelijkheid om mijn laptop ergens in te kunnen pluggen aan de grote tafel. Er kan dan gewerkt worden totdat de batterij leeg is. De werkplaatsreceptionist heeft dit voor mij goed opgelost, door mij de mogelijkheid te bieden om gebruik te maken van 1 van de werkplekken van de sales mensen. In de vakantieperiode kan dat makkelijker, dan wanneer iedereen aan het werk is. Voor de rest alles prima geregeld.

Stephensonstraat 5 3846 AK Harderwijk

Over Wensink Aangenaam