Alles was top geregeld!

Alle afspraken waren goed geregeld, tussentijds goed geinformeerd over voortgang en kosten en alles op uiterst vriendelijke wijze

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals gewend perfect verzorgd onderhoud en behulpzaam, vriendelijk personeel.

Zoals het hoort!

Goed persoonlijk contact, met goede uitleg vóór de beurt én ná de beurt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Niets anders dan ik ben gewend van Wensink Harderwijk. TOP.

Heel prettig, vakkundig geholpen. Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd. Twee maal gebeld voor uit te voeren extra werkzaamheden. Uitleg ontvangen over het hoe en waarom. Uiteindelijk duurde de reparaties drie dagen, maar alles keurig opgelost.

Tevreden

Tevreden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Gewoon goed en oplettend!

De airbags van mijn GLK zijn ivm een terugroepactie vervangen en ik kreeg te horen dat er ook een achter ophanging arm nodig vervangen moest worden. Ook kon deze reparatie eventueel uitgevoerd worden onder een coulance regeling. Ik krijg daar nog bericht over. Dit noem ik service!!

• Reden bezoek N.v.t.

Jij hebt auto's en jij hebt Mercedes

Auto rijd goed

Alleen tijdens het rijden met de adaptieve cruise controle wordt het, in sommige situaties onveilig. De auto gaat om onduidelijke redenen (geen veranderende wegaanduidingen of verkeer) vol remmen, wat bijna tweekeer een staart botsing heeft opgeleverd. Ook tijdens het inhalen gaat de auto soms vol in de remmen. Al met al een onveilig gevoel. De cruise control is juist bedoeld om relaxt te rijden. Hier ben ik tijdens de oplevering niet over geïnformeerd om dit eventueel te voorkomen en bepaalde hulpsystemen uit te zetten (waarvoor ze volgens mij niet bedoeld zijn).

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Top recepionist zeer flexibel bij ontvangst en na controle en reparatie snel weer op weg.

Nog steeds een trauma van de zeer slechte ervaring met Mercedes Benz Nederland maar gelukkig heb ik een zeer goede Mercedes Benz dealer.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Misverstand in de tijds afspraak.

Ondanks mis communicatie snel en zorgvuldig opgelost .

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Kan ik niet goed beoordelen! Maar het ziet er vertrouwd uit

Heb nog geen ervaring bij Mercedes Wensink. Dit was de eerste keer. Moet nog iets veranderd worden en moet nog terugkomen. Onderdeel was niet in voorraad. Omdat ik geen haast had met de auto kon men zelf de tijden indelen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Snel en deskundig opgelost

Had in December 2021 bij een grote beurt een nieuwe accu gekregen maar deze raakte al in maart zijn fut kwijt...Na 1 keer doormeten waar niks gevonden is( ook geen significante lekstroom), is er besloten op aandringen van mij om de accu te vervangen onder garantie. sinds dien probleemloos starten. Zelfs als de auto 3 weken stil staat geen krachtverlies meer. Wensink Harderwijk is heeft een zeer aangenaam en toegankelijk karakter waar de klant echt op 1 staat.

matig

het bezoek aan Wensink Harderwijk was noodzakelijk omdat de onderhoudsbeurt niet correct was uitgevoerd. Versnellingsbak lekte nadat de olie was ververst.

Snel corret

Snel correct

Prima geregeld

Sterretje in de voorruit repareren.

is goed

Is goed

Goed product geleverd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Werkzaamheden naar tevredenheid verricht maar kostbaar vervanging.

kapotte Xenon koplamp vervangen. Prima ontvangen en werkzaamheden verricht. Echter is prijs van xenon koplamp is erg hoog t.o.v. marktprijs.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Er is nog een onderdeel onderweg naar vestiging in Harderwijk dit duurt nu al een paar weken ik hoor

Niks meer vanhet onderdeel

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

terugroep actie op auto van 14 jaar super uitgevoerd

de airbags moesten worden vervangen en dit is keurig, snel en kosteloos gebeurd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

goede en snelle service met lekkere koffie

echter had ik gehoopt een vervangende fiets te krijgen dit was wel het geval alleen het was geen elektrische fiets dus was het een té lang traject naar ZEEWOLDE zuid.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mensen met veel technische kennis en bereidheid om dit toe te passen bij onderhoud van de auto's.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zoals altijd heel goed geholpen, goed en nette service.

Vriendelijk en netjes

Keurig, klantgericht

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De levertijd was lang maar uiteindelijk toch nog gekregen. Tussentijds goed geholpen door de verkoopmedewerker omdat ik graag wilde weten wanneer de auto wel kwam. Inmiddels verschillende kilometers gereden in een futuristische auto.

Over Wensink Aangenaam